Партньор
Какво е Help Desk Migration?
Help Desk Migration е онлайн услуга, която ви позволява да прехвърляте данни между локални и облачни Help Desk системи. Без да е необходимо да притежавате специални умения или познания.

Ползи от използването на Help Desk Migration
Услугата ви спестява безкрайните часове, необходими за преноса на данни между Help Desk платформите.
За повечето компании преносът на данни е болезнено процес. Някои компании предпочитат да използват API и да напишат свое собствено приложение за пренос на данни, а други се опитват да прехвърлят информацията ръчно. И двата метода изискват много време и усилия. И най-важното – пречат на служителите да изпълняват задачите си, което струва много повече от използването на автоматична система за пренос на данните.
С услугата Help Desk Migration можете да:
- Пренасяте бързо и лесно данните си между Help Desk платформи по ваш избор.
- Пестите значителни средства.
- Провеждате тестови импорт колкото пъти е необходимо.
- Адаптирате миграцията спрямо специфичните нужди на организацията ви.
- Запазвате целостта на данните, свързани с обслужването на клиентите, както и цялата история на взаимодействията си с тях.
Какви видове данни могат да бъдат прехвърляни?
В зависимост от изходната Help Desk система, можете да прехвърляте:
- Тикети.
- Сътрудници и групи.
- Контакти и компании.
- Тагове.
- Прикачени файлове.
- Общодостъпни и лични забележки.
- Допълнителни полета.
Как да използвате Help Desk Migration с LiveAgent
- Отидете на уебсайта Help Desk Migration и си направете акаунт.
- Започнете миграцията избирайки изходна Help Desk система. Въведете необходимата информация и продължете към следващата стъпка.
- Изберете целевата Help Desk система и въведете необходимата информация, за да може инструментът да настрои процеса на миграция. Преминете към следващата стъпка.
- Изберете данните, които искате да прехвърлите. По време на тази стъпка трябва да зададете съответствие между изходните и целевите полета на тикета, за да може данните да се пренесат правилно. Ако имате нужда от помощ, потърсете екипа за поддръжка на Help Desk Migration.
- Направете тест, за да видите как работи миграцията. Внимателно проверете резултатите от преноса, преди да продължите.
- Ако сте доволни от резултатите, започнете процеса на пренос на данните.
Добре е да знаете, че екипът на Help Desk Migration може да персонализира поръчката ви според специфичните нужди на компанията ви. За да заявите персонализирана миграция, оставете съобщение в чата на живо или създайте тикет.
Frequently asked questions
Как можете да прехвърлите данните си чрез Help desk Migration Relokia?
1. Направете си акаунт на Help Desk Migration 2. Попълнете необходимата информация 3. Тествайте миграцията и внимателно проверете резултата 4. Пренесете данните
Какво е Help Desk Migration?
Преносът на данни може да се превърне в болезнено преживяване за много компании, дори във фактор пречещ на бизнеса. Именно затова от Relokia създадоха миграция на данни между Help Desk системи, който ви помага да прехвърлите цялата си информация безпроблемно и лесно, само с няколко клика.
Изследване на клиентите подчертава важността на доживотната им стойност. Готова система за уеб хостинг предлага подобрение на клиентското обслужване чрез реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Soциалните медии не се предпочитат, като отговори от персонализиран help desk софтуер и качествено обслужване на клиентите също са от значение.
Преминавате от Verloop към LiveAgent?
Подобрете клиентското обслужване и комуникацията с LiveAgent - безплатен хелп деск софтуер с онлайн чат и управление на електронна поща. Пренесете се от Bitrix24 и използвайте реферален маркетинг и сегментация на клиентите за подобрение на обслужването в индустрията B2B.
Най-добрите практики в прилагането на Help desk системи
Оптимизирайте обслужването на клиенти с help desk система, която осигурява единична точка за контакт, автоматизация на процесите и споразумения за ниво на обслужване.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
Помагайки да се сегментират клиентите, софтуерът за проследяване подобрява маркетинговите съобщения и задържа маржовете високи. Рефералният маркетинг и качественото обслужване на клиенти са от основно значение.