Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help Desk Migration by Relokia

Какво е Help Desk Migration?

Help Desk Migration е онлайн услуга, която ви позволява да прехвърляте данни между локални и облачни Help Desk  системи. Без да е необходимо да притежавате специални умения или познания.

Help Desk Migration by Relokia

Ползи от използването на Help Desk Migration

Услугата ви спестява безкрайните часове, необходими за преноса на данни между Help Desk платформите.  

За повечето компании преносът на данни е болезнено процес. Някои компании предпочитат да използват API и да напишат свое собствено приложение за пренос на данни, а други се опитват да прехвърлят информацията ръчно. И двата метода изискват много време и усилия. И най-важното – пречат на служителите да изпълняват задачите си, което струва много повече от използването на автоматична система за пренос на данните. 

С услугата Help Desk Migration можете да: 

  • Пренасяте бързо и лесно данните си между Help Desk платформи по ваш избор.
  • Пестите значителни средства.
  • Провеждате тестови импорт колкото пъти е необходимо.
  • Адаптирате миграцията спрямо специфичните нужди на организацията ви.
  • Запазвате целостта на данните, свързани с обслужването на клиентите, както и цялата история на взаимодействията си с тях.

Какви видове данни могат да бъдат прехвърляни? 

В зависимост от изходната Help Desk система, можете да прехвърляте:

  • Тикети.
  • Сътрудници и групи.
  • Контакти и компании.
  • Тагове.
  • Прикачени файлове.
  • Общодостъпни и лични забележки.
  • Допълнителни полета.

Как да използвате Help Desk Migration с LiveAgent 

  1. Отидете на уебсайта Help Desk Migration и си направете акаунт.
  2. Започнете миграцията избирайки изходна Help Desk система. Въведете необходимата информация и продължете към следващата стъпка.
  3. Изберете целевата Help Desk система и въведете необходимата информация, за да може инструментът да настрои процеса на миграция. Преминете към следващата стъпка.
  4. Изберете данните, които искате да прехвърлите. По време на тази стъпка трябва да зададете съответствие между изходните и целевите полета на тикета, за да може данните да се пренесат правилно. Ако имате нужда от помощ, потърсете екипа за поддръжка на Help Desk Migration.
  5. Направете тест, за да видите как работи миграцията. Внимателно проверете резултатите от преноса, преди да продължите.
  6. Ако сте доволни от резултатите, започнете процеса на пренос на данните.

Добре е да знаете, че екипът на Help Desk Migration може да персонализира поръчката ви според специфичните нужди на компанията ви. За да заявите персонализирана миграция, оставете съобщение в чата на живо или създайте тикет.

Често задавани въпроси

Как можете да прехвърлите данните си чрез Help desk Migration Relokia?

1. Направете си акаунт на Help Desk Migration

2. Попълнете необходимата информация 

3. Тествайте миграцията и внимателно проверете резултата

4. Пренесете данните 

Какво е Help Desk Migration?

Преносът на данни може да се превърне в болезнено преживяване за много компании, дори във фактор пречещ на бизнеса. Именно затова от Relokia създадоха миграция на данни между Help Desk системи, който ви помага да прехвърлите цялата си информация безпроблемно и лесно, само с няколко клика.  

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо