Програма за оповестяване на недостатъци

LiveAgent се стреми да направи услугите си безопасни за всички и сигурността на данните е от изключително значение. Нашата Програма за оповестяване на недостатъци има за цел да минимизира последиците от недостатъците в сигурността върху инструментите ни и техните потребители. Програмата за оповестяване на недостатъци на LiveAgent покрива софтуер, написан частично или основно от Quality Unit.

Ако сте специалист по сигурността и сте открили уязвимост на сигурността на Услугата ни, бихме оценили помощта Ви ако ни я споделите лично и ни дадете възможност да я поправим преди да публикувате технически детайли.

LiveAgent комуникира със специалисти по сигурността когато уязвимостите са докладвани по описания начин. Ще проверим, ще Ви отговорим и ще поправим уязвимостта, потвърждавайки отговорността ни към сигурността на данните. Няма да предприемаме правни действия, да спираме временно или за постоянно достъпа до Услугата ни на тези, които отговорно са докладвали уязвимости в сигурността. LiveAgent си запазва правото да предприеме правни действия в случай на несъобразяване с правилата.

Докладване

Споделете детайлите на подозираната уязвимост с екипа от разработчици на LiveAgent на support@liveagent.com. Моля, не споделяйте публично тези детайли извън настоящия процес без изрично съгласие. При докладване на всяка подозирана уязвимост, моля споделете възможно най-много детайли. Ако искате да изпратите няколко доклада наведнъж, моля изпратете само един доклад (по възможност най-важния) и изчакайте за отговор.

Компенсация

С удоволствие ще Ви дадем подарък за информация за уязвимости, която ни помага да предпазим клиентите си като благодарност към специалистите по сигурност, които изберат да участват в програмата ни за докладване на бъгове. Стандартната награда е $50 за докладвана уязвимост, потвърдена от екипа ни от разработчици.

Ще наградим само първия, докладвал конкретна уязвимост. Дублираните доклади няма да бъдат награждавани.

Обхват

Можете да тествате само профил в LiveAgent, на който сте собственик или сте потребител, оторизиран от собственика да провеждате такива тестове. Например:

  • *вашиятдомейн*.ladesk.com

Ще Ви наградим за следните типове уязвимости:

  • Отдалечено изпълнение на код (RCE)
  • SQL инжекция
  • Счупена автентикация
  • Счупено управление на сесия
  • Заобикаляне на контрола на достъпа
  • Инжектиране на скрипт (XSS)
  • Фалшификация на заявки между сайтове (CSRF)
  • Неоторизирано пренасочване към чужд домейл (Open URL Redirection)
  • Достъп до файлове в ограничени директории (Directory Traversal)

Доклади за случаи, в които атаката застрашава само собствения акаунт на администратора няма да бъдат награждавани. Инжектиране на скрипт, причинено от администратор, няма да бъде награждавано.

За да получите награда, уязвимостта трябва да съществува в последната версия (включително официални бета версии) на софтуера. Квалифицират се само уязвимости на сигурността. Бихме се радвали да доклатвате други бъгове чрез подходящите канали, но тъй като целта на програмата е да се поправят уязвимости в сигурността, само бъгове, които са довели до такива уязвимости, могат да получат награда. Други бъгове ще бъдат вземани предвид по наша преценка.

Насоки

Моля вземете предвид следните насоки, за да можете да получите наградата си по програмата:

  • Не променяйте и не изтривайте трайно данни, хостнати от LiveAgent
  • Не достъпвайте целенасочено повече от количеството поверителни данни, необходими, за да демонстрирате уязвимостта.
  • Не изпълнявайте DDoS атака и не нарушавайте, не прекъсвайте и не влошавайте по друг начин вътрешните или външните ни услуги.
  • Не споделяйте конфиденциална информация, получена от LiveAgent, включително, но не само, платежна информация на потребители или дарители, с трети страни.
  • Социалното инженерство не е част от програмата. Не изпращайте фишинг имейли и не използвайте други подходи на социалното инженерство срещу никой, включително служители, членове, доставчици и партньори на QualityUnit.

Освен това, изчакайте поне 90 дни, за да поправим уязвимостта, преди да я обявите публично или да я опишете в блог. Екипът ни вярва, че специалистите по сигурността имат право да докладват проучванията си и че разкриването им е изключително ползотворно, и разбира, че въпросът кога и как да се скрият детайлите с цел да се намали злонамерената им употреба, е много субективен. Ако смятате, че е нужно уязвимостта да се разкрие по-рано, моля да ни уведомите, за да го обсъдим.

Списък с промени

Предоставяме публична информация за всички поправени проблеми със сигурността в списъка ни с промени. Проблемите, свързани със сигурността, са маркирани с таг [Сигурност] ([Security]).

Свързани статии
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x