Cisco Secure Email integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email е решение за имейл сървър, идеално за големи компании, които имат нужда от сигурно имейл решение. Високото му ниво на сигурност е ключова характеристика и кара много компании, които имат нужда от високо ниво на сигурност, да го избират. Предлага защита от вируси, спам, фишинг, защита на домейна, защита от измами, както и възможности за криптиране.
Как мога да използвам Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email е решението, на което се спират по-големи компании и корпорации, които трябва да свържат голям брой имейл профили. Cisco предлага страхотни възможности за защита, които осигуряват сигурността на всеки разговор. Има някои от най-добрите възможности за защита на имейл връзката от вируси и спам в стандартния пакет функции. Защита от фишинг и защита на домейна, защита от измами и криптиране могат да се окажат много полезни когато работите с чувствителна информация. Cisco Secure Email може да се интегрира със софтуера за управление на запитвания LiveAgent. Това може да разшири значително възможностите за клиентско обслужване, като същевременно осигурява високо ниво на защита на данните.
LiveAgent може да ви помогне да подредите имейл комуникацията си и да я превърнете в запитвания, които да се разрешат лесно през интерфейса. Има множество функции за продуктивност, които поддържат системата за управление на запитвания и ви помагат да сте по-ефективни. Разгледайте универсалната входяща кутия, шаблоните за отговор или разделянето на запитвания, за да видите колко полезни могат да бъдат за всеки сътрудник обслужване на клиенти. Възползвайте се от правилата за автоматизация, за да автоматизирате повтарящите се задачи и да освободите време за по-важни неща.
Освен имейл комуникация, LiveAgent може да се справи и с други канали за клиентско обслужване. Възползвайте се от достъп до лайв чат, телефонна централа, клиентски портал или социални медии. Добавете Facebook, Twitter, Instagram and Viber, за да разширите достъпа си до социални медии. Всеки клиентски канал се поддържа от свой собствен набор функционалности, за да направи работата ви по-лесна. Разгледайте пълния ни списък с функции и открийте как могат да ви помогнат в различни ситуации.
Какви са предимствата на Cisco Secure Email?
- Силен подход към киберсигурността
- Един от най-сигурните имейл сървъри
- Идеален за големи компании
- Защита срещу фишинг и други
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Как да интегрирам Cisco Secure Email с LiveAgent?
Можете да интегрирате Cisco Secure Email със системата за управление на запитвания на LiveAgent чрез IMAP/POP3. Кликнете върху опциите за конфигурация в LiveAgent, за да достъпите тази опция. По-долу ще намерите ръководство стъпка по стъпка за интеграцията на Cisco Secure Email със системата ви за управление на запитвания.
- Трябва ли ви първо Cisco Secure Email? Отидете в уебсайта на Cisco Secure Email и изберете безплатен тестов период преди да платите за план. След като сте настроили Cisco Secure Email, преминете към LiveAgent и продължете със следващите стъпки,
Отидете в профила си в LiveAgent след като Cisco Secure Email е настроен и готов за употреба. Ако все още нямате, започнете безплатен тестов период. Кликнете бутона Създай най-горе в Конфигурация > Имейл > Имейл профили и добавете имейл профила си. Това ще отвори списъка с имейл доставчици. Долу изберете Друг и след това IMAP/POP3.
За да завършите интеграцията, трябва да въведете в LiveAgent данните си от Cisco Secure Email. Ще трябва да добавите потребителското си име, парола и имейл адреса. След това можете да конкретизирате fetch метод и информация за сървъра. Не забравяйте да изберете отдела, към който ще бъдат насочени запитванията от този имейл адрес. След като сте доволни от настройките си, кликнете бутона Запази най-долу в прозореца.
Готови сте и LiveAgent вече ще прихваща имейлите от Cisco в системата ви за управление на запитвания. Ако желаете, добавите още имейл профили или създайте допълнителни интеграции. Разгледайте академията на LiveAgent, за да научите повече за клиентското обслужване, или гледайте видео обиколката по-долу, за да научите повече за LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е Cisco Email Security?
Големите компании, нуждаещи се от сигурно имейл решение, могат да се възползват от Cisco Secure Email. Високо ниво на сигурност го прави топ избор за бизнеси, които имат нужда от високо ниво на защита. С този софтуер можете да се защитите срещу спам, фишинг, хакване на домейна, измами и кражби.
Как се използва Cisco Email Security?
Cisco Secure Email е перфектно решение за по-големи компании и корпорации, които имат нужда да се свържат с няколко имейл профила. Със стандартните си функции за защита от вируси и спам, той предлага една от най-добрите защити срещу имейл атаки. Когато работите с чувствителни данни, защитата от фишинг и защитата на домейна, предотвратяването на измами и криптирането могат да бъдат много полезни. Можете да интегрирате Cisco Secure Email със софтуера за управление на запитвания LiveAgent.
Какви са ползите от интеграцията със Cisco Email Security?
Силен подход към киберсигурността Един от най-сигурните имейл сървъри Идеален за големи компании Защита срещу фишинг и други
Как да интегрирам Cisco Email Security с LiveAgent?
Отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл профили Създайте нов имейл и изберете Друг Изберете IMAP/POP3, попълнете данните си и кликнете Запази
Модулус VNet и Мегафон предлагат софтуерни решения за B2B клиентско обслужване, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Интеграцията с LiveAgent е безплатна, но услугите се таксуват отделно. Популярни стратегии включват реферален маркетинг и онлайн чат. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Алтернативите на Интерком включват софтуер за проследяване и клиентски портал.
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
LiveAgent предлага софтуер за клиентска поддръжка и комуникация, включващ функции за безопасност и управление на тикети от различни източници.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага тикет система, жив чат, VoIP и други функционалности за поддръжка на клиенти. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги. Pabbly е инструмент, който позволява настройване на специфично време за определени действия.