Какво е софтуерна поддръжка?
Следпродажбеното обслужване, предоставено от софтуерен разработчик или агент, обучен да решава проблеми със софтуера, да доставя актуализации и да отстранява грешки. Това е работно място или услуга, която помага на потребителите (клиенти, служители) на институцията. Това е точката за контакт, софтуерно решение, което потребителят използва, за да реши проблем или да докладва за грешка. Възможно е тази концепция да се срещне най-често в информационните системи и информационните и комуникационни технологии.
Frequently Asked Questions
Какво е софтуерна поддръжка?
Софтуерната поддръжка е следпродажбена поддръжка, която се предоставя от софтуерен разработчик или агент, който е член на екипа за поддръжка на клиенти. Това е точката за контакт между потребителите и компанията, предлагаща техническото решение. Съдейства за решаване на софтуерни проблеми.
Важна ли е софтуерната поддръжка?
Софтуерната поддръжка е изключително важна, тъй като агентите предоставят отговори на въпроси, свързани с проблеми със софтуера, предоставят актуализации и отстраняват грешки. Това е ключово решение, което осигурява поддръжка за ефективно използване.
Предлага ли LiveAgent софтуерна поддръжка?
LiveAgent предоставя софтуерна поддръжка, така че можете бързо да научите как да решите проблем или да научите за актуализация на софтуера.
Expert note
<p>Софтуерната поддръжка е ключова за решаване на проблеми, актуализации и отстраняване на грешки. Ние в LiveAgent Ви предоставяме професионална софтуерна поддръжка.</p>

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
ADP Контакти в бюрото за помощ
ADP предлага водещи решения в индустрията на HR и данъчното обслужване. Клиентска поддръжка се предоставя чрез телефон и социални медии. ADP няма имейл или чат в реално време. За контакт - adp.com.