Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

DirectCall

Какво е DirectCall?

Създаденията през 1994 г. DirectCall предоставя локални номера с телефонен код 0800 или 30хх във всички райони на Брарилия, с опция за преносимост. Номера, които позволяват да приемате локални обаждания в градове, в които фирмата ви дори няма физическа инфраструктура, директно от оператора. Оторизираният от Anatel за фиксирана и IP телефония DirectCall се отличава с развитието си и стабилната инфраструктура.

DirectCall предлага още:

  • Записи при оператора, което улеснява търсенето и възпроизвеждането на обаждания, записани през последните 5 години, за мениджъри директно в уеб извадки в Directcall.
  • Интерактивна система за гласови отговори при оператора, което може да автоматизира протокола за обслужване, да помогне на клиентите да намерят правилния отдел сами, или онлайн информация.
  • Интелигентно разпознаване на обаждания, което увеличава с до 25% вдигнатите обаждания, отчитайки винаги местния номер в кода на района.
  • API за телефония и API за вашия CRM, help desk или виртуален магазин, за да управляват номера от Directcall директно при оператора.

Потребителите на LiveAgent могат да поискат безлатен тест период от DirectCall тук.

Как се използва?

LiveAgent и DirectCall вече са партньори, което направи VoIP интеграцията с DirectCall по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от DirectCall с телефонната ви централа.

Ако се интересувате от свързването на DirectCall с телефонната си централа в LiveAgent, просто се впишете в акаунта си в LiveAgent и следвайте инструкциите.

1. Впишете се в своя профил в LiveAgent

2. Отидете на Номера

DirectCall

3. Потърсете DirectCall

DirectCall

4. Кликнете върху добавяне

5. Въведете необходимите данни за вход

DirectCall

Цена на интеграцията с DirectCall:

DirectCall и LiveAgent са партньори. Затова, ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. DirectCall обаче начислява такси за услугите си, тъй като компанията работи отделно.

Предимства на DirectCall

  • Добро съотношение цена-качество
  • Подобрено клиентско изживяване
  • Разширени функционалности
  • Достъпен в цяла Бразилия
  • Много надежден

Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа, вижте видеото по-долу.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

Често задавани въпроси

Какво е DirectCall?

DirectCall е бразилски оператор, специализиран във VoIP и фиксирана телефония в цяла Бразилия, оторозиран от Anatel.

Колко струва интеграцията на DirectCall с LiveAgent?

LiveAgent има вече интегриран DirectCall. Следователно, интеграцията е безплатна. Имайте предвид обаче, че DirectCall начислява такси за услугите си.

Мога ли да въведа DirectCall VoIP номер в LiveAgent?

Както вече споменахме, DirectCall е вече част от LiveAgent. Просто се впишете и следвайте ръководството по-долу:

1. Отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера > DirectCall

2. Добавете VoIP номер и го използвайте веднага

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо