Какво е уеб helpdesk?
Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите. Цялата комуникация се съхранява в тикети, които се управляват. Той също така предлага управление на хардуерни и софтуерни активи, на знания, автоматизирани заявки за отзиви от потребителите и много други. Цялата настройка е достъпна за потребителите директно от браузъра. Потребителите се нуждаят само от уеб браузър, за да стартират уеб helpdesk.
Отзив за базата знания на Jira Service Management
Текстът съдържа много термини, свързани с обслужването на клиенти и маркетингови стратегии, като клиентско изживяване, клиентоцентриран маркетинг, ключови показатели на ефективност, кодекс на практиката, контактен център, поддръжка на клиенти, консултанти за обслужване на клиенти, база знания, лоялност, мултибранд, мениджър за обслужване на клиенти и други. Софтуерните системи за управление на заявки за обслужване на клиенти като Freshservice, LiveAgent и Freshdesk предоставят ефективна обработка на заявките, проследяване на спазването на SLA и анализ на реални данни. Freshdesk и Zoho Desk имат висока оценка в различни рецензийни портали, докато LiveAgent е подходящ за управление на имейли и предлага безупречно прехвърляне на данни от други софтуерни системи.
Надстройка на шаблони за имейл
Email is an effective way to offer an upgrade to your customers. Make the email personalized and include information about new features and how customers can benefit from them. LiveAgent offers a service for transferring data from popular help desk applications. Register for it and read more than 3,000 reviews. Sign up for a free trial today.