Kopano

Какво е Kopano?

Kopano ONE е решение за имейл и календар със самостоятелен хостинг за малък бизнес. Компанията предлага отделно групов софтуер и софтуер за видеоконферентни връзки. Kopano има за цел да е решение за имейл сървър с лесен достъп и управление за всички, които имат нужда от него. Включва уеб приложение, десктоп приложение, налични са и приложения за iOS и Android. Kopano предлага три разумни ценови плана за бизнеси с всякакъв размер, така че можете да изберете един без да плащате прекалено много за много потребители.

Как да използвам Kopano?

Kopano цели да е лесно за използване решение за имейл сървър, така че е подходящ за компании, които търсят интуитивен дизайн и простота. Много е удобен и с възможностите за календар, бележки, задачи и контакти в един групов софтуер. Освен това, приложенията Kopano са налични за iOS и Android, както и за уеб приложение, което е достъпно от всяко устройство през браузър. Kopano поддържа и интеграции, които могат да ви бъдат полезни. Можете да интегрирате имейл адреси в Kopano със системата за управление на запитвания LiveAgent и да подобрите възможностите на хелп деска си със специализиран хелп деск софтуер.

Системата за управление на запитвания LiveAgent поддържа множество имейл акаунти и различни доставчици на имейл услуги. Освен това, софтуерът ви дава възможност да подреждате имейл кореспонденцията си и да се уверите, че сте готови да разрешите всяко клиентско запитване. В момента, в който сътрудник обслужване на клиенти получи въпрос от клиент, то се превръща в запитване (тикет). Запитванията са достъпни в универсална входяща кутия, която съхранява цялата комуникация от всеки канал.

Уверете се, че всички запитвания се насочват към правилния сътрудник обслужване на клиенти с помощта на функции като отдели и автоматично разпределяне на запитвания. Освен това можете да използвате етикети, за да групирате темите, или да настроите собствено работно време, за да знаят клиентите ви кога ще бъдете на линия да отговорите на въпросите им. Това са само някои от многото функции на LiveAgent, които ви помагат да си гарантирате безпроблемно преживяване.

Хелп дескът за клиенти може да се възползва не само от имейл, но можете да интегрирате и телефонна централа, прозорец за лайв чат, обширна база знания и профили в социалните медии като FacebookTwitterInstagram и Viber. Разгледайте пълния набор от функции на LiveAgent, които можете да използвате, за да осигурите отлично клиентско обслужване.

Какви са предимствата на Kopano?

  • Имейл сървър с добро съотношение цена-качество
  • Възможности за групов софтуер
  • Сигурен и лесен за употреба
  • Поддръжка на интеграции

Provide awesome email support

Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience

Как да интегрирате Kopano с LiveAgent

Kopano може лесно да се интегрира с LiveAgent. Можете да направите всичко чрез конфигурацията на LiveAgent, без услуги от трети страни. Можете да завършите процеса за съвсем кратко време като следвате стъпките по-долу.

Начална страница на Kopano с описание на продукт Kopano ONE
Начална страница на Kopano
  • Трябва ли първо да подготвите Kopano? Вземете го от сайта на Kopano като кликнете тук. Можете да изберете между три платени плана или първо да тествате софтуера с демо версия. След като настроите имейл сървъра си от Kopano и имате имейл, продължете със следващата стъпка.

Възможностите за платени планове на Kopano, налични на сайта
Планове на Kopano
  • След като сте инсталирали и настроили Kopano,време  се впишете в профила си в LiveAgent (започнете с безплатен тестов период) и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл профили. Ще трябва да кликнете на оранжевия бутон Създай и след това да изберете Друг. На следващия прозорец изберете IMAP/POP3 от двете възможности.

IMAP или POP3
  • Остава ви единствено да свържете Kopano пощата си с LiveAgent. Този раздел изисква данните ви за вход в Kopano. Въведете потребителското си име и паролата, както и имейл адреса и друга информация. Изберете fetch тип и попълнете данните за сървър и порт. Разгледайте другите опции, като отдел, който обработва запитванията, изпратени до този имейл адрес. След като настероите всичко според предпочитанията си, кликнете Запази и сте готови.
Данни за Kopano

Интеграцията е готова и Kopano имейлът ви вече ще се свързва със системата за управление на запитвания LiveAgent и ще прихваща комуникацията. Не забравяйте да разгледате Академията, за да научите повече по темите, свързани с клиентско обслужване, или гледайте видеото по-долу, за да разберете какво още може да прави LiveAgent. 

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Какво е Kopano?

Софтуерът за имейл и календар Kopano ONE е със самостоятелен хостинг и създаден за малки бизнеси. Отделно е наличен и софтуер за видеоконферентни връзки. Kopano е създаден да осигури решение на добра цена за имейл сървър, което е лесно за управление и достъпно за всички. Можете да свалите уеб приложението, десктоп приложението, iOS или Android приложенията.

Как се използва Kopano?

За да посрещне нуждите на компаниите, които ценят простотата и интуитивния дизайн, Kopano предлага лесно за употреба решение за имейл сървър. Освен това е много полезен, тъй като е групов софтуер, включващ и календар, бележки, задачи и контакти. Приложенията Kopano са налични и за iOS и Android, както и като уеб приложение, което може да се достъпи от всякакво устройство. Kopano може да се интегрира с други приложения от трети страни. Имейл адресите Kopano могат да се интегрират и със системата за управление на запитвания LiveAgent и може да се използва като хелп деск ако имате специализирано решение за хелп деск.

Какви са предимствата от интеграцията с Kopano?

  • Имейл сървър с добро съотношение цена-качество
  • Възможности за групов софтуер
  • Прост и сигурен за употреба
  • Поддръжка на интеграции

Как да интегрирам Kopano с LiveAgent?

  • Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл профили
  • Кликнете Създаване > Друг > IMAP/POP3
  • Попълнете данните си от Kopano и кликнете Запази
Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Ако клиентите имат проблем или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване на компанията по различни канали.

Мобилна помощ

Компаниите трябва да предоставят мобилна помощ, за да увеличат клиентското удовлетворение. LiveAgent предлага Android приложение, което позволява да се свържете с клиентите навсякъде и да осигурявате постоянно обслужване.

Погрижете се за комуникацията си по електронната поща чрез интеграцията на Klaviyo в системата на LiveAgent. Персонализирайте имейл съобщенията си чрез тикет системата от таблото за управление на системата си за клиентска поддръжка.

Klaviyo

Инструментът за автоматизация на имейл маркетинг е специално разработен за онлайн магазини, като помага на компаниите да осигурят по-персонализиран контакт с клиентите си. Klaviyo включва функции като динамични форми, персонализация, сегментация, работа с данни и автоматизация на комуникацията. Това позволява на бизнесите да събират повече информация за клиентите си, да ги изслушват и да приспособят опита на определени аудитории според нуждите им, което може да доведе до подобряване на продажбите им. Клaвиo е компания, която предоставя платформа за създаване на имейл съобщения и социални маркетингови кампании и може да се свърже с LiveAgent чрез API ключ.

Приложението за онлайн чат е софтуер, който позволява на потребителите да изпращат и получават съобщения онлайн. Предаването на текстовите, аудио и видео съобщения се извършва в реално време.

Приложение за онлайн чат

Новата услуга на LiveAgent предлага на компаниите мобилна помощ и персонализирани покани за чат, за да подобрят връзката си с клиентите си. Поддръжката чрез чат позволява на сътрудниците да отговарят бързо и лесно на запитвания в реално време, което подобрява отношенията с клиентите и увеличава продажбите. Приложението за онлайн чат позволява на потребителите да общуват в реално време и да обменят текстови, аудио и видео съобщения.

Стойността е цената, която човек е готов да заплати за продукт или услуга, които компанията предлага. Стойността е което получавате от клиентите си.

Стойност

В статията се обсъждат различни начини за подобряване на клиентското обслужване, включително и добавяне на мигновен чат и мобилна помощ. Задържането на клиенти е също важно и се измерва в статистики. LiveAgent предлага мобилно приложение за свързване с клиенти, а приложението за онлайн чат е описано като друга важна опция за подобряване на клиентското обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо