Какво е софтуерна поддръжка?
Следпродажбеното обслужване, предоставено от софтуерен разработчик или агент, обучен да решава проблеми със софтуера, да доставя актуализации и да отстранява грешки. Това е работно място или услуга, която помага на потребителите (клиенти, служители) на институцията. Това е точката за контакт, софтуерно решение, което потребителят използва, за да реши проблем или да докладва за грешка. Възможно е тази концепция да се срещне най-често в информационните системи и информационните и комуникационни технологии.
Frequently asked questions
Какво е софтуерна поддръжка?
Софтуерната поддръжка е следпродажбена поддръжка, която се предоставя от софтуерен разработчик или агент, който е член на екипа за поддръжка на клиенти. Това е точката за контакт между потребителите и компанията, предлагаща техническото решение. Съдейства за решаване на софтуерни проблеми.
Важна ли е софтуерната поддръжка?
Софтуерната поддръжка е изключително важна, тъй като агентите предоставят отговори на въпроси, свързани с проблеми със софтуера, предоставят актуализации и отстраняват грешки. Това е ключово решение, което осигурява поддръжка за ефективно използване.
Предлага ли LiveAgent софтуерна поддръжка?
LiveAgent предоставя софтуерна поддръжка, така че можете бързо да научите как да решите проблем или да научите за актуализация на софтуера.
Expert note
Софтуерната поддръжка е ключова за решаване на проблеми, актуализации и отстраняване на грешки. Ние в LiveAgent Ви предоставяме професионална софтуерна поддръжка.

LiveAgent е софтуер за поддръжка с мултиканален контакт център, чат и тикет система, която довежда до увеличаване на клиентската удовлетвореност и продажбите. Отговорите, които компанията изпраща до хората, трябва да бъдат полезни за получателите и да бъдат изпратени възможно най-кратко време, като най-честите видове отговори са свързани с решаване на проблеми, търсене на допълнителна информация или отговаряне на недоволни клиенти. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително интеграции, портал за поддръжка и система за управление на оплаквания. Тикет нишката включва всички съобщения, бележки и времеви диапазони, отговори на клиенти и служители, а в LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.
Специалист обслужване на клиенти
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.