Уеб helpdesk

Какво е уеб helpdesk?

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите. Цялата комуникация се съхранява в тикети, които се управляват. Той също така предлага управление на хардуерни и софтуерни активи, на знания, автоматизирани заявки за отзиви от потребителите и много други. Цялата настройка е достъпна за потребителите директно от браузъра. Потребителите се нуждаят само от уеб браузър, за да стартират уеб helpdesk.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо