Писна ли ви от вашия help desk софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Front на пазара.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обалужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Front?

Клиентското обслужване е важна част от всеки успешен бизнес. А Вие наистина можете да направите чудеса с правилния софтуер. Искате ли да опитате различно help desk приложение?

Пробвайте LiveAgent още днес и вижте дали е подходящ за Вас. Надеждната система за запитвания, многоканалната комуникация и големият избор на фулкционалности е това, което прави LiveAgent правилното решение.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Свържете се с клиентите си навсякъде.
Бъдете на линия. С LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Кратко сравнение на Front и LiveAgent

Функционалности Liveagent Front
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
LiveAgent предлага управление на запитванията в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front oпредлага управление на запитванията в план за $19/потр./месец.
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете на сложите на всеки уебсайт.
LiveAgent oпредлага лайв чат в плат Запитвания + Чат за $29/потр./месец.
Front предлага лайв чат в план за $19/потр./месец.
Телефонна централа
>Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
LiveAgent предлага телефонна централа.
Front не предлага телефонна централа.
Самообслужване
ункционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front предлага портал за самообслужване в план за $19/потр./месец.
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плат Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
Front предлага интеграция с Facebook в план за $19/потр./месец.
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в план Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
Front предлага интеграция с Twitter в план за $19/потр./месец.
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Front не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Front не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
Front не предлага база знания.
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Front не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front предлага автоматизация и правила в план за $19/потр./месец.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front предлага API функции в план за $19/потр./месец.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
Front не предлага интерактивна система за гласови отговори.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
LiveAgent предлага видео обаждания.
Front не предлага видео обаждания.
Unlimited History
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Front не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Front не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
Front не предлага неограничен брой бутони за чат.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front предлага неограничени запитвания/имейли в план за $19/потр./месец.
Неограничен запис на повиквания
Записвайте всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
Front не предлага неограничен запис на повиквания.
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7 в план Запитвания за $15/потр./месец.
Front предлага неограничени обслужване 24/7 в план за $19/потр./месец.
Person deciding between two solutions

Мощна алтернатива на Front

Издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво с правилния софтуер. LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да подобрите още повече комуникацията си по всички свързани канали. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и Twitter), телефонна централа и база знания са готови и на Ваше разположение.

Всичко се управлява чрез надеждна система за запитвания, така че няма защо да се притеснявате от хаотична комуникация. Всичко се сортира автоматично – така, както трябва да бъде.

Най-бързият лайв чат

Лайв чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, които сътрудниците Ви могат да използват, за да комуникират с клиентите си. Всичко е въпрос на незабавна комуникация, така че той трябва да бъде бърз.

LiveAgent предлага най-бързият лайв чат на пазара – чатът се визуализира само за 2.5 секунди. Освен това, можете да видите какво пишат клиентите още преди да са натиснали “изпрати”. Сега наистина можете да осигурите бързо обслужване и да държите всяка ситуация под контрол.

The fastest live chat on the market

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

По-високо удовлетворение

LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.

Повишена продуктивност

Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.

Богата функционалност

Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.

Do more customer support for less money

Най-добрите инструменти на разумна цена

Добрият софтуер за поддръжка на клиенти не трябва да е скъп. Вместо това, вземете инструментите, от които се нуждаете, на разумна цена.

LiveAgent има 3 различни плана на разумни цени, които са пълни с интрументи, функционалности и интеграции, които да направят  работният Ви процес лесен и спокоен. Единственото, което трябва да на направите, е да изберете този, който най-добре отговаря на нуждите на Вашия бизнес. Вижте нашите платени планове и научете повече.

Готови ли сте да опитате различен софтуер?

Решихте ли се вече да смените софтуера си? LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помогнете по-бързо с LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите се местят към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Искате да ни сравните с други платформи?

Любопитни ли сте как сме в сравнение с други help desk приложения? Вижте страниците ни със сравнение и открийте какво можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Front

Как да активирате Instagram плъгина си в LiveAgent

LiveAgent предлага интеграция с Instagram за подобряване на клиентското обслужване. Бизнесите могат да управляват запитвания от клиенти чрез таблото си в LiveAgent. Безплатна регистрация.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Contrado използва само една инстанция в LiveAgent, за да обслужва 9 различни държави. Обслужващият им е екип успява да разреши 8000 запитвания на месец. Продължи да четеш.

Contrado.com | LiveAgent

Contrado използва само една инстанция в LiveAgent, за да обслужва 9 различни държави. Обслужващият им е екип успява да разреши 8000 запитвания на месец. Продължи да четеш.

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

Прочетете защо Cotswold Web са решили да се прехвърлят към приложението на LiveAgent от друго. В момента те обслужват 400 клиенти в 4 държави с помощта на 6 сътрудници.

Cotswold Web | LiveAgent

Прочетете защо Cotswold Web са решили да се прехвърлят към приложението на LiveAgent от друго. В момента те обслужват 400 клиенти в 4 държави с помощта на 6 сътрудници.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо