Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Какво е Peoplefone ?

Основана в Швейцария през 2005, VoIP доставчикът peoplefone е активен вече от още шест страни: Германия, Австрия, Франция, Полша, Словакия и Литва. Нашите услуги се използват от повече от 200,000 бизнес клиенти. За да им предложите възможно най- доброто обслужване, си сътрудничим с мрежа от 2,000 инсталационни партньори в Европа.

Нашата системна платформа е разработена при нас самите и постоянно се надгражда и оптимизира. Това ни позволява да предложим на нашите клиенти качество, стабилност и нови решения за комуникация в добро съотношение с доброто представяне. Независимо от нашата SIP-TRUNK оферта, която е сертифицирана от повечето производители на телефонни системи, MICROSOFT TEAMS директно пренасочване нашата виртуална PBX peoplefone HOSTED – всеки клиент ще намери чрез нас най- точното решение за самия него.

В Bilanz Telekom Rating, peoplefone постигна топ позиции при VoIP доставчиците със стационарна мрежа за швейцарски компании от 2013 – включително пет пъти е печелил 1-вото място.

Научете повече на:  https://www.peoplefone.com

Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?

Ако търсите VoIP доставчик, който да свържете с Вашия LiveAgent кол център, Peoplefone е страхотен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обработи Вашите обаждания и тикети, а Peoplefone ще предостави останалото. Всичко от което се нуждаете са микрофони за смарт телефони и тонколони за да осъществите начален кол център. Можете да изискате друг хардуер ако желаете да подобрите качеството на по- късен етап.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?

Въпреки, че някои хора предпочитат дигиталните клиентски преживявания, други жадуват за по- дълбока лична връзка с марките, които взаимодействат. Кол центровете са страхотен начин за подобряване на връзката с Вашите клиенти за да подобрим връзките с Вашите клиенти, продаването на продукти, спечелването на нови клиенти и потребители на услуги, или да предоставите общоприети клиентски услуги.

С отпадането на традиционните кол центрове и възхода на софтуера за кол центрове като LiveAgent е лесно да предоставите тези услуги на Вашите клиенти, без да нарушавате бюджета си. Кол центровете вече са достъпни за всички видове бизнеси, големи или малки.

Как работи кол центъра на LiveAgent?

LiveAgent улеснява действието и управлението на кол центъра за бизнесите с помощта на своите разширени характеристики. Например, можете да създадете персонализирани IVR (интерактивен гласов отговор) дървета, които автоматично ще насочват Вашите клиенти към правилните отдели и агенти.

Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.

Peoplefone

Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте прехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.

Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.

Искате повече информация за нашите кол център характеристики? Разгледайте нашата кол център страница с характеристики, които имат цялата информация за възможностите на кол центъра на LiveAgent.

Как да интегрирате Peoplefone VoIP с LiveAgent?

Ако желаете да създадете своя кол център на LiveAgent с Peoplefone като Ваш VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.

  • Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част. 
  • Изберете Duocom от списъка с VoIP доставчиците.
Peoplefone
Изберете Peoplefone
  • Назовете номера, изберете отдел, въведете Вашите детайли за вписване и изберете номер за избиране на префикс. Можете също така да отбележите или да не отбележите опцията за записване на всички телефонни обаждания. получени и направени от този номер. Когато искате да приключите, кликнете върху бутона Добавяне в дъното.
Peoplefone
Конфигуриране на Peoplefone телефонен номер

Телефонният номер е на LiveAgent и е готов за употреба. Ако желаете, можете да добавите повече Peoplefone телефонни номера или да добавите номера от други VoIP доставчици.

Peoplefone
Добавен Peoplefone телефонен номер

Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent

Търсите повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако сте заинтересовани, разгледайте LiveAgent академията за повече информация по отношение на кол центровете и други теми от света на клиентското обслужване.

Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за поддръжка на клиенти.обслужване на клиенти.

LiveAgent Product Tour
Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо