Какво е уеб helpdesk?
Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите. Цялата комуникация се съхранява в тикети, които се управляват. Той също така предлага управление на хардуерни и софтуерни активи, на знания, автоматизирани заявки за отзиви от потребителите и много други. Цялата настройка е достъпна за потребителите директно от браузъра. Потребителите се нуждаят само от уеб браузър, за да стартират уеб helpdesk.
Expert note
Уеб Helpdesk е технология за обслужване и тикет управление, която лесното управление на услугите. Комуникацията се съхранява в тикети, за удобство на потребителите.

Хелп деск агентите трябва да имат добри комуникационни умения, както писмени, така и устни, да са активни в слушането и да могат да изпълняват множество задачи. Важно е да знаят всички подробности за продукта, както и вътрешните процедури на компанията. Хелп деск обслужването е важна част от цялостното клиентско обслужване и помага за задържане на клиенти и повишаване на продажбите. LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
Help Desk софтуер с отворен код
LiveAgent е многофункционален софтуер за помощ на клиенти, който може да подпомогне компаниите в множество области на бизнеса и индустрията. Компанията предлага заявки за предложения и отговаря на нуждите на клиентите. Софтуерът има множество функции, интеграции и алтернативи, а компанията предлага и партньорска програма. Свържете се за повече подробности и започнете безплатен пробен период.
Хелп деск софтуерът е онлайн платформа, която управлява връзките с клиентите и превръща въпросите им в тикети. Този софтуер предлага множество функции, включително база знания и общностен форум. Той позволява на агентите да разпределят, приоритизират и сортират тикетите, както и да имат достъп до клиентските данни, историята с контактите и отчетите. Необходимите функции на софтуера включват достъп до всички канали, допълнителни характеристики и достъп до отчети и история на активността.
Help desk системите могат да помогнат на компаниите да решават проблемите на клиентите си бързо и ефективно. Важни фактори при избора на подходящата система включват функционалност, автоматизация, сигурност и мащабируемост. Поддръжката на клиенти е важна за всяка компания, тъй като тя помага за задържането на клиентите и повишаване на продажбите. Помощта може да се осигури чрез имейли, телефон или live chat, като LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.