Партньор
Какво е Klaviyo?
Klaviyo е инструмент за автоматизация на имейл маркетинг разработен специално за онлайн магазини. Този инструмент помага на компаниите да осигурят по-персонализиран контакт с клиентите си чрез имейл, SMS, известията в приложенията и в сайта.
Как можете да го използвате?
Klaviyo ви помага да управлявате базата си с клиенти, да ги изслушвате и да приспособявате опита на определени аудитории според нуждите си. Това става с помощта на редица функции и инструменти.
Динамични форми и персонализация
Редакторът на форми на Klaviyo ви позволява да събирате повече информация за базата си с клиенти и да разширявате списъка си с имейли. Дори не е необходимо за притежавате умения в областта на програмирането.
Сегментация
Можете да групирате клиентите въз основа на събития, профили, показатели, местоположение или дата. Използвайте сегментацията за създаване на групи от потребители.
Работа с данни
Софтуерът автоматично подсказва и ви дава важна аналитична информация като процент на изгубените клиенти, стойност на живота на клиента и вероятен пол.
Автоматизация
Flow Builder (редактор на потока) на Klaviyo ви позволява да автоматизирате комуникацията си с предварително подготвени шаблони, които можете да персонализирате в последствие и да насочите към определена част от базата си с клиенти.
Ползи
- Автоматичен импорт/експорт на контакти между Klaviyo и LiveAgent
- Актуализиране на контактите директно от LiveAgent
- Възможност за абониране на клиентите директно от тикетите в LiveAgent
- Помага ви да съберете повече абонати в зависимост от броя на входящите тикети
- Удобен достъп до всички инструменти от едно място – таблото за управление на LiveAgent, така че вече да не ви се налага да превключвате между инструментите
Frequently asked questions
Какво е Klaviyo?
Klaviyo е компания помагаща на бизнеса в управлението на продажбите, осигурявайки му платформа, в която може да бъдат създавани имейл съобщения и SoMe маркетингови кампании от 2012 година.
Как можете да свържете Klaviyo с LiveAgent?
1. Влезте в акаунта си в LiveAgent 2. Натиснете Конфигурации - Система - Разширения 3. Открийте Klaviyo 4. Активирайте разширението 5. Въведете API ключа от Klaviyo
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център
Подобрете маркетинговите съобщения и задръжте клиентите с помощта на клиентския портал и хелп деск софтуер. Жив чат и CRM управление са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Kustomer алтернатива - LiveAgent
Различни стратегии за подобряване на B2B клиентско обслужване включват реферален маркетинг и онлайн чат, без използване на социални медии. Безопасността и съвместимостта са също важни.