Какво е групово качване?
Груповото качване добавя много потребители в системата по-бързо и лесно. Използвайте го, за да добавите нови потребители или да обновите информацията за съществуващи потребители или организации. Подгответе файл със стойности, разделени със запетаи – CSV, който да съдържа всички необходими данни за потребителите или организациите.
Frequently Asked Questions
Какво означава групово качване?
Груповото качване е по-бърз начин за качване на голям обем данни. Обикновено се използва за голямо количество данни, които изискват по-сложни методи за трансфер.
Каква е ролята на груповото качване?
Груповото качване ви позволява да добавяте множество потребители наведнъж. Това ви спестява добавянето един по един. Освен базовата информация за клиентите (телефон, имейл), можете да качите също така по-детайлна информация, с която разполагате.
Как да направя групово качване в LiveAgent?
За да извършите групово качване в LiveAgent, трябва да приготвите CSV файл, в който стойностите ще са разделени със запетаи. Той трябва да съдържа всички необходими данни за потребителите или организациите. Този инструмент прави добавянето на много потребители към системата по-лесно и бързо.
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.
Отзив за базата знания на Bitrix24
Bitrix24 предлага редактор за база знания, който е лесен за употреба. Също така, компанията предлага четири платени плана, където най-скъпият струва $199 на месец за 100 потребители. Всички планове включват база знания, като по-скъпите добавят допълнителни функционалности. Безплатният план включва база знания за една компания, както и други функции. Препоръчва се да използвате шаблон и да се ограничите до няколко елемента, ако имате нужда да изградите бързо проста база знания.
База знания: Шаблони за заявки за интеграция
In order to provide the best service to customers, it is important for companies to offer a wide range of integrations between digital products and services. This not only satisfies existing clients but also attracts new ones. Giving customers the ability to request integrations can help meet their expectations. LiveAgent offers a service that transfers data from popular help desk applications and encourages potential customers to try their service.