За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent е удобен и ефективен инструмент за подобряване на обслужването на клиентите. Много компании, като Marietta Corporation, eFortuna, TrustPay, Nay, Volterman, Partly, HostingAdvice, Covomo, HEWO и други, използват LiveAgent за по-добра комуникация и по-добра поддръжка на своите клиенти. Инструментът помага за категоризиране на тикетите и за проследяване на нуждите на клиентите, като по този начин може да подобри удовлетвореността на клиентите и да увеличи продажбите.
Прехвърляне от системата на Front?
LiveAgent е високо препоръчвано решение за поддръжка на клиенти, което ускорява комуникацията и подобрява обслужването, също така предоставя възможност за чат и интеграция с различни канали.
Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?
Пренесете лесно данните си от Bitrix24 към LiveAgent. LiveAgent предлага безупречно обслужване на клиенти и е подходящ за малки и средни фирми.
Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?
LiveAgent е помощен софтуер за SMB в 2020 г., предлагащ обмен на билети и чат функции. Предлага алтернатива на Aircall със сигурност и съвместимост на кол центровете.
Преместване от Crisp в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Предлага се и персонализирано обслужване за големи компании като Huawei и BMW. Прехвърляне на данни от Crisp към LiveAgent предлага значими спестявания и оборудвано решение за обслужване на клиенти.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.