Броят на VoIP потребителите расте сред бизнесите, защото е удобно да използвате интернет връзката си за гласов трафик. Всичко, от което се нуждаете, е инфраструктуктура за работа с VoIP трафик. Точните компоненти на успешната VoIP инфраструктура зависят от това какво имате вече и какви са изискванията ви.
Какво е VoIP инфраструктура?
VoIP инфраструктурата се състои от физически и софтуерни компоненти, от които се нуждаете, за да работи функцията “глас чрез интернет протокол”. Успешната VoIP инсфраструктура осигурява безпроблемна транспортна система за гласов трафик (или друга мултимедия), независимо от физическата локация.
Компонентите на инфраструктурата за гласова мрежа са
Достатъчен капацитет на връзката – всяко обаждане се нуждае от отделно “парче” от честотната лента, за да се гарантира безпроблемен трансфер; ако не разполагате с връзка с достатъчно голяма честотна летна, пакетите могат да се изгубят, което означава, че качеството на обаждането се влошава или има закъснения. За да избегнете това, можете да изберете хибридна версия и да използвате отделна високоскоростна интернет връзка (използвайте софтуер за защита на данни за целта) или попитайте интернет доставчика си за гарантирана честотна лента.
VoIP доставчик – изберете надежден доставчик за нуждите на бизнеса ви за гласова мрежа (има множество VoIP доставчици, които предлагат услуги, свържете се с доставчик на VoIP услуги и обсъдете нуждите на мрежата си, или може да изберете частна мрежа на място и да настроите собствена мрежа). Свалете софтуера на VoIP доставчика и следвайте инструкциите.
VoIP телефон, който използва IP (може да е физически или софтуерен телефон, който работи като приложение или бизнес телефон с множество линии и функции) – свързва се с етернет кабел към VoIP рутер или модем, или към WiFi с безжичен адаптер. Или може да използвате стандартен телефон с адаптер за VoIP телефония – свързан към компютъра или модема ви.
С какво LiveAgent може да ми е от полза?
В качеството си на декстоп основата на успешната ви VoIP инфраструктура, LiveAgent ви дава възможност да използвате VoIP услуги и инструменти, които вървят ръка за ръка. Каквото и да търсите в настолен софтуер за многоканално обслужване или управление на запитвания, можете да подпомогнете работата си чрез добавянето на VoIP система. Например, софтуер за телефонна централа със система за автоматични гласови отговори (IVR) ви дава възможност да разработите свой собствен канал, който да разпределя обажданията към правилния отдел и заедно с автоматичното разпределяне на обаждания ACD да обработва голям брой входящи обажданиФЖя, функция за обратно обаждане и неограничен запис на разговори. Освен това, можете да разработите собствен клиентски портал, да имате лайв чат, база знания и да създадете автоматизирани бизнес решения, персонализирани за вашите нужди.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently asked questions
Как да изградя VoIP инфраструктурата си?
Решете какво искате от нея (дали искате да провеждате международни обаждания, входящи или изходящи обаждания и т.н.). Проверете с какво разполагате що се отнася до хардуер и софтуер и какви настройки трябва да се направят за въвеждането на VoIP. Проверете капацитета на връзката си (честотната лента). Изберете доставчик на VoIP услуги и следвайте инструкциите за софтуера и интеграцията.
Защо са важни VoIP интеграциите?
VoIP интеграциите имат много предимства и значението им зависи от нуждите ви. Най-важните са лайв чат, CRM и API.
VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.
Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
TeleCube is a global VoIP platform offering phone services that are easily managed and affordable. It can be used with LiveAgent for better customer service. There are no additional fees for using TeleCube as a VoIP provider with LiveAgent. Integration is an easy process and TeleCube covers over 50 countries.