Партньор
Какво е Zadarma?
Zadarma е доставчик на телефонна система на достъпна цена. Той е базиран в интернет и предлага изобилие от функции и инструменти, за да превърне управлението на телефонния център и обслужването на клиенти в лесна задача за Вашите служители. Базовият софтуер е безплатен и чудесен начин за спестяване на време и пари за кол центрове с ограничен бюджет.
Ако искате да сте сигурни, че Zadarma е наличен във Вашата страна или искате да научите повече подробности за тарифите, погледнете този списък с тарифи за телефонен номер .
Как да го използвате?
Използвайте Zadarma, за да спестите време и да направите центъра за обслужване на клиенти още по-добър. Обажданията могат лесно да се обработват с многоканалното решение на LiveAgent и тикетинг системата.
Спестете време на Вашите служители и впечатлете компаниите, бизнеса или клиентите си с бърза обслужване.
Предимства
- Безплатно решение за Вашия център за обслужване на клиенти
- Спестява време за вашите екипи за обслужване на клиенти
- Увеличава клиентската удовлетвореност
- Работи добре с кол център софтуера на LiveAgent
Как да свържете Zadarma с LiveAgent?

LiveAgent поддържа Zadarma като VoIP доставчик във Вашия софтуер. За да осигурите обслужване на Вашите клиенти, просто отворете LiveAgent и следвайте това ръководство.
Първо, отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера
Щракнете върху оранжевия бутон, за да създадете телефонен номер.

Ще се отвори нов прозорец с налични VoIP доставчици. Намерете Zadarma в списъка и кликнете върху него, за да отворите опциите за доставчик на SIP номера.
Трябва да попълните полетата в този прозорец. Те включват наименование, отдел, номер, опция за записване на разговори и Вашето потребителско име и парола.

Готови сте и телефонният Ви номер в Zadarma е свързан със софтуера. Можете да осъществявате или отговаряте на обаждания от LiveAgent с Zadarma.

Искате ли да разберете повече за възможностите на колцентъра на LiveAgent? Вижте видеоклипа по-долу или разгледайте нашата страница с функции за кол център .
Frequently asked questions
Какво е Zadarma?
Zadarma е доставчик на VoIP телефонна система. Той може да се използва за кол центрове за осъществяване, отговаряне и управление на обаждания, осигуряване на поддръжка на Вашите клиенти по телефона и като цяло увеличаване на удовлетворението от взаимодействието с клиентите и подобряването на продажбите.
Мога ли да свържа Zadarma с LiveAgent?
Разбира се, Zadarma може да се използва като VoIP доставчик в центъра за обаждания LiveAgent. Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути.
1. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация
2. Отворете секцията за обаждания и добавете телефонен номер на Zadarma
3. Кликнете на Запазване
Трябва ли да плащам допълнително, за да свържа Zadarma с LiveAgent?
Интеграцията на Zadarma е достъпна безплатно в плана All-Inclusive. Ако имате него и Zadarma, не е нужно да плащате допълнително, за да интегрирате двете приложения.
Контакти на бюрото за помощ на Zapier
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с редица функции, включително система за управление на оплаквания, софтуер за входяща телефонна централа и софтуер за самообслужване. Компанията предлага демо и последни новини за обновления и намаления. LiveAgent и цялата информация, свързана с нея, са предмет на общите условия и политиките за защита на личните данни на Quality Unit.
Фирмата Quality Unit предлага различни софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP системи и софтуер за управление на оплакванията. LiveAgent е едно от тези решения, с който може да се насочи външната комуникация към клиентите и да се улесни работата на служителите по обработката на запитвания и оплаквания. Фирмата предоставя услуги за демонстрация, бюлетин и съобщения за намаления и обновления. Политиката за личните данни и общите условия са осигурени от компанията.
Контакти на бюрото за помощ на Zagat
Zagat предлага поддръжка през имейл и социални медии, но няма чат на живо или поддръжка по телефон. Ще трябва да напишете имейл до feedback@zagat.com, за да се свържете с тяхната поддръжка.