Fontumi integration
Partner website
Какво е Fontumi?
Fontumi е колумбийски доставчик на интернет телефония, VoIP, SIP trunk (интернет-базирана телефонна мрежа), създател на съвременни телекомуникационни услуги за Колумбия и други държави от Латинска Америка като Перу, Чили и Мексико.
Fontumi разработва приложения и телекомуникационни услуги за фирми и телефонни централи с всякакви размери.
Fontumi предлага:
- Без договори и месечни такси
- Собствен изходящ номер
- Автоматични обаждания
- Виртуална телефонна централа, телефонни опашки и записи
- Бутон за обаждане
- Автоматични телефонни анкети
Как се използва?
LiveAgent и Fontumi вече са партньори, което направи интеграцията с Fontumi по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от Fontumi с телефонната ви централа.
Ако искате да свържете Fontumi с телефонната централа на LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте интрукциите.
1. Впишете се в профила си в LiveAgent
2. Отидете на Номера
3. Намерете Fontumi
4. Кликнете върху добавяне
5. Въведете необходимите данни
Цена на интеграцията с Fontumi
Fontumi и LiveAgent са партньори. Затова, ако имате абонамент с LiveAgent, интеграцията е безплатна. Fontumi обаче начислява такси за услугите си, тъй като е отделно работеща фирма.
Предимства на Fontumi
- Икономичнен
- Подобрено клиентско изживяване
- Достъпен в цяла Колумбия
- Много надежден
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Fontumi?
Fontumi е колумбийски доставчик на интернет телефония, VoIP, SIP trunk (интернет-базирана телефонна мрежа), създател на съвременни телекомуникационни услуги за Колумбия и други държави от Латинска Америка като Перу, Чили и Мексико.
Колко струва интеграцията на Fontumi с LiveAgent?
LiveAgent има вградена интеграция с Fontumi, така че интеграцията е безплатна. Имайте предвид обаче, че Fontumi начислява такси за услугите си.
Може ли да се използва VoIP номер от Fontumi в LiveAgent?
Както вече споменахме, Fontumi вече е част от LiveAgent. Просто се логнете и следвайте инструкциите по-долу: 1. Отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера > Fontumi 2. Добавете VoIP номер и го използвайте веднага
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.