Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avoxi

Какво е Avoxi?

Avoxi е доставчик на облачни услуги за връзка и VoIP телефония. Те предлагат услуги за кол центрове, хотели, тур оператори и компании по цял свят. Целта им е да помогнат на екипите по цял свят да общуват по-ефективно и да им осигурят контрол и гъвкавост, необходими им в комуникацията.

Avoxi предлага безплатни номера в много държави, както и номера на локални оператори. Компанията има опит в много сфери на дейност като хотелиерство, хазарт, IT поддръжка, финанси, застраховане и аутсорсинг.

Avoxi и LiveAgent са VoIP партньори. Можете да използвате Avoxi като ваш VoIP доставчик в софтуера за клиентска поддръжка на LiveAgent.

Как можете да използвате Avoxi?

Avoxi може да ви предостави VoIP услуги за телефонни обаждания по интернет. Системата на LiveAgent ще се погрижи за всички задачи на кол центъра и ще ви помогне да управлявате връзките си с клиентите.

Наборът от инструменти на LiveAgent ще ви помогне да се погрижите за връзката с клиентите ви по телефона и маршрутизирането, ще ви позволи да управлявате облачния си кол център, да подобрите качеството на общуване с клиентите си и ще ви помогне да привлечете нови такива.

Всичко това е възможно с помощта на модерни функции като IVR дървета, бутони за обаждане на сайтовете ви, маршрутизиране на повикванията, видео разговори и неограничен брой записи на разговори.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Какво ще ви струва интеграцията на Avoxi?

Avoxi е независима компания, начисляваща такси за услугите си. Въпреки това интеграцията на LiveAgent с Avoxi е безплатна и имате достъп до нея по всяко време, без да е необходимо да плащате допълнително.

Какви са ползите от използването на Avoxi?

  • Безплатно свързване с LiveAgent
  • Възможност за обаждане от различни устройства
  • Подобрен процес на обслужване на клиентите
  • Надеждно решение за облачна телефония

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

FREE TRIAL

Как да свържете Avoxi с LiveAgent?

Системата на LiveAgent разполага с вградена функция за достъп до Avoxi, затова не е необходимо използването на плъгини или външни продукти. Функцията е включена към вашия план в LiveAgent и всичко, което трябва да направите е да свържете телефонния си номер в Avoxi към акаунта си в LiveAgent. Запознайте се с инструкциите в следващите редове, за да знаете как да правите това. 

  • Ако нямате акаунт в Avoxi, можете да се регистрирате тук в системата . Представител на Avoxi ще се свържи с вас, за да обсъдите от каква услуга имате нужда. След като получите достъп до акаунта си, за следващите стъпки ще ви бъдат необходими потребителското ви име, парола и телефонен номер.
Avoxi home page with free trial
Създаване на акаунт в Avoxi
  • Влезте в акаунта си в LiveAgent и след това отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера. Натиснете оранжевия бутон, за да създадете нов номер. Изберете Avoxi от показаните доставчици на услуги.
Avoxi in the list of VoIP providers in LiveAgent configuration
Avoxi е в списъка ни с доставчици на VoIP услуги
  • Време е за бърза настройка. Въведете потребителското си име, парола и  телефонния си номер в Avoxi в съответните полета. Можете да изберете и отдел, до който да бъдат насочвани обажданията, префикс, специално име на телефонния номер в Avoxi, както и опцията за записване на обажданията ви. Когато сте готови, натиснете “Добави.”
Avoxi configuration in LiveAgent configuration
Настройване на Avoxi

Телефонният ви номер в Avoxi е свързан към системата на LiveAgent и може да бъде използван.

Искате ли да свържете още приложения, които използвате ежедневно, към нашата система? Разгледайте страницата ни с интеграции и научете повече за обединяването на работните процеси. Можете да разгледате и всички функции и инструменти, предлагани от LiveAgent, както и да изгледате видеото посветено на продуктите ни.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Avoxi?

Avoxi е доставчик на VoIP и облачни услуги за връзка с разширени функции за кол центрове и гъвкави тарифни планове, подходящи за компании с всякаква големина. 

Колко струва интеграцията на Avoxi в LiveAgent?

Интеграцията на Avoxi в LiveAgent е включена към плана ви, затова не се налага да плащате допълнително за използването на услугите на доставчика. Можете да добавите телефонните си номера на Avoxi към LiveAgent и да настроите кол центъра си за обслужване на клиенти без допълнителни такси. 

Как мога да интегрирам Avoxi с LiveAgent?

Няма нужда да интегрирате Avoxi с LiveAgent, тъй като тази функция е вградена в системата ни. Трябва само да добавите Avoxi номера си и данните на акаунта си.

  • Отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера в LiveAgent
  • Създайте нов номер и изберете Avoxi като VoIP доставчик
  • Въведете потребителското си име, парола, номер, както и друга необходима информация
  • Натиснете "Добави" и сте готови

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо