Какво е групово качване?
Груповото качване добавя много потребители в системата по-бързо и лесно. Използвайте го, за да добавите нови потребители или да обновите информацията за съществуващи потребители или организации. Подгответе файл със стойности, разделени със запетаи – CSV, който да съдържа всички необходими данни за потребителите или организациите.
Frequently asked questions
Какво означава групово качване?
Груповото качване е по-бърз начин за качване на голям обем данни. Обикновено се използва за голямо количество данни, които изискват по-сложни методи за трансфер.
Каква е ролята на груповото качване?
Груповото качване ви позволява да добавяте множество потребители наведнъж. Това ви спестява добавянето един по един. Освен базовата информация за клиентите (телефон, имейл), можете да качите също така по-детайлна информация, с която разполагате.
Как да направя групово качване в LiveAgent?
За да извършите групово качване в LiveAgent, трябва да приготвите CSV файл, в който стойностите ще са разделени със запетаи. Той трябва да съдържа всички необходими данни за потребителите или организациите. Този инструмент прави добавянето на много потребители към системата по-лесно и бързо.
Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
LiveAgent предоставя функции за отговорност и работни потоци за отделите в организацията. Предлагат се функции за възлагане на тикети, настройка на автоматично възлагане и отчитане на историята на тикетите. Можете да възползвате от безплатния пробен период от 14 дни и да получите информация за онлайн историята на тикета, масови действия и отдели. LiveAgent предлага и демонстрации, цени, възможности за интеграции и алтернативни решения.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.