Партньор
Какво е ClickFunnels?
ClickFunnels е конструктор за “фуния за продажби”, който помага на бизнеса да автоматизира своите процеси за печалба още от самото начало. ClickFunnels се използва за онлайн рекламирането и продажба на продукти.
Как можете да го използвате?
ClickFunnels интеграцията Ви позволява да следите новите клиенти, активността на клиентите, успешните и неуспешните покупки. Тези известия са достъпни на таблото на Вашия LiveAgent. Още повече, можете да управлявате Вашите имейли, да добавяте и премахвате тагове, да управлявате и да създавате контакти, да добавяте клиенти към групи и да създавате нови разговори.
Преимущества
- Следете Вашите процеси за продажбите
- Управлявайте ClickFunnels от таблото на LiveAgent
- Ускорете Вашите работни процеси
Frequently asked questions
Какво е ClickFunnels?
ClickFunnels е платформа, която помага на бизнесите от 2013 да автоматизира процесите на печалбите.
Как можете да използвате интеграцията на ClickFunnels на LiveAgent?
- проследете активността новите клиенти - вземете известията на ClickFunnels в LiveAgent - управлявайте Вашите контакти, контактни групи и процеси на продажба от едно място
LiveAgent е софтуерно решение, което подобрява клиентското преживяване чрез жив чат и CRM управление, предоставяйки стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Обслужването на клиенти през имейл и чат осигурява реално време за разговори с представители. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.