Насрочване на демонстрация

Какво ще научите по време на демонстрацията
  • Как да постигнете Вашите бизнес цели с LiveAgent – без значение, дали се подобрява клиентското удолетворение или се генерират повече продажби.
  • Как работи LiveAgent. Ще Ви разведем, за да Ви покажем продукта, така че получите представа, как се работи с нашия софтуер.
  • Отговор на всеки един въпрос, който имате за цените, услугата, интеграциите и характеристиките.
Related Articles to Запитване за демонстрация (демо)
Уебинарите на LiveAgent за работа с клиенти са фокусирани върху представянето на мултиканалното ни Help Desk програмно решение, включващо система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Можете да използвате безплатната версия на LiveAgent само за ограничен период от време.

Научете всичко за LiveAgent с уебинари

Създаването на отделни бази знания и използването на чат на живо или проактивни покани за чат са чудесен начин за директен контакт с клиентите, потенциални клиенти и аудиторията на вашия сайт.

Искате ли да научите, как да превърнете нещастните клиенти във Ваши защитници? Продължете да четете и открийте съвети, как може да го промените и да го превърнете в преимущество.

Как да превърнете нещастните клиенти в адвокати на марката

ABM стратегии и клиентска обратна връзка са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване. Взаимоотношенията с клиентите са ключови за успеха в B2B сектора.

Обучението на сътрудниците от отдела за обслужване на клиенти е важно за всяка една компания фокусирана върху клиентската поддръжка, тъй като клиентите очакват бързи и решаващи проблемите им отговори.

Обучение на сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти

Обучението по обслужване на клиенти е важен процес за компаниите. Новите служители трябва да получават отзиви и да имат ясни стандарти. Важно е да се използват различни методи и инструменти за обучение, за да се осигури ефективност и мотивация.

Разгръщането на добри взаимоотношения с Вашите клиенти чрез клиентски взаимодействия може да изиграе централна роля в определянето на позицията на Вашата марка на пазара.

Въведение в клиентските взаимоотношения

Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха на компанията в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване.

Клиентската признателност може да бъде определена като мерило за усилията на компанията спрямо нейните клиенти. Прочетете повече, как да цените Вашите клиенти.

Въведение в клиентската признателност

Клиентската признателност е важна за задълбочаване на връзките, повишаване на удовлетворението и подобряване на лоялността. Различни начини за изразяване на благодарност се препоръчват, включително използването на шаблони за имейли и предлагането на купони за намаление.

Вдъхновете се от този обширен списък от 80 изказвания за клиентска услуга, слогани и напътствия от топ мениджъри и служители на първа линия.

Изказвания за клиентска услуга, епиграми и слогани

"Мотивационни цитати и изказвания от бизнес лидери и автори за важността на отличното обслужване на клиенти и неговото влияние върху успеха на бизнеса. Подчертава важността на изпълнението на очакванията на клиентите и изграждането на дългосрочни връзки."

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x