Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Axialys

Какво е Axialys ?

Axialys е технологична компания с FrenchTech етикет, която предоставя на SMEs, ETIs и големи корпорации софтуерен пакет, който им позволява да управляват своята телефонна система и връзки с клиентите си ефективно, интуитивно и в облака. Основана през 1999 г., Axialys е преживяла силен, устойчив и стабилен растеж, който се дължи на качеството на нашето предлагане и доверието, което нашите клиенти ни поставят в нас. Притежател на лиценз L33-1, издаден от ARCEP, ние сме телеком оператор от около двадесет години.

Axialys публикува софтуерен пакет SaaS, който се занимава с всички видове телефонни приложения в компании:.

  • Професионална телефония Centrex VoIP за всички служители
  • Телефонна връзка с кол център за оборудване на контактни центрове
  • Телефония за Вашата търговска сила

Axialys SIP багажника разтвор Пълно описание.

Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?

Ако търсите доставчик на VoIP, за да се свържете с вашия център за обаждания LiveAgent, Axialys е чудесен избор. Центърът за обаждания на LiveAgent ще се справи с вашите обаждания и билети, а Axialys ще ви осигури останалата част. Микрофоните и високоговорителите на лаптопа или смартфона са всичко необходимо, за да се създаде стартер център за повиквания. Може да се наложи друг хардуер, ако искате да подобрите качеството на обажданията си по-късно.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?

Въпреки че някои хора предпочитат дигитални клиентски преживявания, други жадуват за по-дълбока лична връзка с марките  с които взаимодействат. Кол центровете са чудесен начин да подобрите взаимоотношенията си с клиентите, да продавате продукти, да печелите нови клиенти и потребители на услуги или да предоставяте общи услуги на клиентите.

С отпадането на традиционните кол центрове и възхода на софтуера за кол центрове като LiveAgent е лесно да предоставите тези услуги на Вашите клиенти, без да нарушавате бюджета си. Кол центровете вече са достъпни за всички видове бизнеси, големи или малки.

Как работи кол центъра на LiveAgent?

LiveAgent улеснява управлението и управлението на кол център за бизнеса с помощта на разширените му функции. Например можете да създавате персонализирани IVR (интерактивни гласови отговори), които автоматично ще насочват клиентите ви към правилните отдели и агенти.

Кол център с IVR

Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.

Случайно ли клиентът ви се е свързал с погрешния отдел? Решението е просто, използвайте трансферите на обаждания, за да насочите клиента към някой от колегите си и да спестите време.

Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.

Искате повече информация за функциите на нашия център за обаждания? Вижте нашата страница с функции за кол център, която съдържа цялата информация за възможностите на центъра за обаждания на LiveAgent.

Как да интегрираме Axialys VoIP с LiveAgent?

Ако искате да създадете Вашия център за обаждания LiveAgent с Axialys като доставчик на VoIP, следвайте това просто ръководство.

  • Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Повикване > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.
  • Изберете Axialys от списъка с доставчици на VoIP.
Axialys
Изберете Axialys
  • Наименни номера, изберете отдел, въведете данните си за вход и изберете вашия номер на телефонния номер. Можете също да поставите отметка или да махнете отметката от опцията за записване на всички телефонни обаждания, получени и направени от този номер. Когато искате да завършите, щракнете върху бутона Добави в долната част.
Axialys
Конфигуриране на телефонния номер на Axialys

Телефонният номер е в LiveAgent и е готов за употреба. Ако предпочитате, можете да добавите повече телефонни номера на Axialys или да добавите номера от други доставчици на VoIP.

Axialys
Добавеният телефонен номер на Axialys

Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent

Търсите ли повече информация за създаването и провеждането на кол център? Ако се интересувате, погледнете в LiveAgent aкадемия за повече информация относно колцентровете и други теми от света на обслужването на клиенти.

Любопитен за това какво друго може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да видите пълната обиколка на нашия софтуер за обслужване на клиенти.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо