Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Simplesat

Какво е Simplesat?

Simplesat е софтуер за управление на отзиви от клиентите . Бизнесът го използва, за да събира и анализира мнението на клиентите. Simplesat ви позволява да създавате и персонализирате NPS и CSAT проучвания във вече съществуващи системи, които използвате.

Как можете да използвате Simplesat?

Трябва да се направят ефективни проучвания за конкретни цели. Универсалните решения за проучвания са много по-малко ефективни. Simplesat може да се използва за създаване на персонализирани NPS и CSAT проучвания, за да се получат подходящи отзиви от клиентите.

Можете да използвате тези данни за подобряване на Вашия бизнес , продукти и услуги, и най-важното Вашето обслужване. За да се възползвате максимално от Simplesat, можете да вградите NPS и CSAT проучвания в тикетите на LiveAgent.

Използването на данните от обратна връзка може да Ви бъде от полза по много начини. Можете да използвате събраните данни, за да подобрите Вашето обслужване, да научите какво харесват или не на Вашите клиенти, какви комуникационни канали предпочитат и много други.

Какви ас ползите от използването на Simplesat?

  • Персонализирани и ефективни NPS и CSAT проучвания
  • Лесно свързване с тикетите в LiveAgent
  • Персонализиране и брандиране на анкетата
  • Известия от проучването

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

FREE TRIAL

Как да свържете Simplesat с LiveAgent?

Лесно е. След като започнете да използвате Simplesat, можете да създадете персонализирано проучване за Вашите контакти в LiveAgent. След това просто трябва да го вградите в тикет шаблоните и да го изпратите на списъка си с контакти. Следвайте ръководството по-долу, за да научите как да го направите.

  • Отидете на страницата на Simplesat и започнете безплатна пробна версия. След като вече имате профил, създайте ново проучване в таблото за управление . Можете да избирате от NPS или CSAT анкети, за да измервате удовлетвореността и лоялността на клиентите.
Опцията за Simplesat уебстраница и демо в горния десен ъгъл
Simplesat уебстраница и демо
  • Simplesat ви позволява да персонализирате всичко, като въвеждащия въпрос, набора от икони и избора на отговори. Можете също така да изберете последващ въпрос и дали на въпроса задължително трябва да се отговори. Когато приключите, преминете към раздела Конфигуриране .
Създаване на персонализирана анкета в Simplesat
Създайте персонализирана анкета
  • Тук можете да изберете езика на анкетата, да я наименувате или да изберете персонализиран изглед според Вашият бранд. Можете също да добавите бутони за действие и връзка към Вашия софтуер LiveAgent, за да съберете отзивите. Когато приключите, кликнете върху раздела Публикуване .
Опции са конфигуриране на анкети в Simplesat
Конфигурация
  • Изберете Интеграция с друг инструмент – Общо вграждане . Има и множество опции относно възможностите за оценка и реда на показване. Можете също да изберете размера на иконата. Когато приключите, кликнете върху Генериране на код за вграждане.
Финализиране на създаването на анкета с бутона за генериране на вграден код
Генерирай код
  • Изберете Интегриране с друг инструмент & gt; Общо вграждане . Има и множество опции относно типовете икони за оценка и реда на показване. Можете също да изберете размера на иконата. Когато приключите, кликнете върху Генериране на код за вграждане.
Опции за клиентски шаблон в конфигурация на LiveAgent
Опции за клиентски шаблон
  • Когато изберете опция, можете да промените съдържанието на шаблоните за имейли към Вашите клиенти. Напишете текст, приканващ към даване на обратна връзка и след това кликнете върху Източник . Поставете анкетата в полето на предпочитано от Вас място. Кликнете върху Запазване и сте готови. Можете също да тествате шаблона и да го изпратите във входящата си поща, за да видите как изглежда.
Съобщение LiveAgent с обратна връзка от Simplesat във входящата поща на Gmail
Получено е съобщение а отзив

Вашата интеграция със Simplesat е завършена и можете да започнете да събирате отзиви от клиентите си. Искате ли да научите как да събирате отзиви или препоръки? Погледнете Академия LiveAgent , където разглеждаме множество теми свързани с обратна връзка от клиентите .

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=4s

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Често задавани въпроси

Какво е Simplesat?

Simplesat е приложение, което Ви помага да създавате персонализирани NPS и CSAT проучвания. Чрез тях получавате реална обратна връзка от клиентите.

Мога ли да свържа Simplesat с LiveAgent?

Анкетите на Simplesat могат да бъдат вградени в шаблоните за имейл на LiveAgent. Клиентите могат просто да кликнат върху иконите за обратна връзка и отзивите ще бъдат изпратени във Вашия софтуер.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо