Haraka integration
Partner website
Какво е Haraka?
Haraka е ефективен и високопроизводителен SMTP сървър. SMTP сървърът с отворен код Haraka е написан на Node.js, което го прави изключително производителен и гъвкав, благодарение на системата за интеграция на плъгини, която позволява на Javascript програмисти да променят напълно поведението на сървъра. Множество уебсайтове с голям трафик го използват.
Как се използва Haraka?
Ако имате нужда от сървър на node.js със значителни възможности за увеличение на обема на работата, Haraka е перфектното решение. Написан е на асинхронен jS, много бърз и може да обслужва хиляди едновременни връзки със скорости от хидяди съобщения в секунда. Предлага отлична защита от спам. Haraka може да се интегрира с help desk-а на LiveAgent за подобряване на функционалността и по-добър фокус върху клиентското обслужване.
Haraka е чудесно решение за всеки, който има нужда от високопроизводително приложение за имейли, но справянето с клиентското обслужване може да изисква допълнителен софуер. Help desk системата LiveAgent може да направи това за вас и да ви помогне да държите под контрол и да организирате ефективно комуникацията си.
Системата за управление на запитвания с пълен набор от функции LiveAgent е построена за ефективна комуникация и решаване на проблеми. Оранизирането на коминукацията е по-лесно благодарение филтри, спам филтри, етикети и отдели, а отговорите могат да бъдат по-ефективни с предефинирани отговори и шаблони за отговор. Сътрудниците няма да си пречат благодарение за функцията за засичане на двама потребители, работещи върху едно и също запитване, а запитванията могат да се разделят ако са по-сложни. Има множество други фунцкии, които могат да ви помогнат по разнообразни начини.
Какви са ползите от Haraka?
- Висока производителност
- Гъвкавост
- Филтър за вируси
- Детекция на измами чрез изкуствен интелект
- Набор от допълнителни услуги
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Как да интегрирам Haraka с LiveAgent?
Веднага след като инсталирате Haraka, можете лесно да го свържете със системата си за управление на запитвания в LiveAgent. Необходими са ви само няколко минути, за да завършите процеса. Вижте ръководството по-долу за повече информация как да интегрирате Haraka с LiveAgent.
- Ако трябва първо да настроите Haraka, отидете в уебсайта му и следвайте наличните инструкции за настройка. Сайтът предоставя подробни инструкции за софтуера. Не забравяйте да прегледате раздела за Ръководства. След като приключите, продължете със следващите стъпки на интеграцията по-долу.
- След като сте настроили Haraka и той работи, впишете се в LiveAgent (започнете безплатен тестов период ако нямате) и изберете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти. Кликнете на бутона Създай и изберете Друг. След това изберете IMAP/POP3 и продължете със следващата стъпка.
- Остава само да попълните данните си от Haraka в този раздел. Попълнете потребителското име и паролата си, както и имейл адрес и друга информация. Трябва да изберете начина, по който се получават нови съобщения (fetch type) и да въведете сървър и порт. Разгледайте и другите опции, като отдела, който ще бъде отговорен за отговор на клиентските запитвания, идващи от този имейл адрес. След като конфигурирате всичко както искате, кликнете “Запази”, за да завършите процеса.
От сега нататък можете да предоставяте бързо и надеждно клиентско обслужване на всеки, който се свърже с вас. Не забравяйте да се връщате към това ръководство всеки път когато трябва да свържете допълнителни имейл адреси. Търсите други интеграции? Прегледайте раздела ни и вижте какво друго можете да интегрирате с LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е Haraka?
Като SMTP сървър, Haraka предлага висока производителност и ефективност. Благодарение на кода си, написан на Node.js, и системата от плъгини, SMTP сървъра с отворен код на Haraka е както мощен, така и изключително гъвкав. Работата на сървъра може да се персонализира с Javascript.
Как се използва Haraka?
За всеки, който иска имейл услуга с висока производителност, Haraka е чудесен вариант. Клиентското обслужване, от друга страна, може да изисква друго решение. С LiveAgent можете да останете в час и да организирате комуникацията си.
Какви са предимствата на интеграцията с Haraka?
Висока производителност Гъвкавост Филтър за вируси Детекция на измами чрез изкуствен интелект Набор от допълнителни услуги
Списък със задачи за целева страница
Статията описва необходимостта от качествено съдържание, оптимизация и адаптивност за маркетингова кампания с продукт. Тя предлага контролен списък за технически изисквания на кол центъра, включващ софтуер и обучение на продуктите, и инструменти като видео конференции и критерии за избор на телефонна централа. Статията обръща внимание на важността на контролен списък за смяна на телефонната централа и на подходящото обучение на служителите за успешен клиентски център. Клиентският портал може да предостави самообслужване и достъп до специфична информация, като кръстосаните продажби и надграждането на продажбите могат да увеличат приходите.
Компанията LiveAgent е първият help desk софтуер, създаден през 2004 г. от Виктор и Андрей, които искат да предоставят ефективно клиентско обслужване в реално време. Днес LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса в света. Целта на компанията е да създава достъпен и иновативен инструмент за обслужване, който непрекъснато се развива. Визията на LiveAgent е да превърне достъпно и отлично клиентско обслужване във всяка компания. Компанията има 3 офиса и повече от 100 иноватори, а лидерите на екипите са Андрей Харсани и Виктор Земан.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.