Имейл шаблони за анкети

Ако искате да подобрите маркетинговата си стратегия, за да постигнете по-добри резултати, получаването на отзиви от клиентите е чудесен начин да го направите. Всеки бизнес, от независими стартиращи компании до международни корпорации, разчита основно на наученото от своите клиенти. Не можете да си позволите просто да отгатнете желанията и нуждите на клиента, вместо това трябва да го опознаете , за да надхвърлите очакванията му.

Анкетите са може би най-ефективното приспособление за получаване на обратна връзка от клиентите, въпреки че да накарате потребителите наистина да ги попълнят , може да бъде предизвикателство. Хората обикновено не винаги са готови да отделят от свободното си време, за да отговарят на въпроси, само защото някакъв имейл е попаднал във входящата им поща. Затова не е изненадващо, че средният процент на отговорите е около 10% и дори на добре известни марки може да бъде трудно да достигнат целта си от 25% (source). И така, какво можете да направите, за да насърчите клиентите си да предоставят ценна обратна връзка чрез анкета, която сте създали?

Имейл шаблони за анкети - App - Uploads - 2019 - 11 - Nicereply.png
Закачете анкета с един въпрос във Вашите имейл шаблони на LiveAgent с нашата интеграция с Nicereply

Най-добри практики за имейли с проучвания

Събрахме няколко съвета, които ще ви помогнат да създадете най-ефективните имейли , които приканват получателите да попълнят Вашите анкети:

  1. Предлагайте стимули – хората са по-склонни да предоставят обратна връзка, ако след това ги чака награда, като например ваучер или купон за отстъпка за следващата им покупка във Вашия магазин.
  2. Нека анкетата бъде кратка – колкото по-кратка е анкетата, толкова по-голям е процентът на отговорилите като цяло, така че покажете на потребителите си, че зачитате времето им, като намалите броя на въпросите.
  3. Посочете колко време ще отнеме попълването – ако бъдете честни колко време ще отнеме проучването, това също показва на получателите, че оценявате времето им.
  4. Обяснете целта на анкетата – уведомете получателите на вашия имейл защо искате да чуете тяхното мнение и как отзивите, които събирате, ще бъдат използвани по начин, който е от полза за тях.
  5. Бъдете благодарни – писането на обикновено „благодаря“ след попълването на анкетата е учтиво и показва Вашата благодарност, както и потвърждава, че отговорите на Вашите потребители са изпратени успешно.
  6. Споделете резултатите – Вашите клиенти ще се чувстват изслушани и ще бъдат по-склонни да дават обратна връзка в бъдеще, ако бъдат информирани за констатациите от Вашето проучване и произтичащите промени.
три различни вида формат на анкета от nicereply

Тематични редове от имейл анкета 

  • Спестете Х % от следващата си покупка като споделите Вашето мнение
  • Искаме да научим какво мислите
  • Помогнете ни да подобрим [продукт/услуга] като отговорите на един лесен въпрос
  • Нуждаем се само от минута от Вашето време, за да разберем мнението Ви за
  • Кажете ни какво наистина мислите за [продукт/услуга]
  • Ще се радваме на Вашата помощ! Моля, отговорете на няколко кратки въпроса
  • Вашето мнение се цени високо, защото
  • Резултатите са готови…

Шаблони за имейл анкета

Шаблон за имейл анкета 1 – предлагащ стимул


Hi [name],

We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.

As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!

To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:

[Start survey]

Thanks for your time, it is really appreciated.

Best,
The [company] team

Шаблон за имейл анкета 2 – единичен въпрос, вграден в копието


Dear [name],

The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.

Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.

You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:

Option 1
Option 2
Option 3…

We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Шаблон за имейл анкета 3 – ревю на продукт/услуга


Hello [name],

You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.

The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].

To start, please select your rating below.

[Feedback scale with a link]

Thanks for your input,
[Company]

Шаблон за имейл анкета 4 – резултати


Hey [name],

We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.

Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.

We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!

While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.

Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].

Best wishes,
[company]

Имейл шаблони за анкета – Често задавани въпроси

Интеграция

И двата варианта са съществуват, макар че всъщност не е възможно да се закачи анкета с много въпроси в имейл. Ако изпращате микро анкета с един въпрос, за предпочитане е да вградите формуляра за обратна връзка в имейла, така че потребителите да могат да отговорят на него с едно кликване, което насочва към страница за потвърждение, която могат да затворят незабавно. Също така е добра идея да се свържете с анкета в пълен размер, като вградите първия въпрос по този начин.

Колко въпроса трябва да съдържа анкетата (имейл)?

Проучване за удовлетвореност

Ако закачате анкетата в имейла, тя трябва да има само един въпрос. Ако правите връзка към по-дълго проучване, няма ограничения за неговата продължителност. Най-важното е да уточните предварително на потребителите си колко време ще отнеме да го завършат, в противен случай рискувате да им досадите и да загубите респонденти.

Защо да изпращам имейл с покана за проучване?

Анкета относно обслужването

Проучванията Ви позволяват да събирате ценни данни от съществуващите си клиенти или абонати, а електронната поща е рентабилен и бърз метод за получаване на голям брой отговори на тях. Можете да получите честни отговори, тъй като Вашите клиенти ще се чувстват свободни да изразят истинските си чувства, особено ако анкетата е анонимна. Проучванията по имейл също ви позволяват да достигнете до аудиторията си в канал, който тя вече използва и с който е ангажирана.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо