Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Имейл маркетингът все още е един от най-добрите методи за онлайн комуникация, с постоянно нарастващ брой ежедневни потребители. Един от най-важните аспекти на всяка стратегия за имейл маркетинг е наличието на голяма база данни от активни абонати. Имейл списъците ще се влошат естествено с течение на времето в резултат на отписване, отчитане като спам или имейли, останали неотворени.

Загубата на абонати на имейли може да бъде или непрозрачна, както в случая с „твърд отказ“, или прозрачна, която обхваща непрочетени съобщения. За да подобрят качеството на списъка , маркетолозите могат да направят две неща: да извършват редовно почистване на базата данни на имейлите си и / или да подобряват стратегията си за придобиване на имейли.

Какво представлява имейлът за привличане на нови абонати?

Придобиването на имейли е процес на изграждане на база данни с имейл адреси на хората, за да им се изпращат маркетингови съобщения. Ако все още нямате голям списък с имейли на потенциалните си клиенти, няма нужда да се притеснявате – никога не е късно да започнете.

От друга страна, ако вече имате адресите на някои потенциални клиенти, може да искате да консолидирате съществуващата си база данни. Това може да означава да проверите дали съществуващите Ви абонати все още се интересуват от получаването на Вашето съдържание. Не правете това обаче, като просто питате потребителите дали искат да получават имейли от Вас, а по-скоро им изпращайте имейл, който изисква от тях да извършат действие.

Има два аспекта при придобиването: първо, съставяне на списък с имейл адреси и второ, работа и изпълнение на Вашата маркетингова стратегия за електронна поща. И двете части трябва да бъдат успешни, за да увеличите придобиването на имейли, което означава да разширите списъците си с абонати и да подобрите показателите си. Но как точно трябва да направите това?

Потвърждение на имейл от Etsy
Потвърждение на имейл от Etsy

Най-добри практики за имейли за привличане на нови абонати

За да изградите успешно база данни с активни абонати, трябва да потърсите клиенти и потенциални клиенти, които са проявили интерес да получават съобщения от Вас. Точният тип съобщения, които изпращате, ще зависи от индустрията, в която се намира Вашият бизнес, въпреки че като цяло бюлетинът винаги е добра идея. След това трябва ефективно да планирате кампанията си, така че да създавате съдържание, което хората искат да получат, и по този начин да доставите стойност на абонатите.

Когато направите това, можете да започнете да придобивате повече имейл адреси, като популяризирате съдържанието си, било то бюлетин или друг вид съдържание. Тази промоция може да бъде на Вашия уебсайт, където клиентите могат да се регистрират чрез формуляр, или във Вашите профили в социалните мрежи . В крайна сметка посетителите и последователите на Вашия уебсайт вече се интересуват от продуктите или услугите на Вашия бизнес. Просто насърчаването им да се регистрират в имейл списък може да е достатъчно за придобиване на техните имейл адреси, стига да обещаете да им предоставите ценно съдържание.

След като имейл адресът на потребителя бъде получен от тях, регистрирайки се за Вашия бюлетин (или друго съдържание), трябва да му изпратите съобщение, потвърждаващо абонамента.

Основни тематични линии 

  • Благодарим за регистрацията!
  • Регистрацията е успешна! Скоро ще научите повече за нас
  • Все още се интересувате от нас? Ето какво можем да предложим …
  • Малък съвет за нашите активни абонати
  • Видяхме публикацията ви в [платформа за социални мрежи] и искаме да помогнем
  • Сега, след като отговорихме на въпроса ви в [платформа за социални мрежи], какво ще кажете за регистрация?

Имейл шаблони за привличане на нови клиенти

Потвърждение на регистрация

Консолидация на база данни и съвети

Последващи публикации в социалните мрежи

Имейл за привличане на нови абонати – Често задавани въпроси 

Имейл шаблони за привличане на нови абонати

Основната цел на придобиването на имейл адреси е да се изгради активна база данни от потребители, които се интересуват от продуктите на Вашата компания. Следователно, ако последвате потенциален клиент, винаги трябва да предоставяте връзка, която позволява на потребителя да се абонира за Вашия имейл бюлетин. От друга страна, ако консолидирате съществуващата си база данни, винаги трябва да давате на абонатите си право да се откажат от получаването на имейлите ви.

Ами ако някой не отговори на имейл за консолидация на база данни?

Икона с бутон за отговор

Ако абонат не отговори на съобщение, което има за цел да разбере дали все още е активен и се интересува от Вашето съдържание, тогава е логично да се предположи, че вече не е. Можете да изчакате една седмица и да изпратите друг последващ имейл, ако желаете, но ако все още няма отговор, трябва да премахнете този неактивен потребител от Вашата база данни.

А ако някой не отговори на съобщение за последваща комуникация в социалните мрежи?

Отговор

Отново можете да изпратите последващ имейл след около седмица, в случай че последното Ви съобщение се е загубило във входящата им поща. Всички допълнителни съобщения, които изпращате до потенциални клиенти, трябва да им предоставят повече стойност от това, което предлага абонаментът. Ако все още не получите отговор, вероятно се касае за случаен контакт, който няма интерес.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо