Както е протокол за телефонна връзка?
Протоколите за телефонна връзка се използват за настройване на опции за повикване онлайн (click-to-call). Чрез използване на протокол на уебсайт се създава връзка с телефонен номер, обикновено под формата на текст, бутон или изображение. Чрез кликване върху тази връзка клиентите могат да започнат директно телефонно обаждане, свързано с телефонен номер по Ваш избор. Повечето съвременни уеб браузъри поддържат автоматично откриване на номера, така че телефонните номера автоматично се превръщат във връзки.
Клиентите не трябва да изтеглят софтуер, различен от стандартните плъгини, като Flash. Това премахва опасенията относно изтеглянето на злонамерен или шпионски софтуер. Голяма част от технологията на клинки за обаждане (click-to-call ) е услуга за безжичен уеб-телефон, което означава, че обаждането се осъществява извън компютъра на потребителя.
Предоставянето на опция кликни за обаждане на клиенти е много важно, тъй като им позволява да комуникират директно с Вашите служители.
Как да направите хипервръзка с телефонен номер?
Лесно е. Копирайте кода по-долу на Вашия уебсайт и заменете телефонния номер между кавичките със своя.
След като запазите промените, трябва да видите Вашия телефонен номер като хипервръзка на уебсайта. След като клиентите ви кликнат върху връзката, започва телефонна комуникация между тях и Вашия сътрудник .
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Искате ли да подобрите бизнеса си още повече?
Вграждането на телефонна връзка във Вашия уебсайт е чудесно начало за привличане на лоялни клиенти. Ако обаче искате да създадете ефективно обслужване на клиентите, за да увеличите приходите си и да спечелите конкурентно предимство, изпробвайте help desk решение . Най-добрият софтуер за включва имейли, обаждания, чат , форуми, полезна информация, запитвания от клиенти в социалните мрежи и много други!
Ако искате да научите повече, разгледайте LiveAgent – Функции сега.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently asked questions
Какво е телефонна връзка (Tel Link)?
Tel link е телефонна връзка, използвана на уебсайтове. Просто казано, това дава възможност за кликване върху телефонния Ви номер. Следователно, всеки път, когато клиентът иска , той / тя може да кликне върху връзката и да се свърже директно с отдела Ви за обслужване на клиенти.
Как да добавите телефонна връзка в HTML?
Просто персонализирайте / заменете телефонния номер и текста, който искате Вашите клиенти да виждат на уебсайта в следния шаблон за телефонна връзка в HTML:1-234-567-1111 Click to Call
Трябва ли да поставя мобилния си номер на уебсайта?
Tel Link е полезно допълнение към всеки уебсайт / бизнес, който иска да осигури по-добро обслужване на клиентите. Ползите обикновено включват подобрена удовлетвореност на клиентите и взаимоотношенията. Освен това може да увеличи продажбите Ви и като цяло успеваемостта.
Неограничени записи на разговори
LiveAgent предлага вътрешна комуникация между агенти, като съобщенията и прикачените файлове са видими само за получателя. Системата е подходяща за спестяване на време и улеснение на връзката между екипите. LiveAgent предлага също редица софтуерни решения за клиентско обслужване, включително за входящи телефонни централи, управление на оплаквания и имейли.
LiveAgent е платформа за онлайн чат, която предлага различни функции за подобряване на ефективността и комуникацията между агентите. Тя поддържа 43 езика, включително функция за вътрешни разговори между агентите и автоматично разпределяне на чатове с различни начини на маршрутизация. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при добавяне на нов език и да се възползват от 14-дневен безплатен пробен период.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е безплатен хелп деск софтуер, който се отличава с качествени услуги, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Клиентите могат да се насладят на функционалности като контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи, както и стабилно функциониране на мобилни платформи. LiveAgent е идеален за малкия бизнес, който иска да се възползва от разнообразни функции на достъпни цени. Функции на чата на живо включват възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети и шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. LiveAgent е също интегриран с над 40 външни приложения, което предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.