Тествай безплатно

Софтуерна поддръжка

Какво е софтуерна поддръжка?

Следпродажбеното обслужване, предоставено от софтуерен разработчик или агент, обучен да решава проблеми със софтуера, да доставя актуализации и да отстранява грешки. Това е работно място или услуга, която помага на потребителите (клиенти, служители) на институцията. Това е точката за контакт, софтуерно решение, което потребителят използва, за да реши проблем или да докладва за грешка. Възможно е тази концепция да се срещне най-често в информационните системи и информационните и комуникационни технологии.

Frequently asked questions

Какво е софтуерна поддръжка?

Софтуерната поддръжка е следпродажбена поддръжка, която се предоставя от софтуерен разработчик или агент, който е член на екипа за поддръжка на клиенти. Това е точката за контакт между потребителите и компанията, предлагаща техническото решение. Съдейства за решаване на софтуерни проблеми.

 

Важна ли е софтуерната поддръжка?

Софтуерната поддръжка е изключително важна, тъй като агентите предоставят отговори на въпроси, свързани с проблеми със софтуера, предоставят актуализации и отстраняват грешки. Това е ключово решение, което осигурява поддръжка за ефективно използване.

 

Предлага ли LiveAgent софтуерна поддръжка?

LiveAgent предоставя софтуерна поддръжка, така че можете бързо да научите как да решите проблем или да научите за актуализация на софтуера.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо