Брандинг

Брандинг

В LiveAgent, мисията ни е да създаваме полезен софтуер, който е чист, функционален, лесен за употреба и иновативен. Тази декларация за мисията също така важи за писменото ни съдържание, визуално съдържание, реклами и слогани. Надяваме се, че ръководството ни за брандинг ще ви помогне да разберете нашата потребителска персона, цветова палитра, външен вид и ръководството за редакционния стил– правейки бъдещата ни обща работа безпроблемна и продуктивна.

Цветова палитра

Отличителният цвят на LiveAgent е богато, ярко оранжево “California orange” (калифорнийско оранжево).

Как да използвате цветовата ни палитра:

  • Оранжев градиент – бутони (за чат, “научете повече” и др.)
  • Оранжево – лого, уеб елементи (напр. елементи с призив към действие)
  • Сиво – текстове
  • Черно – икони, заглавия, бутони
  • Оранжев кремав фон – фон за различни уеб елементи, изображения и т.н.
  • Бяло – фон на сайта (празно пространство), уеб елементи
Брандинг

Оранжев градиент RGB: 255,189,57 to 250149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Брандинг

Черно RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Брандинг

Оранжево RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Брандинг

Оранжев кремав фон RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Брандинг

Сиво RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Брандинг

Бяло RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Изполване на лого

Дизайните на логото ни са гъвкави. Можете да изберете между два варианта.

Брандинг

Брандинг

Направете това:

  • Запазете оригиналните пропорции
  • Използвайте оригиналните файлове с логата
  • Използвайте правилния формат на изображенията
  • Използвайте правилните цветове

Не правете това:

  • Не разтягайте и не сплесквайте логото
Брандинг
Брандинг
  • Не прерисувайте логото и не създавайте свои собствени варианти
Брандинг
Брандинг
Брандинг
Брандинг
  • Не използвайте други цветове
  • Не използвайте изображение за уеб употреба за печатни публикации и обратно
Брандинг
Брандинг

Илюстрации, изображения и екранни снимки на продукта

Нашите изображения, илюстрации и макети са минималистични и ясни. Моля, винаги използвайте продуктови изображения с високо качество и ако не можете да намерите това, което търсите, в сайта ни, свържете се с нас и ще се радваме да ви предоставим необходимите изображения.

Видео

Ако искате да покажете как работи продукта ни в реално време, можете да вградите което и да е от продуктовите ни видеа в статиите, блог постовете или отзивите.

Официален YouTube канал

Ръководство за редакционен стил

Потребителска персона

За да ви помогнем да разберете целевата ни публика и да ви помогнем при писането, сме създали потребителска персона.

Брандинг

Ричард Дейвидсън “Искам да подобря продуктивността и въздействието на екипа си.” Възраст: 32 Местоположение: Чикаго Работна позиция: Ръководител на отдел Клиентско обслужване Повече информация: Ричард работи за успешен бизнес, занимаващ се с е-търговия, който има над 100 служители. След работа му е трудно да си постави граници и отговаря на съобщения в Slack и имейли веднага щом пристигнат. Чувства се отговорен за успеха на бизнеса и се опитва да намери хитрини и иновативни решения за съществуващите проблеми.

Желания и нужди

  • Да даде възможност на екипа си за клиентско обслужване да работи заедно и да взема решения самостоятелно
  • Да подобри клиентското удовлетворение, нетния промотиращ резултат и достъпността на обслужването без да преоткрива топлата вода
  • Технология, която може да вкара всички запитвания от клиенти под един покрив и има безупречно съотношение цена-качество
  • Технология, която може да автоматизира облужването на запитвания и да спести време на служителите му

Какво поражда напрежение

  • Не иска да надвишава бюджета си
  • Не иска да наема повече сътрудници клиентско обслужване
  • Не иска бавни, сложни инструменти, при които всяка функционалност струва допълнително

Ръководство за създаване на съдържаниe

Докато пишете и редактирате съдържанието си, се уверете, че:

  • Винаги изписвате LiveAgent заедно. Моля, не пишете Live Agent или Live agent, тъй като не е правилно.
  • Оптимизирайте съдържаниято за специфични ключови думи
  • Пишете съдържание, което съдържа LSI ключова дума http://lsigraph.com/
  • Използвайте факти (с линкове към източниците)
  • Не бъдете предубедени и не преувеличавайте
  • Никога не използвайте негативни намеци за конкурентите ни
  • Никога не правете директно сравнение между LiveAgent и конкурентите ни
  • Пишете къси изречения и параграфи, които са лесни за разбиране (без пълнеж!)
  • Използвайте таблици и графики, за да сравните различните продукти/функционалости
  • Използвайте различни опции за форматиране: заглавия (h1, h2, h3 и т.н.), удебелен (strong/bold) текст, подточки, номерирани списъци и др.
  • Създайте таблица със съдържанието, която има линкове към всяка секция/заглавие на статията
  • Напишете полезни съвети, статистика или други интересни факти, които ще бъдат от полза за читателя.

Списък за проверка на написаното

Преди да изпратите работата си, се уверете, че сте:

  • Предоставили мета заглавие и описание
  • Проверили и използвали ключови думи/синоними/LSI, които се търсят в електронните търсачки
  • Предоставили алтернативни заглавия, описания и имена, съвместими с електронните търсачки, за всички изображения
  • Проверили използваната граматика с Grammarly 
  • Проверили дали текстът не е труден за четене, използвайки Hemingway app
  • Проверили общото форматиране и дължината на параграфите (без стени от текст!)
  • Тествали всички линкове (без грешки 404, моля!)

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо