Какво е софтуерна поддръжка?
Следпродажбеното обслужване, предоставено от софтуерен разработчик или агент, обучен да решава проблеми със софтуера, да доставя актуализации и да отстранява грешки. Това е работно място или услуга, която помага на потребителите (клиенти, служители) на институцията. Това е точката за контакт, софтуерно решение, което потребителят използва, за да реши проблем или да докладва за грешка. Възможно е тази концепция да се срещне най-често в информационните системи и информационните и комуникационни технологии.
Frequently Asked Questions
Какво е софтуерна поддръжка?
Софтуерната поддръжка е следпродажбена поддръжка, която се предоставя от софтуерен разработчик или агент, който е член на екипа за поддръжка на клиенти. Това е точката за контакт между потребителите и компанията, предлагаща техническото решение. Съдейства за решаване на софтуерни проблеми.
Важна ли е софтуерната поддръжка?
Софтуерната поддръжка е изключително важна, тъй като агентите предоставят отговори на въпроси, свързани с проблеми със софтуера, предоставят актуализации и отстраняват грешки. Това е ключово решение, което осигурява поддръжка за ефективно използване.
Предлага ли LiveAgent софтуерна поддръжка?
LiveAgent предоставя софтуерна поддръжка, така че можете бързо да научите как да решите проблем или да научите за актуализация на софтуера.
След като сте се запознали с термините в клиентското обслужване, може да разгледате как софтуерна поддръжка може да подобри вашия бизнес. Научете какво е софтуерна поддръжка и как може да отговорите на най-често задаваните въпроси от вашите клиенти.
Ако искате да подобрите вашето обслужване, помислете за интегриране на чат на живо. Това е бърз и ефективен начин да комуникирате с клиентите си и да отговорите на техните нужди в реално време.
Разгледайте центъра за поддръжка, за да разберете как може да организирате по-добре вашите услуги. Този ресурс ще ви помогне да подобрите взаимодействието с клиентите и да увеличите тяхната удовлетвореност.
Научете повече за интерфейса на агент, който може да улесни работата на вашия екип. Открийте как да създавате доклади и да управлявате взаимодействието с клиенти по-ефективно.
Корпорациите могат да се възползват от live чат решения, които предлагат много предимства пред традиционната комуникация. Разберете как да интегрирате този инструмент във вашата стратегия за клиентско обслужване и да повишите удовлетвореността на клиентите.
Изграждане на база знания и документация за поддръжка с лекота
Създайте лесно база знания с LiveAgent за самообслужване 24/7. Безплатен пробен период, без кредитна карта!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.