Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони

Имейл маркетингът е един от “най-старите” маркетингови комуникационни канали. И под термина “стар” имаме предвид, че е наоколо от доста дълго време. Един от първите имейл клиенти е създаден в MIT (Масачузетския технологичен институт) през 1965. И въпреки че някои маркетингови експерти и бизнес гурута обявяват “края на имейла” като маркетингов канал, този вид комуникация все още се използва често дори десетилетия след изпращането на първия имейл.

Свързване на имейл профили
Свържете имейла си с LiveAgent и изпратете благодарствените си имейли с лекота

Защо не трябва да се отказвате по имейл?

Имейлите са отлично средство за комуникация, което може да ви свърже с потребителите, да установи взаимоотношения с тях и да изгради доверие и лоялност. Тя може да бъде най-рентабилният метод за превръщане на купувачите за първи път в лоялните клиенти. Като маркетьори имате много повече да печелите, като подхранвате съществуващите си клиенти, а не като фокусирате всичките си усилия върху придобиването на нови клиенти.

Разбира се, всички повтарящи се клиенти бяха купувачи за първи път веднъж. Затова не можем да кажем, че не трябва да прекарваш времето си в придобиване на нови клиенти. Но това би помогнало, ако си спомните, че според много проучвания, (например проучване на BAIN&COMPANY) връщащите се клиенти харчат приблизително 33% повече с бизнес от купувачите за първи път. Въздействието на тази корелация е очевидно и не трябва да се подценява от вземащите решения в компании от различни индустрии..

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони
Изображение с любезното съдействие на Bain&Company

Така че къде точно имейлите се вписват във всичко това? Ключът към използването на имейл като канал за увеличаване на задържането на клиенти е третирането на всяка финализирана покупка като възможност за рестартиране на пътешествието на клиента. Това означава усилване на имейлите след покупката така че клиентите не просто да отпаднат и да churn. И ви благодаря имейли са първата част от тази стратегия.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте / персонализирайте шаблоните за имейли с лекота

Ключови точки за запомняне

Основната цел на стратегиите за имейл маркетинг е да се изгради лоялност сред тези, които се абонират за вашата база данни и съгласие за получаване на маркетинг комуникация. След изграждането на лоялност е по-лесно да конвертирате абонатите си в клиенти, като изпращате навременни и интересни съобщения.

Имейлите за благодарности са важен тип комуникация във фазата на лоялност.Също така е изключително важен ресурс, използван за укрепване на лоялността на съществуващите клиенти, печелят повече доверие и ги насърчават да пазаруват отново с вас. Нека разгледаме по-отблизо функцията на благодарствени имейли в електронната търговия.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони
Имейл за благодарности от Кейт Спейд

Ролята на благодарствените имейли в маркетинга и електронната търговия

Когато планирате всяка онлайн маркетинг кампания, включително благодарствени имейли, винаги трябва да имате предвид целта си. Благодарственият имейл може да бъде представен в няколко различни формата, но винаги има обща цел– да покаже на получателите на вашето съобщение колко важни са за бизнеса Ви. 

Като пример, бихте могли да изпратите благодарствени имейли, за да покажете благодарността си към тези, които са се абонирали за вашия бюлетин проявили интерес към определена оферта или закупили определен продукт или услуга.

Както вече споменахме, има няколко различни вида благодарствени имейли. 

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Видове електронна търговия ви благодаря имейли

Добре дошли благодаря ви имейл

Добре дошли благодаря имейл се изпраща, след като някой се абонира за бюлетин или пощенски списък. Той потвърждава абонамента и представя типа съдържание, което ще изпращате в допълнение към показването на поскъпване за абоната.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони

Благодарността за вашия имейл за покупка

Този благодарствени имейл се изпраща, след като някой направи покупка и стане ваш клиент. Такова съобщение изпълнява целта за изграждане на лоялност на клиентите и може да предложи и други свързани продукти, които могат да бъдат от интерес за този клиент.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони
Tarte благодаря ви имейл

Благодарността за имейла ви за участие

Както е очевидно, този тип имейл има за цел да благодари на потребител за участието в събитие (независимо дали онлайн или офлайн). Неговата функция е да поиска обратна връзка за събитието, което позволява на потребителите да споделят мненията си и да ги накарат да се чувстват чути. 

Шаблоните, представени в тази статия, са примери за благодарствени имейли, които могат да бъдат изпратени на клиентите, след като направят поръчка онлайн.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони
CSSConf благодаря ви имейл

Електронна търговия благодаря ви имейл шаблон тема редове

  • Благодарим ви, че пазарувате с [името на онлайн магазина]
  • Наистина ви оценяваме!
  • Добре дошли в семейството на [името на онлайн магазина]
  • Първата ви поръчка ни направи щастливи
  • Ние сме развълнувани да ви видим тук
  • Благодарим ви за покупката!
  • Благодарим Ви, че подкрепихте [името на електронния магазин], [името на клиента]
  • Бихме искали да ви благодарим за вашата подкрепа, [името на клиента]
  • [името на клиента], благодаря ви, че пазарувате с нас!
  • Благодаря, че си част от нашата общност!
  • Благодаря ви за X страхотно [години / месеци]

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони

Благодаря ви имейл шаблон #1 – с искане за мнение на клиента

Благодаря ви имейл шаблон #2 – ъпселинг или кръстосани продажби

Благодаря ви имейл шаблон #3 – съобщение до завърнал се клиент

Благодаря ви имейл шаблон #4 – нов клиент

Благодаря ви имейл шаблон #5 – след първата и последващата покупка(и)

Благодаря ви имейл шаблон #6 – лоялност благодаря ви имейл

Моля, имайте предвид: този вид имейл трябва да бъде изпратен на повторен клиент приблизително една година след първата им покупка.

Често задавани въпроси

Кои са най-често срещаните видове благодарствени имейли?

Има различни видове благодарствени имейли, които можете да изпратите на клиентите си, и това е до вас кой да изберете. Но преди да изпратите първия имейл с благодарност, не забравяйте, че тези имейли са за вашите клиенти, а не за вашето семейство. 

Така че, типовете благодарствени имейл може да включват:

  • “Благодаря ви за първата си покупка” имейл.
  • Имейл “Благодаря ви за плащането”.
  • А “Благодаря ви за вашия имейл интерес” за клиент, който търси нещо ново в магазина, но вече е завърнал се купувач.
  • Имейл “Благодаря ви, че сте с нас” на повтарящи се или повтарящи се клиенти.
  • Рожден ден желае имейл с “Благодаря ви съобщение”.

Трябва ли имейл с благодарност да бъде изпратен на клиентите след всяка покупка?

Да, кратък благодаря имейл трябва да се изпраща всеки път, когато някой направи поръчка в онлайн магазина си. В днешно време клиентите получават различни видове имейли: имейли за потвърждение имейли за потвърждение, благодарствени имейли, имейли, имейл информиращи за продуктова пратка и т.н., и те са свикнали с този вид комуникация. Те може да са по-загрижени, ако поръчат нещо и не получават никаква имейл комуникация, отколкото ако го направят.

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Колко дълго трябва да бъде един имейл с благодарност?

Целта на всеки благодарствени имейл е да покаже благодарност. Ето защо това съобщение не трябва да е дълго, или изпълнено с много информация и множество CTA бутони (повиквания към действие). Всъщност, тя трябва да бъде обратното – един благодарствени имейл трябва да бъде кратък, скъсен, и да съдържа само полезна информация като прогнозната дата на доставка, информация за програма за лоялност на клиентите, или предстоящи продажби.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони

Можете също така да използвате благодарствени имейли, за да усвоявате и  кръстосате да продавате продуктите или услугите си, но всеки раздел, свързан с продажбите, в рамките на благодарствен имейл, също трябва да бъде сравнително кратък и право към точката.

Трябва ли да изпращам имейл с благодарност всеки път, когато някой направи поръчка в магазина ми?

Като общо правило – да. Благодарствените имейли са един вид любезно послание, което вашата фирма изпраща на клиентите, за да признае действията им и да ги уведоми, че оценявате интереса им към вашите продукти или услуги. Очевидно имейлите с благодарност могат да имат и други цели като ъпселлинг, кръстосана продажба или генериране на трафик към блога ви. Но освен че използвате благодарствени имейли, за да изпълните тези бизнес цели, не трябва да забравяте за основната им цел–за изграждане и укрепване на положителни взаимоотношения със съществуващите ви клиенти.

Като такъв, препоръчително е да изпратите благодарствени имейл всеки път, когато някой купи нещо от магазина ви. Можете лесно да автоматизирате този процес с инструменти за автоматизация на имейл. Въпреки това не забравяйте да дадете на клиентите си възможност да се отпишат от по-нататъшна маркетинг комуникация. Най-добре е да включите връзка за отписване в горната част на всеки имейл или в долен колонтитул.

Електронната търговия ви благодаря имейл шаблони
Създаване на всякакви видове правила за автоматизация, за да изпратите автоматични актуализации на имейл

Важна ли е визуалната страна на един имейл с благодарност?

Да, визуалната страна на един благодарствени имейл е важна. A благодаря ви имейл шаблон трябва да бъде съгласуван с вашата марка насоки, включително шрифтове и цветове на марката. Очевидно можете да проектирате благодарствени имейли, за да имате по-спокойно и закачливо усещане, но те трябва да приличат на друго съдържание, което изпращате на клиентите или да публикувате в блога, уебсайта или социалните си медии. Ако обикновено изпращате имейли с обикновен текст, следвайте същия стил с благодарствени имейли.

Без значение дали изпращате HTML-кодиран, цветен имейл или имейл с обикновен текст, не забравяйте за начина, по който хората в интернет консумират съдържание. Повечето от клиентите ви няма да прочетат продължително съобщение за благодарност, представено като големи блокове непрекъснат текст. Създайте имейла си по начин, който улеснява получателите да обезмаслят. В противен случай те ще спрат да отварят вашите благодарствени имейли. Това най-вероятно ще навреди на отворените и процентите на доставка на вашите имейли, както и репутацията на подателя на домейна ви.

Благодарствените имейли вид маркетинг комуникация ли са?

Благодаря ви имейли са вид маркетинг комуникация. Въпреки че името може да не го посочи, те все още са вид комуникация, която вашите клиенти трябва да се съгласят да получат. Обикновено трябва да се установи съгласие за получаване на различни видове маркетинг комуникация, когато някой създаде профил във вашия онлайн магазин. Това е, когато те трябва да поставите отметка в кутия, която казва, че ви позволяват да им изпращате имейли. 

И тъй като имейлите с благодарност са вид маркетингова комуникация, клиентите ви винаги могат да се откажат от получаването им или да се отпишат от пощенския ви списък. Както бе споменато в предишния отговор, връзка за отписване или бутон трябва да бъдат включени във всеки имейл, изпратен до вашата база данни, и Това не е по-различно за благодарствени имейли.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да изпращам имейл с благодарност всеки път, когато някой направи поръчка в магазина ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като общо правило – да. Благодарствените имейли са един вид любезно послание, което вашата фирма изпраща на клиентите, за да признае действията им и да ги уведоми, че оценявате интереса им към вашите продукти или услуги.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Важна ли е визуалната страна на един имейл с благодарност?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Да, визуалната страна на един благодарствени имейл е важна. A благодаря ви имейл шаблон трябва да бъде съгласуван с вашата марка насоки, включително шрифтове и цветове на марката. Можете да проектирате благодарствени имейли, за да имате по-спокойно и закачливо усещане, но те трябва да приличат на друго съдържание, което изпращате на клиентите или да публикувате в блога, уебсайта или социалните си медии.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Дали благодарствените имейли са вид маркетинг комуникация?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Благодаря ви имейли са вид маркетинг комуникация. Въпреки че името може да не го посочи, те все още са вид комуникация, която вашите клиенти трябва да се съгласят да получат. Обикновено трябва да се установи съгласие за получаване на различни видове маркетинг комуникация, когато някой създаде профил във вашия онлайн магазин.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо