Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Жизнен цикъл на тикета

Какво представлява жизнения цикъл на тикета?

Един тикет може да премине през различни фази по време на жизнения си цикъл. Обикновено, когато един тикет влезе за първи път в системата, статусът му е “Нов”. След като някой от сътрудниците в отдела за обслужване отговори на тикета, статусът му се променя на “Отговорен”. Ако клиентът продължи да отговаря на същия тикет, статусът му вече е “Отворен”. След това някой сътрудник може или да отговори отново на тикета (и процесът да продължи по описания начин) или просто да завърши обработката на тикета и статусът му да се промени на “Приключен”.

Освен това, по време на жизнения си цикъл тикетът може да бъде отложен за обработка след време, маркиран като СПАМ, изтрит или изчистен.

Всички действия, свързани с тикета, са маркирани с клеймо за време в самия тред на тикета (цялата комуникация по един тикет).

Жизнен цикъл на тикета

Често задавани въпроси

Какво означава жизнен цикъл на тикета?

Жизненият цикъл на тикета включва всички фази, през които преминава един тикет постъпил в системата за клиентска поддръжка. Когато тикетът се появи за първи път в системата, той получава статус "Нов", а през следващите фази от жизнения си цикъл той може да бъде със статус "Отворен", "Отговорен", "Приключен" и "Отложен". 

 

Защо е добре да анализирате жизнения цикъл на тикетите?

Анализът на жизнения цикъл на тикета прави възможно определянето кои видове тикети се появяват най-често в системата, дали са трудни за разрешаване или могат да получат бърз отговор.

 

Можете ли да следите жизнения цикъл на тикетите в LiveAgent?

В системата на LiveAgent можете да следите жизнения цикъл на тикетите. Всички действия, свързани с определен тикет, са маркирани с клеймо за време до самия тикет.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо