Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

За да свържете Nicereply с LiveAgent, моля следвайте ръководството за по-долу.

Измервайте клиентската удовлетвореност

Измерете клиентската удовлетвореност с Nicereply – CSAT инструмент за проучвания, направен за LiveAgent. Изпращайте анкети на клиентите си директно от LiveAgent. Данните се изпраща към LiveAgent като тикети без да се налага дори да напускате приложението.

Try it for free for 14 days.

Ако имате каквито и да е въпроси относно Nicereply за LiveAgent, попитайте ни на contact@nicereply.com.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Как работи?

Измервайте удовлетвореността на клиентите чрез анкета в долната част на всеки имейл или я изпратете след обработване на заявка или чат. Изберете от измерване Удовлетвореност на клиентите, NPS, или Оценка на клиентските усилия. Отговорите се връщат обратно в LiveAgent като коментари и стойности в потребителските полета.

Ключови функции:

  • Измервайте данни, които имат значение. Изберете от CSAT, NPS и CES или ги комбинирайте, ако се налага.
Nicereply
  • Персонализирайте вида и усещането на Вашата анкета. Променяйте цветовете, добавете лого или задайте допълнителни въпроси.
  • Изберете скала, която Ви пасва – звездички, усмивки или палци – Вие решавате
Nicereply
  • Изберете, кога да изпратите анкетата на Вашите клиенти. След всяко взаимодействие с тях? След като тикетът е обработен? Веднага, след час или на следващия ден? Вие решавате.
  • Вижте представянето на различни служители, екипи или отдели.
  • Разгледайте детайлите чрез анализи, включващи класации, хистограми, диаграми и др.
  • Вижте цялата обратна връзка за даден тикет директно от LiveAgent.
  • Не плащайте за анкети без отговор. Плащате само за реални резултати – проучвания, на които е изпратен отговор. На Nicereply се доверяват стотици компании:
Nicereply

Научете повече за интеграцията между LiveAgent и Nicereply. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия.

Често задавани въпроси

Какво е NiceReply?

NiceReply е платформа за управление обслужването на клиенти , която Ви помага да измерите удовлетвореността на Вашите клиенти, NPS и CES чрез обратна връзка. 

Как да свържете NiceReply с LiveAgent?

Първата стъпка е да имате профил и в NiceReply и в LiveAgent. Втората е същинската интеграция. Тук ще намерите подробен наръчник за Интеграция с NiceReply . 

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо