Zadarma integration
Partner Privacy Policy
Zadarma Политика за поверителността
Какво е Zadarma?
Zadarma е доставчик на телефонна система на достъпна цена. Той е базиран в интернет и предлага изобилие от функции и инструменти, за да превърне управлението на телефонния център и обслужването на клиенти в лесна задача за Вашите служители. Базовият софтуер е безплатен и чудесен начин за спестяване на време и пари за кол центрове с ограничен бюджет.
Ако искате да сте сигурни, че Zadarma е наличен във Вашата страна или искате да научите повече подробности за тарифите, погледнете този списък с тарифи за телефонен номер .
Как да го използвате?
Използвайте Zadarma, за да спестите време и да направите центъра за обслужване на клиенти още по-добър. Обажданията могат лесно да се обработват с многоканалното решение на LiveAgent и тикетинг системата.
Спестете време на Вашите служители и впечатлете компаниите, бизнеса или клиентите си с бърза обслужване.
Предимства
- Безплатно решение за Вашия център за обслужване на клиенти
- Спестява време за вашите екипи за обслужване на клиенти
- Увеличава клиентската удовлетвореност
- Работи добре с кол център софтуера на LiveAgent
Как да свържете Zadarma с LiveAgent?
![Zadarma VoIP доставчик, уебсайт с възможност за обаждания](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/2c5d456939f00ff136158f793d95075a/zadarma-call-number-1024x591.png)
LiveAgent поддържа Zadarma като VoIP доставчик във Вашия софтуер. За да осигурите обслужване на Вашите клиенти, просто отворете LiveAgent и следвайте това ръководство.
Първо, отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера
Щракнете върху оранжевия бутон, за да създадете телефонен номер.
![Конфигурация на разговор LiveAgent с опция за създаване на телефонен номер](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/4efa93b358d1e39add31a903e7f3dc50/liveagent-add-call-number-call-center-1024x436.png)
Ще се отвори нов прозорец с налични VoIP доставчици. Намерете Zadarma в списъка и кликнете върху него, за да отворите опциите за доставчик на SIP номера.
Трябва да попълните полетата в този прозорец. Те включват наименование, отдел, номер, опция за записване на разговори и Вашето потребителско име и парола.
![Zadarma настройка на обажданията в LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/ee8711fd820c87e8bfc7f4a94a9f2097/liveagent-zadarma-voip-provider-1024x544.png)
Готови сте и телефонният Ви номер в Zadarma е свързан със софтуера. Можете да осъществявате или отговаряте на обаждания от LiveAgent с Zadarma.
![Ново обаждане от LiveAgent със Zadarma като доставчик на телефонни услуги](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/3f41127de61f3f8ad4b9c7a13408cd3b/liveagent-zadarma-make-new-call-1024x495.png)
Искате ли да разберете повече за възможностите на колцентъра на LiveAgent? Вижте видеоклипа по-долу или разгледайте нашата страница с функции за кол център .
Frequently Asked Questions
Какво е Zadarma?
Zadarma е доставчик на VoIP телефонна система. Той може да се използва за кол центрове за осъществяване, отговаряне и управление на обаждания, осигуряване на поддръжка на Вашите клиенти по телефона и като цяло увеличаване на удовлетворението от взаимодействието с клиентите и подобряването на продажбите.
Мога ли да свържа Zadarma с LiveAgent?
Разбира се, Zadarma може да се използва като VoIP доставчик в центъра за обаждания LiveAgent. Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути. 1. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация 2. Отворете секцията за обаждания и добавете телефонен номер на Zadarma 3. Кликнете на Запазване
Трябва ли да плащам допълнително, за да свържа Zadarma с LiveAgent?
Интеграцията на Zadarma е достъпна безплатно в плана All-Inclusive. Ако имате него и Zadarma, не е нужно да плащате допълнително, за да интегрирате двете приложения.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.