Клиентското обслужване е важна част от всеки успешен бизнес. А Вие наистина можете да направите чудеса с правилния софтуер. Искате ли да опитате различно help desk приложение?
Пробвайте LiveAgent още днес и вижте дали е подходящ за Вас. Надеждната система за запитвания, многоканалната комуникация и големият избор на фулкционалности е това, което прави LiveAgent правилното решение.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Функционалности | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно!! Не се изисква кредитна карта.
|
Front
|
---|---|---|
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
|
LiveAgent предлага управление на запитванията в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front oпредлага управление на запитванията в план за $19/потр./месец.
|
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете на сложите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent oпредлага лайв чат в плат Запитвания + Чат за $29/потр./месец.
|
Front предлага лайв чат в план за $19/потр./месец.
|
Телефонна централа
>Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
|
LiveAgent предлага телефонна централа.
|
Front не предлага телефонна централа.
|
Самообслужване
ункционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага портал за самообслужване в план за $19/потр./месец.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плат Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
|
Front предлага интеграция с Facebook в план за $19/потр./месец.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в план Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
|
Front предлага интеграция с Twitter в план за $19/потр./месец.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Front не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Front не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
Front не предлага база знания.
|
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Front не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага автоматизация и правила в план за $19/потр./месец.
|
API
A set of functions that allow different applications to work together.
|
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага API функции в план за $19/потр./месец.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
|
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Front не предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео обаждания.
|
Front не предлага видео обаждания.
|
Unlimited History
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Front не предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Front не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Front не предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага неограничени запитвания/имейли в план за $19/потр./месец.
|
Неограничен запис на повиквания
Записвайте всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
|
Front не предлага неограничен запис на повиквания.
|
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7 в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага неограничени обслужване 24/7 в план за $19/потр./месец.
|
Издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво с правилния софтуер. LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да подобрите още повече комуникацията си по всички свързани канали. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и Twitter), телефонна централа и база знания са готови и на Ваше разположение.
Всичко се управлява чрез надеждна система за запитвания, така че няма защо да се притеснявате от хаотична комуникация. Всичко се сортира автоматично – така, както трябва да бъде.
Лайв чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, които сътрудниците Ви могат да използват, за да комуникират с клиентите си. Всичко е въпрос на незабавна комуникация, така че той трябва да бъде бърз.
LiveAgent предлага най-бързият лайв чат на пазара – чатът се визуализира само за 2.5 секунди. Освен това, можете да видите какво пишат клиентите още преди да са натиснали “изпрати”. Сега наистина можете да осигурите бързо обслужване и да държите всяка ситуация под контрол.
LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.
Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.
Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.
Добрият софтуер за поддръжка на клиенти не трябва да е скъп. Вместо това, вземете инструментите, от които се нуждаете, на разумна цена.
LiveAgent има 3 различни плана на разумни цени, които са пълни с интрументи, функционалности и интеграции, които да направят работният Ви процес лесен и спокоен. Единственото, което трябва да на направите, е да изберете този, който най-добре отговаря на нуждите на Вашия бизнес. Вижте нашите платени планове и научете повече.
Решихте ли се вече да смените софтуера си? LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помогнете по-бързо с LiveAgent.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте как сме в сравнение с други help desk приложения? Вижте страниците ни със сравнение и открийте какво можем да ви предложим.
LiveAgent предлага следните функционалности, които не са налични във Front: телефонна централа, интеграция с Instagram, интеграция с Viber, база знания, клиентски форум и по-евтино обслужване 24/7.
Допълнителните предимства от използването на LiveAgent вместо Front включват по-високо клиентско удовлетворение, по-дълго задържане на клиентите, по-ниска цена на клиентското обслужване, по-ниско текучество и подобряване на работния процес.
Търсите алтернатива на Samange?
LiveAgent е първото решение за малки и средни бизнеси за 2020 година в ранка на най-добрия help desk софтуер. Клиентите хвалят функционалността на системата, която включва контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Услугата работи и на мобилни платформи.
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?
LivAgent помага за по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите и увеличава удовлетвореността и продажбите. Различни компании имат положителни мнения за LiveAgent, като го считат за най-доброто решение и инструмент за комуникация с клиенти. Някои от тези мнения допринасят за подобряване на реакцията на клиентите и увеличаване на процента на реализация на платени клиенти. LiveAgent е изборът за постигане на цели като категоризиране на тикетите и ускоряване на комуникацията с клиентите, предлагайки достъпно обслужване на клиенти.
Търсите алтернатива на TeamSupport?
LiveAgent е изпъкваща чат и тикетинг система с качествена услуга, бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Много компании преминават към системата, тъй като е лесна за употреба, работи стабилно и предлага удивителна достъпна цена. Има високо ниво на автоматизация, с много интеграции и лесно свързване на имейли.
Търсите алтернатива на SupportBee?
LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.
LiveAgent е ценово достъпна и функционално богата система за обслужване на клиенти, която предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Потребителите хвалят стабилната й работа дори на мобилни платформи и високото ниво на автоматизация. LiveAgent е избран пред ZenDesk и други системи, поради високото качество на услугата и поддръжката.
Търсите алтернатива на Vision?
LiveAgent е хелд деск софтуер, който поддържа всички комуникационни канали, включително имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber идва скоро. С тикетинг системата на LiveAgent не е нужно да се притеснявате за лошо организирана комуникация. Това представлява мощна алтернатива на Vision за поддържане на клиентите на следващото ниво.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни