Имейл шаблони за анкети - най-добри практики и съвети за подобряване на маркетинговата стратегия на вашата компания чрез събиране на отзиви от клиентите. Включва шаблони за имейли с различни типове анкети и съвети как да ги съставите ефективно.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Ако искате да подобрите маркетинговата си стратегия, за да постигнете по-добри резултати, получаването на отзиви от клиентите е чудесен начин да го направите. Всеки бизнес, от независими стартиращи компании до международни корпорации, разчита основно на наученото от своите клиенти. Не можете да си позволите просто да отгатнете желанията и нуждите на клиента, вместо това трябва да го опознаете , за да надхвърлите очакванията му.
Анкетите са може би най-ефективното приспособление за получаване на обратна връзка от клиентите, въпреки че да накарате потребителите наистина да ги попълнят , може да бъде предизвикателство. Хората обикновено не винаги са готови да отделят от свободното си време, за да отговарят на въпроси, само защото някакъв имейл е попаднал във входящата им поща. Затова не е изненадващо, че средният процент на отговорите е около 10% и дори на добре известни марки може да бъде трудно да достигнат целта си от 25% (source). И така, какво можете да направите, за да насърчите клиентите си да предоставят ценна обратна връзка чрез анкета, която сте създали?
Събрахме няколко съвета, които ще ви помогнат да създадете най-ефективните имейли , които приканват получателите да попълнят Вашите анкети:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
И двата варианта са съществуват, макар че всъщност не е възможно да се закачи анкета с много въпроси в имейл. Ако изпращате микро анкета с един въпрос, за предпочитане е да вградите формуляра за обратна връзка в имейла, така че потребителите да могат да отговорят на него с едно кликване, което насочва към страница за потвърждение, която могат да затворят незабавно. Също така е добра идея да се свържете с анкета в пълен размер, като вградите първия въпрос по този начин.
Ако закачате анкетата в имейла, тя трябва да има само един въпрос. Ако правите връзка към по-дълго проучване, няма ограничения за неговата продължителност. Най-важното е да уточните предварително на потребителите си колко време ще отнеме да го завършат, в противен случай рискувате да им досадите и да загубите респонденти.
Проучванията Ви позволяват да събирате ценни данни от съществуващите си клиенти или абонати, а електронната поща е рентабилен и бърз метод за получаване на голям брой отговори на тях. Можете да получите честни отговори, тъй като Вашите клиенти ще се чувстват свободни да изразят истинските си чувства, особено ако анкетата е анонимна. Проучванията по имейл също ви позволяват да достигнете до аудиторията си в канал, който тя вече използва и с който е ангажирана.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Какво е VoIP (глас чрез интернет протокол)? Как работи VoIP?
Vonage Business is a business-class phone service offering video conferencing and server message blocking. It has good customer service and easy setup, but limited integrations and number portability. LiveAgent and Freshdesk offer free integrations with Vonage. VNet and IP Voice also offer integrations with LiveAgent. VoIP technology allows users to make calls from various devices using an internet connection. Softphones like Vohippo and LiveAgent improve customer experience in the B2B industry. Vonage Business is a phone service that provides video conferencing and server message blocking. It has good customer service and easy setup, but limited integrations and number portability. LiveAgent and Freshdesk offer free integrations with Vonage. Vohippo and LiveAgent offer methods to enhance customer experience in the B2B industry, such as referral marketing, online chat, and social media. Softphones allow for equal conditions without hardware phones. LiveAgent also integrates with software phones for VoIP calls. Vonage Business is a business-class phone service offering video conferencing and server message blocking. It has good customer service and easy setup, but limited integrations and number portability. LiveAgent and Freshdesk offer free integrations with Vonage. Vonage Business is a business-class phone service offering video conferencing and server message blocking. It has good customer service and easy setup, but limited integrations and number portability. LiveAgent and Freshdesk offer free integrations with Vonage. Vonage Business is a business-class phone service offering video conferencing and server message blocking. It has good customer service and easy setup, but limited integrations and number portability. LiveAgent and Freshdesk offer free integrations with Vonage.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни