Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jira

Какво е Jira?

Jira е софтуер за проследяване на грешки, проблеми и проекти. Днес той се е превърнал в един от най-мощните инструменти за управление на работните процеси на пазара, който се използва от екипи по цял свят, работещи в сферата на продуктовия мениджмънт, мениджмънта на проекти, гъвкавите методологии, разработването на софтуер, проследяването на грешки и мениджмънта на задачи.

Как можете да го използвате?

Jira може да бъде използван за различни цели и предлага редица решения за работния процес на компанията ви. Jira Software Cloud може да ви помогне с продажбите, следенето на проблеми, проследяването или управлението на актуализациите, бележките, потребителските ревюта и още. От вас зависи за какво ще използвате този проследяващ софтуер. 

Проследяване и управление на проблеми

Jira ви позволява да създавате задачи, да ги възлагате на отделни служители или екипи, да задавате приоритети и да проследявате развитието им. Освен това ви позволява да премествате задачи между етапите за максимална прозрачност на работния процес.

Отчети

С Jira можете да създавате подробни отчети, за да разберете по-добре на какъв етап се намира дадения проект. Например Jira може да проследява колко средства влагате във всеки един проект, за да не излязат проектите ви от рамките на бюджета.

Scrum и Kanban

Jira предлага вградени табла за управление scrum и kanban. Тези табла служат като центрове за управление на задачи, в които можете да откриете различните задачи на даден проект. Използвайки тези табла можете да предоставите по-голяма прозрачност на работния процес на различните екипи.

Ползи

Когато свържете Jira с акаунта си в LiveAgent можете да:

  • Виждате тикетите свързани със задачи в Jira директно в LiveAgent
  • Обединявате задачи с тикети на определени клиенти
  • Търсите тикети на Jira директно в LiveAgent

Как да свържете Jira с LiveAgent

LiveAgent разполага с вградено разширение за Jira, така че лесно можете да свържете двете приложения от раздела за конфигурация в системата ви за клиентска поддръжка. Не е необходимо да притежавате специални компютърни умения, просто следвайте указанията ни за свързване на Jira с LiveAgent.

Първата стъпка е да отидете в раздела за конфигурация на LiveAgent. Отидете в раздела с разширения и открийте Jira. Натиснете върху бутона за активиране на разширението. LiveAgent ще се рестартира след тази стъпка. 

Where to find Jira plugin in LiveAgent settings
Разделът с разширения в LiveAgent

Открийте активното разширение Jira и натиснете върху бутона за конфигурация (с форма на зъбно колело), за да настроите интеграцията си. 

Activated Jira plugin in LiveAgent with available configuration option
Настройване на разширението Jira

На този етап трябва да въведете вашите данни. В първото поле трябва да въведете вашия URL адрес в Jira. Във второто поле въведете имейл адреса си. Използвайте имейл адресът, с който сте направили регистрацията си в Jira. Последното поле изисква въвеждането на API ключ.

Jira plugin configuration window in LiveAgent settings
Конфигурацията на разширението Jira

Можете да откриете линк под полето. Натиснете върху него и генерирайте вашия API ключ, след това го копирайте и поставете в полето за API ключ в LiveAgent.

Where to create API tokens in Jira
Създаване на API ключ

Не забравяйте да натиснете “Запази”, когато сте готови.

A successfuly configurated Jira plugin in LiveAgent
Успешно справяне със задачата

Интеграцията ви на Jira е настроена. За да видите как работи, отворете тикет от електронната поща или друг тикет по ваш избор и погледнете панела в дясно. Тук можете да видите иконите на интеграциите ви (ако имате активни към момента). Потърсете логото на Jira в отворения тикет.

Jira logo in a ticket view
Логото на Jira е вдясно

Когато кликнете върху него, лесно можете да създадете въпрос директно от прозореца на тикета. След като натиснете бутона “Създай”, ще се отвори нов прозорец в Jira, в който можете да направите необходимите настройки на тикета. 

A new Jira window with creation and description of the new issue
Нов въпрос в Jira

Как да интегрирате Jira Software Cloud с LiveAgent чрез Zapier

Интеграцията чрез Zapier отнема само няколко минути. И е изключително лесна. Zapier свързва две функции от две различни приложения. В този случай приложенията са Jira Software Cloud и софтуера за клиентска поддръжка LiveAgent. Не се изискват специални компютърни умения, за да ги свържете, просто следвайте кратките ни указания или се опитайте да се справите сами на Zapier. 

На първо място трябва да имате акаунт в Zapier. Ако нямате такъв, можете да се регистрирате тук. Когато влезете в системата, отидете на страницата с интеграции на LiveAgent + Jira software cloud.

LiveAgent and Jira integration page on Zapier
Интеграция на LiveAgent + Jira на Zapier

Слезте надолу на страницата докато видите раздела Connect LiveAgent + Jira Software Cloud in minutes (Свържете LiveAgent + Jira Software Cloud за минути). Тук можете да изберете тригер и действие. Тригерът в едното приложение активира действие в другото, създавайки интеграция. Направете избор според нуждите си.

Като пример ще ви покажем интеграция с тригер в Jira New Issue (Нов въпрос) и действие в LiveAgent Create Conversation (Създаване на разговор). Когато сте готови с избора, продължете като натиснете синия бутон.

Connect LiveAgent and Jira on Zapier after picking a trigger and action as on the picture
Свържете Jira с LiveAgent

В този раздел трябва да настроите тригера в Jira Software Cloud. Влезте в акаунта си в Atlassian/Jira и продължете с настройването. Трябва да дадете разрешение на Zapier да обработва данните ви. 

Jira trigger setup in Zapier
Настройване на тригера в Jira

Когато сте готови, натиснете “Запази и продължи”.

Finish of a Jira trigger setup
Настройването на тригера в Jira е завършено

Последната стъпка в настройването на тригера е тестването му. Можете да пропуснете тази стъпка, но ние горещо ви съветваме да преминете през теста. Ще ви отнеме само няколко секунди. В случай, че се появи проблем, Zapier ще ви предложи удобно ръководство за справяне с неизправностите, което ще ви помогне. 

Jira trigger test
Тестване на тригера

Сега трябва да настроите действието в LiveAgent. Процесът е същият като предходния, с изключение на това, че трябва да попълните малко повече полета, в нашия случай да определите разговора, който ще бъде създаден. Попълнете имейла на изпращача, имейла на получателя, темата и текста на съобщението. В случай, че искате да посочите още подробности за действието, можете да попълните и полетата, които не са задължителни. 

LiveAgent action setup on Zapier
Конфигуриране на действие в LiveAgent

Когато сте готови, направете финален тест на интеграцията.

Jira and LiveAgent integration test on Zapier
Тест на интеграцията

След успешния тест, влезте в LiveAgentи отидете в раздела с тикети. Всеки път, когато в Jira Software Cloud се появи нов въпрос, ще получавате тикет с информация.

An example of a successful integration in LiveAgent ticket view
Пример на тикет

Това е! Успешно свързахте Jira Software Cloud с тикет системата на LiveAgent.

Често задавани въпроси

Какво е Jira?

Jira е софтуер за управление на проекти, който ви позволява да управлявате задачи, проекти и продукти. Освен това ви показва възможните грешки,които трябва да бъдат фиксирани. 

Какви са ползите от използването на Jira?

- адаптивен

- полезни разширения 

- удобен за потребителя

- повишава ефикасността на работния процес 

 

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо