Какво представлява жизнения цикъл на тикета?
A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.
Освен това, по време на жизнения си цикъл тикетът може да бъде отложен за обработка след време, маркиран като СПАМ, изтрит или изчистен.
All actions associated with a ticket are marked with a timestamp in the ticket thread. Keeping track of these timestamps can be very useful, especially if you need to access your online ticket history. This is why it is important to choose a ticket support software that offers detailed ticket tracking and reporting.

Frequently Asked Questions
Какво означава жизнен цикъл на тикета?
Жизненият цикъл на тикета включва всички фази, през които преминава един тикет постъпил в системата за клиентска поддръжка. Когато тикетът се появи за първи път в системата, той получава статус "Нов", а през следващите фази от жизнения си цикъл той може да бъде със статус "Отворен", "Отговорен", "Приключен" и "Отложен".
Защо е добре да анализирате жизнения цикъл на тикетите?
Анализът на жизнения цикъл на тикета прави възможно определянето кои видове тикети се появяват най-често в системата, дали са трудни за разрешаване или могат да получат бърз отговор.
Можете ли да следите жизнения цикъл на тикетите в LiveAgent?
В системата на LiveAgent можете да следите жизнения цикъл на тикетите. Всички действия, свързани с определен тикет, са маркирани с клеймо за време до самия тикет.
Expert note
Жизненият цикъл на тикета представлява неговите фази, като нов, отворен, отговорен, приключен и отложен. Анализът му помага да се определят най-често срещаните тикети и техните трудности.
