Партньор
Какво е Toky?
Toky е услуга за кол център, служебен телефон и доставчик на VoIP. Използва се за управление на кол центрове.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Нови разговори, гласови съобщения и текстови съобщения няма да преминат покрай вас, защото ще получите известие за тях в таблото си за управление на LiveAgent. Можете също така да управлявате контакти, да създавате разговори и да изпращате текстови съобщения.
Ползи
- Поддръжка на кол център за помощния ви център
- Научете за всички разговори, текстове и гласова поща, без да превключвате приложения
- Изпращане на текстове от таблото
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Какво е Toky?
Toky е компания за клауд телефония от 2014 г. С Toky, можете лесно да имате собствен VoIP (Глас по интернет протокол) в няколко минути.
Как можете да използвате Toky интеграция с LiveAgent?
Toky Ви позволява да получавате известия за нови обаждания, съобщения незабавно в LiveAgent. В резултат на това, вашето обслужване/ поддръжка на клиентите може ефективно да се справи с запитвания на клиенти и да осигури чудесно преживяване на клиентите. Освен това, можете да управлявате информацията за контакт с клиента, както и да създавате разговори с тях от LiveAgent.
Контакти на бюрото за помощ на Тicksy
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни функции, интеграции и алтернативи. Компанията предоставя безплатна демонстрация и тестов период, за да се уверят клиентите в качествата на продукта. В допълнение, LiveAgent има различни партньорски програми, шаблони, терминологичен речник, блог и обучение чрез уебинари и програма за управление на имейли.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.