Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Имейл маркетингът все още е един от най-добрите методи за онлайн комуникация, с постоянно нарастващ брой ежедневни потребители. Един от най-важните аспекти на всяка стратегия за имейл маркетинг е наличието на голяма база данни от активни абонати. Имейл списъците ще се влошат естествено с течение на времето в резултат на отписване, отчитане като спам или имейли, останали неотворени.

Загубата на абонати на имейли може да бъде или непрозрачна, както в случая с „твърд отказ“, или прозрачна, която обхваща непрочетени съобщения. За да подобрят качеството на списъка , маркетолозите могат да направят две неща: да извършват редовно почистване на базата данни на имейлите си и / или да подобряват стратегията си за придобиване на имейли.

Какво представлява имейлът за привличане на нови абонати?

Придобиването на имейли е процес на изграждане на база данни с имейл адреси на хората, за да им се изпращат маркетингови съобщения. Ако все още нямате голям списък с имейли на потенциалните си клиенти, няма нужда да се притеснявате – никога не е късно да започнете.

От друга страна, ако вече имате адресите на някои потенциални клиенти, може да искате да консолидирате съществуващата си база данни. Това може да означава да проверите дали съществуващите Ви абонати все още се интересуват от получаването на Вашето съдържание. Не правете това обаче, като просто питате потребителите дали искат да получават имейли от Вас, а по-скоро им изпращайте имейл, който изисква от тях да извършат действие.

Има два аспекта при придобиването: първо, съставяне на списък с имейл адреси и второ, работа и изпълнение на Вашата маркетингова стратегия за електронна поща. И двете части трябва да бъдат успешни, за да увеличите придобиването на имейли, което означава да разширите списъците си с абонати и да подобрите показателите си. Но как точно трябва да направите това?

Потвърждение на имейл от Etsy
Потвърждение на имейл от Etsy

Най-добри практики за имейли за привличане на нови абонати

За да изградите успешно база данни с активни абонати, трябва да потърсите клиенти и потенциални клиенти, които са проявили интерес да получават съобщения от Вас. Точният тип съобщения, които изпращате, ще зависи от индустрията, в която се намира Вашият бизнес, въпреки че като цяло бюлетинът винаги е добра идея. След това трябва ефективно да планирате кампанията си, така че да създавате съдържание, което хората искат да получат, и по този начин да доставите стойност на абонатите.

Когато направите това, можете да започнете да придобивате повече имейл адреси, като популяризирате съдържанието си, било то бюлетин или друг вид съдържание. Тази промоция може да бъде на Вашия уебсайт, където клиентите могат да се регистрират чрез формуляр, или във Вашите профили в социалните мрежи . В крайна сметка посетителите и последователите на Вашия уебсайт вече се интересуват от продуктите или услугите на Вашия бизнес. Просто насърчаването им да се регистрират в имейл списък може да е достатъчно за придобиване на техните имейл адреси, стига да обещаете да им предоставите ценно съдържание.

След като имейл адресът на потребителя бъде получен от тях, регистрирайки се за Вашия бюлетин (или друго съдържание), трябва да му изпратите съобщение, потвърждаващо абонамента.

Основни тематични линии 

  • Благодарим за регистрацията!
  • Регистрацията е успешна! Скоро ще научите повече за нас
  • Все още се интересувате от нас? Ето какво можем да предложим …
  • Малък съвет за нашите активни абонати
  • Видяхме публикацията ви в [платформа за социални мрежи] и искаме да помогнем
  • Сега, след като отговорихме на въпроса ви в [платформа за социални мрежи], какво ще кажете за регистрация?

Имейл шаблони за привличане на нови клиенти

Потвърждение на регистрация


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Консолидация на база данни и съвети


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Последващи публикации в социалните мрежи


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Имейл за привличане на нови абонати – Често задавани въпроси 

Трябва ли да включа връзка за абонамент или отписване?

Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Основната цел на придобиването на имейл адреси е да се изгради активна база данни от потребители, които се интересуват от продуктите на Вашата компания. Следователно, ако последвате потенциален клиент, винаги трябва да предоставяте връзка, която позволява на потребителя да се абонира за Вашия имейл бюлетин. От друга страна, ако консолидирате съществуващата си база данни, винаги трябва да давате на абонатите си право да се откажат от получаването на имейлите ви.

Ами ако някой не отговори на имейл за консолидация на база данни?

Икона с бутон за отговор

Ако абонат не отговори на съобщение, което има за цел да разбере дали все още е активен и се интересува от Вашето съдържание, тогава е логично да се предположи, че вече не е. Можете да изчакате една седмица и да изпратите друг последващ имейл, ако желаете, но ако все още няма отговор, трябва да премахнете този неактивен потребител от Вашата база данни.

А ако някой не отговори на съобщение за последваща комуникация в социалните мрежи?

Отговор

Отново можете да изпратите последващ имейл след около седмица, в случай че последното Ви съобщение се е загубило във входящата им поща. Всички допълнителни съобщения, които изпращате до потенциални клиенти, трябва да им предоставят повече стойност от това, което предлага абонаментът. Ако все още не получите отговор, вероятно се касае за случаен контакт, който няма интерес.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо