Shift4Shop

Какво е Shift4Shop?

Софтуерът за пазарска количка Shift4Shop (преди 3dcart) е перфектното решение за електронна търговия “всичко в едно” за онлайн магазина ви в мрежата (няма нужда да интсталирате никакъв софтуер на компютъра си). Софтуерът ви позволява да контролиране онлайн и офлайн опциите за плащания, да създавате възможности за пазаруване в реално време, да управлявате наличностите в магазина си и много други!

Как можете да използвате интеграцията с Shift4Shop?

Интеграцията на LiveAgent с Shift4Shop ви позволява да сложите бутон за чат в магазина си в Shift4Shop. Бутонът може да помогне на клиентите ви да получат бързо и удобно обслужване. Това може да подобри клиентската лоялност и удовлетворение и да ви помогне да превърнете посетителите на сайта си в клиенти.

Прозорецът за чат на LiveAgent е най-бързият и опростен на пазара, със скорост на зареждате само 2,5 секунди. Наличието на този чат на сайта ви може да подобри удовлетворението на клиентите ви и в последствие продажбите и възможностите за маркетинг.

Прозорецът за чат на LiveAgent има множество полезни функции, включително проактивни покани за чат и онлайн мониторинг, който проследява колко време е прекарал всеки посетител на сайта ви, какво е правил, както и географското му местоположение.

Подобрете управлението на обратната си връзка и предложете на посетителите на сайта си висококачествено клиентско обслужване още днес. Започнете 14-дневен тест период.

Какви са предимствата от използването на интеграцията с Shift4Shop?

  • Организирана универсална входяща кутия
  • Бърз лайв чат с пълни възможности за персонализация
  • Офлайн формуляри, офлайн бутони за чат, формуляр преди началото на чата за събиране на данни на потенциални клиенти
  • Проактивни покани за чат
  • Мониторинг на посетителите в реално време
  • Повишена удовлетвореност на клиентите
  • По-кратко време за реакция
  • Безпроблемно обслужване за клиентите ви

Как да поставите LiveAgent бутон за чат в магазина си в Shift4Shop

Ако искате да поставите LiveAgent бутон за чат на сайта си в Shift4Shop, следвайте инструкциите за интеграция по-долу или вижте интрукциите във видеото.

https://www.youtube.com/watch?v=Yayh9rSG0sM

Ако преди не сте създавали LiveAgent бутон, се впишете в акаунта си и отидете на Конфигурация > Чат > Бутони за чат и кликнете оранжевия бутон най-горе, за да създадете нов.

Опция за създаване на бутон за чат в конфигурацията на LiveAgent
Създайте бутон за чат

Изберете дизайн за бутона и го настройте. Това включва да му дадете име, за изберете отдела, към който искате да се насочват новите чатове, и езика на бутона за чат (освен останалите опции). Кликнете Запази когато сте готови.

Галерия с бутони в опцията Създай бутон за чат
Галерия с бутони
Опции за настройка в процеса на създаване на бутон в LiveAgent
Настройте на бутона

Сега отидете в раздела за интеграция в левия панел и копирайте кода. Ще трябва да сложите кода в долния или горния колонтитул в уебсайта си в Shift4Shop.

Кпирайте кода на бутона и го поставете на сайта си.
Копирайте кода

Отворете Shift4Shop и отидете на Съдържание > Съдържание на сайта. Кликнете на секцията Горен и долен колонтитул и поставете кода на бутона си в секцията Глобален долен колонтитулАктивирайте блока и Запазете промените.

Настройки на Shift4Shop с опция за персонализация с код
Поставете кода в Shift4Shop

Как да интегрирате Shift4Shop с LiveAgent чрез Zapier

Shift4Shop може също да се интегрира с LiveAgent чрез Zapier. Следвайте това ръководство, за да разберете как да направите персонализирана интеграция.

Това ръководство може да покаже различни опции в някои части на настройките на интеграцията заради огромния брой опции за интеграция. Като цяло обаче е едно и също и е лесно за изпълнение, без значение коя интеграция изберете.

Създайте профил в Zapier или се логнете със съществуващия си профил и отидете на страницата за интеграция на LiveAgent + Shift4Shop. Превъртете надолу докато видите секцията Свържете LiveAgent и Shift4Shop за минути. Изберете тригер и действие, които ще свържат двете приложения.

Избрани тригер в Shift4Shop и действие в LiveAgent в интеграцията със Zapier
Избрани тригер и действие

Първата стъпка в нашата интеграция е да свържете профила си в Shift4Shop и да позволите на Zapier да управлява данните. След това тествайте тригера. После трябва да настроите действието в LiveAgent. Например, създаване на имейл. Попълнете задължителните полета, като имейлите на изпращача и получателя, “относно” на имейла и тяло на имейла. Продължете с теста и включете интеграцията.

Конфигуриране на действие в LiveAgent в Zapier интеграция със Shift4Shop
Конфигуриране на действие в LiveAgent

Проверете входящата кутия на имейла си, за да видите резултатите – трябва да получите имейл известие за добавени нови продукти.

Frequently asked questions

Какво е Shift4Shop

Shift4Shop е платформа за електронна търговия за онлайн магазини. Компанията предоставя платформа, богата на функции, която прави електронната търговия лесна и ефективна за всички продавачи.

Как да интегрирате Shift4Shop с LiveAgent?

За да добавите бутон за лайв чат с магазина си в Shift4Shop, трябва да

1. Създадете бутон за чат с LiveAgent

2. Копирате HTML кода от LiveAgent

3.Поставите кода в магазина си в Shift4Shop (видео ръководство

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо