Какво е решаване на проблем?
Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите.
Първата стъпка за отстраняването на неизправност е събирането на информация за проблема. След като имате достатъчно информация за да решите проблема, ще намерите подходящия начин да го решите. След като решите проблема, трябва да направите втора проверка за да се уверите, че проблема няма да се появи отново.
Успехът на изправянето на неизправности зависи, доколко е опитно лицето, което ги отстранява. Ако се свържете с много опитен персонал, Вашият въпрос ще бъде решен по- бързо, отколкото ако се свържете с неопитен.
Frequently asked questions
Какво е отстраняване на проблеми?
Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите.
От какво зависи процеса за решаване на проблеми?
Процесът на отстраняване на неизправности зависи от природата на проблема, както и от информацията, която имате за него. Способностите и знанията на отговорното лице за решаването на дадени проблеми, определено ще има въздействие.
Активира ли LiveAgent решаването на проблема?
LiveAgent Ви позволява да решите проблемите двустранно - първо автоматизира работата на агентите при решаването на проблемите и второ, позволява на агентите ефективно да комуникират с агентите за да решат проблема.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Текстът дава съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти. Това ще даде възможност за продуктивен разговор и ще помогне за сключване на сделката. Също така описва инструменти като софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции, които могат да бъдат използвани за уговаряне на срещата. Уговарянето на търговска среща е важно, за да се покаже уважение към времето на потенциалния клиент и за да се управлява графиката по-ефективно.
Отклоняването на тикети е важен процес за това клиентите да се самообслужват и за определяне на ефективността на клиентските портали и база знания. За успешния бизнес е важно да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Възможности като клиентски портали и база знания могат да улеснят комуникацията с клиентите.