Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Уеб helpdesk

Какво е уеб helpdesk?

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите. Цялата комуникация се съхранява в тикети, които се управляват. Той също така предлага управление на хардуерни и софтуерни активи, на знания, автоматизирани заявки за отзиви от потребителите и много други. Цялата настройка е достъпна за потребителите директно от браузъра. Потребителите се нуждаят само от уеб браузър, за да стартират уеб helpdesk.

FAQ

Каква е разликата между уеб helpdesk и настолното helpdesk приложение?

Базираните в мрежата Help desk системи са по-ориентирани към потребителите, докато местните системи за обслужване на клиенти са по-ориентирани към компанията. В допълнение, WHD системите са по-фокусирани върху конкретни решения, те са по-способни да отговарят на повиквания и са проектирани за удобство на крайните потребители. В същото време системите за обслужване на клиенти са по-фокусирани върху активната работа с клиентите, настолните компютри са интегрирани и са предназначени повече за техници.

Какво е предимството от използването на онлайн базирани Help desk системи?

Онлайн обслужването на клиенти Ви позволява да използвате различни начини за комуникация. Системите за онлайн помощ помагат да се изгради мост между клиента и решаването на неговия проблем. Всички инструменти за поддръжка са на едно място, така че Вашият отдел за обслужване на клиенти може да автоматизира процесите по много начини. Освен това системите за онлайн обслужване поддържат режим на сътрудничество. Всеки служител може лесно да се свърже с друг член на екипа, да оставя бележки и да събира информация за клиентите. Едно от основните предимства е достъпността. Не винаги е удобно клиентът да осъществява телефонни разговори, така че онлайн услугите го улесняват да се свърже с компанията.

Как да вляза в уеб help desk софтуера?

Ако искате да получите достъп до уеб системата Help Desk, можете да го свържете в своя контролен панел. Конфигурацията е достъпна за потребителите в браузъра, така че се изисква само достъп до Интернет.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо