Какво е iFON?
IFON е иновативна компания за телекомуникации, достъпна навсякъде в интернет. Компанията предоставя услуги в цяла Европа от 2004 г.
LiveAgent е партньор на iFON и осигурява безплатна интеграция с VoIP.
Как можете да свържете вашия iFON VoIP номер в LiveAgent?
Първата стъпка е да се регистрирате с iFON, за да получите VoIP номер. Втората стъпка е да влезете в профила си в LiveAgent. Ако все още нямате акаунт в LiveAgent, не се колебайте да използвате нашия 14-дневен пробен период. Третата стъпка е показана по-долу.
Четвъртата стъпка е да търсите iFON и да попълните необходимата информация. След това натиснете бутона за добавяне и започнете да използвате voIP номера веднага.
Предимства на използването на VoIP:
- ниски разходи за поддръжка
- подобрена производителност на труда
- безплатна интеграция
- подобрение на CX
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Какво е iFON?
iFON е компания, предоставяща далекосъобщителни услуги, която включва и VoIP.
.Къде мога да получа VoIP номер?
Има много доставчици на VoIP по целия свят. Ако искате лесно да интегрирате voIP номера с LiveAgent, ето списък на LiveAgent's - VoIP partners.
Как можете да свържете VoIP номер в LiveAgent?
От както LiveAgent си партнира с много доставчици на VoIP, решихме да ги превърнем в част от LiveAgent за лесно внедряване. Just head to Конфигурации - Обаждане - Числа - Създаване. След това; изберете VoIP доставчик, въведете VoIP номера и натиснете бутона за добавяне.
Предлагат се различни софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, системи за управление на оплаквания и софтуер за самообслужване. LiveAgent е едно от такива решения, което предоставя поддръжка, портал за поддръжка и софтуер за управление на имейли. Компанията предлага и партньорска програма, а блогът и академията ѝ могат да бъдат полезни източници за информация. Translation: Different software solutions for customer service are offered, including VoIP phone systems, complaint management systems, and self-service software. LiveAgent is one of those solutions that provides support, support portal, and email management software. The company also offers a partner program, and its blog and academy can be useful sources of information.
LiveAgent е софтуер за контактен център, който предлага демонстрация, цени, функции, интеграции, алтернативи и поддръжка. Той включва портал за поддръжка, статус на системата и списък с промени. LiveAgent е популярен софтуер за клиентско обслужване, който включва VoIP телефонни системи и система за управление на имейли. Компанията има партньорска програма и предлага терминологичен речник, шаблони и уебинари.
Компанията предлага софтуерни решения за телефонни централи, управление на оплаквания и клиентски портали, както и поддръжка на софтуерни продукти и партньорска програма. LiveAgent е едно от решенията, което предлага демонстрация на своите функционалности и интеграции. Компанията също предлага блог, терминологичен речник, академия и тестове за скорост на писане на документи за клиентите.