Станция за изпращане integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява ShipStation?
ShipStation е многоканален софтуер за доставка на продукти за онлайн търговци. Тя включва функции и инструменти като партиди, отстъпки за доставка, управление на клиенти и персонализирано брандиране. Управлявайте лесно доставката на вашите онлайн магазини.
Как можете да го използвате?
Използвайте интеграцията на ShipStation, за да следите новини и актуализации за вашите клиенти, изпратени артикули и поръчки. Можете също да го използвате за създаване на поръчки, създаване на разговори и управление на клиенти. Можете да създадете интеграции по ваш избор и да свържете различни части на двете приложения. Въпрос на минути е.
Ползи
- Помага за управлението на Вашите поръчки и пратки
- Следене на нови клиенти
- Управление на клиента и изпращането
- Няма повече превключване на приложения
- Повишен работен поток
Как да интегрираме ShipStation с LiveAgent чрез Zapier
Zapier Ви позволява да създавате интеграции между две приложения и да ги свържете. Процесът отнема само няколко минути. Всичко, което трябва да направите, е да изберете приложение и да се свържете с LiveAgent с него. Ще ти трябва сметка на Запиер. Ако нямате такъв, можете да го създадете на тази връзка с вашия имейл адрес. Когато влезете, отидете на страницата на интеграциите LiveAgent + ShipStation integrations.
Когато сте на страницата, превъртете надолу, докато видите секцията Свързване на LiveAgent + ShipStation в минути. Тук можете да изберете спусъка и действието си. Задействането в едно приложение активира действието във втория.
Като пример за това ръководство, ще ви покажем нов ред на изпращача елемент и LiveAgent действие и създаване на разговор. Можете да изберете различни настройки за интеграция. Когато приключите с избора, продължете, като кликнете върху синия бутон.
В този раздел трябва да конфигурирате превключвателя. Започнете с влизане в акаунта си в ShipStation. Ще трябва да предоставите достъп до някои от вашите данни.
Също така ще трябва да предоставите вашия api ключ. Можете да го намерите в профила си в ShipStation. Отидете в Настройки> настройки на > на API за акаунта. Генерирайте нов api ключ и копирайте ключа и секретната ключ в прозореца Напиър.
Препоръчваме Ви да тествате списъка, за да видите дали работи. Когато сте готови, продължете с процеса.
Сега е време да се създаде liveAgent действие. Ще трябва да влезете в профила си в LiveAgent и да предоставите достъп до вашите данни. След това трябва да настроите подробностите за действието. В нашия случай трябва да уточним съобщението, което ще бъде изпратено след като изпращащата станция получи нова поръчка.
Това е. Последната стъпка е да тествате спусъка и да проверите дали работи.
Сега можеш да го пробваш. Отидете в своя акаунт в ShipStation и създайте нова поръчка в секцията поръчки.
Проверете Вашата пощенска кутия на LiveAgent за билети. Можете да видите съобщение от ShipStation, което Ви информира за нова поръчка.
Чувствайте се свободни да създавате повече интеграции за други цели и да направите онлайн магазините си по-ефективни.
Frequently Asked Questions
Какво представлява ShipStation
ShipStation е решение за доставка за онлайн магазини. Тя ви помага да създадете етикети за изпращане, съобщава информация за проследяване на вашите клиенти, осигурява автоматизация, безжичен печат и много повече.
Какви са ползите от използването на ShipStation с LiveAgent?
- order and shipment management from LiveAgent - saves time for your customer service - improves productivity
LiveAgent предлага софтуер за управление на имейли, демонстрации, цени, функции, интеграции и алтернативи. Предлага и поддръжка, портал за поддръжка, прехвърляне на данни и списък с промени. Компанията предлага и блог, терминологичен речник и академия, както и софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и система за управление на оплаквания. Sales контакти +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага тикет система, жив чат, VoIP и други функционалности за поддръжка на клиенти. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги. Pabbly е инструмент, който позволява настройване на специфично време за определени действия.