Търсите алтернатива на LeadDesk?

Търсите ли различно решение за Вашия хелп деск? LiveAgent е първокласен софтуер, който е оборудван с инструменти и характеристики, които да Ви помогнат в предоставянето на по- добро клиентско обслужване.

LiveAgent е най- преглежданият и хелп деск софтуер, считан за #1 за SMB през 2020. Останете по- близо до Вашите клиенти и им помогнете по бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 причини, защо компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Най- бързият чат на живо

Нашето приспособление за чат на живо е най- бързото на пазара, с показвани скорости на чата на 2,5 секунди.

Кол център обслужване

Наред с много други характеристики, LiveAgent поддържа също така кол център интеграция. Бърз и лесен за настройка!

Богатство от характеристики

Над 175 + характеристики, които да улеснят Вашия работен поток, като същевременно го направят по- приятен.

Достъпни цени

LiveAgent има страхотен усет към разумните цени. Изберете един от нашите три платени планове или изберете отделни характеристики за да персонализирате Вашия хелп деск.

social notifications - illustration

Могъща LeadDesk алтернатива

Дайте нещо повече на Вашите клиенти освен телефонна поддръжка. С LiveAgent, можете да предоставите поддръжка по имейл, чат на живо, база знания, кол център или социална медия като Instagram или Twitter.

Дайте на Вашите клиенти опции и удобство, що се касае до комуникация. 

Най- бързият чат на живо

Чатът на живо е съществен инструмент, що се касае до предоставянето на клиентско обслужване. Превърнете по лесен начин посетителите на Вашия уебсайт в платежоспособни клиенти чрез приспособлението за чат на живо на Вашия уебсайт.

Нашето приспособление за чат на живо е най- бързото на пазара, с показвани скорости на чата на 2,5 секунди. Отговори ще са със светкавична скорост и Вашите клиенти няма да чакат.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Кол център обслужване

Преминаването към LiveAgent не означава, че не трябва да предоставя поддръжка по телефон. Кол центърът е лесен за настройване, буквално отнема минути. Можете да се обаждате през браузъра, телефон или друго оборудване по Ваш избор.

LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас, така че няма нужда от доставчици от 3-ти страни. 

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Savings illustration

Вземете повече за по- малко

Не трябва да плащате повече за да получите повече. LiveAgent Ви предлага три платени плана, които са оборудвани с най- добрите инструменти и характеристики за предоставянето на клиентско обслужване.

В случай, че желаете, винаги можете да си купите отделни характеристики и да добавите нещо допълнително към Вашия план без да плащате допълнително. Кликнете по- долу за да научите повече.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сравнете ни с различен софтуери за помощ на потребители

Любопитни ли сте да видите, как се котираме спрямо другите популярни решения за кол център? Разгледайте нашата страница със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.

Related Articles to Алтернатива на LeadDesk
Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Относно LiveAgent

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Търсите ли решение за Еxtend (пр. разширяване) на Вашите хелп деск умения? Разгледайте сега ключовите характеристики и предимства или се регистрирайте сега за безплатния пробен период.

Търсите ли алтернатива на Extend ?

LiveAgent е система за чат и тикетинг, която се отличава с качествен сервиз и многобройни функции. Потребителите са доволни от стабилността на услугата дори на мобилни платформи, лесното използване и поддръжка при внедряването на системата. LiveAgent се равнява и побеждава системи като ZenDesk, Freshdesk и Desk.com. Цената за услугите е достъпна за малкия бизнес.

Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

Търсите си Dashly алтернатива?

LiveAgent предлага три платени плана, които помагат за по-добра поддръжка на клиенти и комуникационен софтуер, като са на достъпни цени.

Чудите ли се защо LiveAgent е добър избор за компании за разработка на софтуер? Ето три причини, поради които изберете нас.

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent предоставя различни методи за обслужване на клиенти, включително чат на живо и имейл. Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, на които клиентите ще търсят отговори. LiveAgent осигурява мощни инструменти за създаване на ЧЗВ, статии за самообслужване и категории въз основа на бизнеса. Всичка необходима информация се намира в универсалната входяща поща, за да можете да проследите нуждите и исканията на клиентите.

LiveAgent би могъл да бъде перфектната алтернатива на HelpSpot. Запознайте се с нашата невероятна, многоканална тикетинг система, като започнете безплатна пробна версия.

Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent

LiveAgent е водещ софтуер за обслужване на клиенти, който обслужва над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят. Използвайки този софтуер, бизнесите могат да генерират повече приходи със запомнящо се клиентско изживяване, което води до подобрена удовлетвореност на 97%. Клиентите могат да се радват на светкавично бърза реакция и повече добавена стойност до 16 пъти, докато бизнесите могат да постигнат своите цели и да станат по-успешни благодарение на LiveAgent.

Търсите алтернатива на системата CallHub? Търсенето за вас приключи, LiveAgent предлага многоканална клиентска поддръжка, с безброй функции и всичко това на повече от добра цена.

Търсите алтернатива на системата CallHub?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с качествената услуга, бързата реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. LiveAgent е предпочитана пред ZenDesk и се откроява пред конкуренцията. Клиентите са доволни от функционалностите на системата, включително контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи и лесно свързване на имейли. LiveAgent е достъпна на разумна цена и автоматизацията й заменя нуждата от Zapier.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо