Търсите алтернатива на Vocalcom?

Преминете към друг help desk софтуер и подобрете обслужването на клиентите си. 

LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. Осигурете поддръжка чрез множество канали и акаунти. Осигурете помощ с най-добрите инструменти и улеснете работния си процес със страхотна тикетинг система. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Увеличена удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

Богата функционалност

Над 175+ функции, за да улеснят работата ви. 

Достъпни цени

LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.

app installation - illustration

Мощна алтернатива на Vocalcom

Преминете към мощен хелд деск софтуер, който може да направи всичко.

LiveAgent издига поддръжка ви на клиенти на следващото ниво. Осигурявайте лесно поддръжка чрез имейл, чат на живо, социални мрежи, информационна база и колцентър. Всичко се управлява чрез надеждна тикетинг система, така че няма нужда да се притеснявате за разхвърляна комуникация. Всичко е точно там и е сортирано, както трябва да бъде. 

Останете социални

Преминаването към различен софтуер не означава, че трябва да загубите поддръжката чрез социалните мрежи.

LiveAgent поддържа всички подходящи социални мрежи – Facebook, Twitter и Instagram. Можете да продължите да предоставяте поддръжка чрез канали, предпочитани от вашите клиенти. Поддръжката на Viber също идва скоро! 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Най-бързият чат на живо

Чатът на живо е един от най-добрите инструменти, които можете да използвате за предоставяне на поддръжка на клиенти. Той трябва да бъде надежден, винаги на разположение и възможно най-бърз.

LiveAgent има най-бързия чат на живо на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди. Освен това можете да видите какво пишат вашите клиенти, дори преди да изпратят съобщението. Можете да подготвите отговорите си предварително. 

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

Savings illustration

Готови ли сте да плащате по-малко за по-добри инструменти?

Страхотният софтуер не трябва да е толкова скъп. LiveAgent ви предлага три страхотни платени плана, които са пълни с инструменти, функции и интеграции и няма да се отрази на бюджета ви.

Запазете инструментите, от които се нуждаете, и не плащайте прекалено много. Разгледайте нашите планове и изберете най-подходящия за вас.

Сравнявате различни софтуери? Погледнете тук

Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.

    Related Articles to Алтернатива на Vocalcom
    Увеличете тарифите си за отворени имейл с нашите шаблони за имейли за раздяла. Грабнете вниманието на перспективата си и продайте продукта си с увереност.

    Шаблони за имейли за раздяла

    Създайте многоезични бази знания, улеснявайки комуникацията с клиентите. Изпратете имейли за раздяла, за да подобрите процентите на отговор и да затворите сделки.

    Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

    Чат за електронна търговия и услуги

    ABM маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение за подобряване на маркетинга и удовлетвореността на клиентите в B2B сектора. Инвестиции в софтуер и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на клиентското обслужване. Live чатът е ключов инструмент за успешно обслужване на клиентите в електронната търговия.

    Агентите клиентско обслужване трябва да притежават широк спектър от умения при клиентското обслужване за да са в състояние да предоставят необходимото ниво на услугата, което консуматорите очакват.

    Умения при клиентската услуга

    Client-oriented marketing strategy aims to meet customer expectations and needs through precise guidance and goals. ABM strategy and communication skills are essential for improving customer service in the B2B sector. Investments in software and online chat are important tools. Training the customer service team is crucial for successful service.

    Как да се свържете с обслужване на клиенти на ADP по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

    ADP Контакти в бюрото за помощ

    ADP предлага онлайн ведомства за заплати и човешки ресурси, съответства, администриране на ползите и поддръжка чрез кол център, социални медии и самообслужване.

    Бюрото за услуги е единна точка за контакт между компанията и клиентите, потребителите, бизнес партньорите. Бюрото за услуги може да се нарече специфично информационно бюро.

    Бюро услуги

    Бюрото за услуги е една точка за контакти между компанията и клиентите, целящо бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги. LiveAgent предоставя възможност за създаване на бюро услуги, а инструментът е достатъчно гъвкав, за да се адаптира към специфични бизнес изисквания.

    Научете как да посрещате с увереност новите си клиенти, използвайки нашите напълно персонализирани шаблони за имейл за електронна търговия.

    Шаблони за приветствени имейли

    Използвайте шаблони за имейли и приветствайте новите клиенти. Персонализирайте съобщенията и насърчавайте ангажираността. Важно е да се изгражда добра връзка с клиентите.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x