Партньор
За да активирате разширението LDAP, следвайте тези инструкции:
- Първо трябва да активирате разширението LDAP в LiveAgent. Отидете на Конфигурация->Система->Разширения и активирайте разширението “LDAP.”
- LiveAgent ще се рестартира и ще видите ново меню с опции->Конфигурация->LDAP. Прозорецът с настройки ще изглежда по следния начин:

- Следва попълването на всички полета (с изключение на ‘Порт на сървъра на LDAP’, което не е задължително):
- LDAP server URL (URL на сървъра на LDAP) : това е URL на сървъра на LDAP.
- LDAP server port (Порт на сървъра на LDAP): по желание, указва уникалния номер на порта на сървъра на LDAP
- Base DN (Базата за търсене) : базовата ви директория. Например: dc=example,dc=com
- User ID field (Поле с ID на потребителя): уникално име на полето, което идентифицира всеки потребител в структурата на LDAP. Обикновено е cn или uid.
- User email field (адрес на електронната поща на потребителя): в това поле се указва адреса на електронната поща на потребителя в структурата на LDAP. Например: mail
Забележка: в това поле трябва да бъде указан валиден имейл адрес, в противен случай потребителят не може да бъде импортиран в LiveAgent като сътрудник. Ако потребителят има повече от един имейл адрес, само първият се използва като идентификатор в LiveAgent.
- Запишете настройките си. Ще се появят нови опции под бутона “Запази”.
Какво е LDAP?
LDAP е съкращение на Lightweight Directory Access Protocol (Лек протокол за достъп до директории. Това е протокол от приложния слой, използващ IP за управление и достъп до съответната справочна информационна услуга. Основната задача на справочната услуга е осигуряването на систематизиран набор от записи, обикновено организирани в йерархична структура.
Как можете да го използвате?
- Импортирайте сътрудници от вашите LDAP директории
- Позволете на сътрудниците си да се оторизират с данните си за вход в LDAP услугата (използвайки имейл адреса и паролата си от LDAP)
- Ако LDAP услугата не е достъпна, LiveAgent ще използва свой собствен метод за оторизация по подразбиране.
Забележка: в системата на LiveAgent могат да бъдат импортирани само сътрудници с посочен имейл адрес.
Frequently asked questions
Какво е LDAP?
LDAP е съкращение на Lightweight Directory Access Protocol (Лек протокол за достъп до директории) и може да бъде използван за съхраняване на информация за потребители, приложения и още.
Как можете да свържете LDAP с LiveAgent?
1. Активирайте разширението LDAP в системата на LiveAgent (Конфигурации - Система - Разширения - LDAP) 2. Попълнете необходимата информация и СТЕ ГОТОВИ
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
5 лесни стъпки как да създадете структуриран текст безплатно, използвайки CHAT GPT
Научете се как да създавате структуриран текст безплатно чрез CHAT GPT в пет лесни стъпки. Това ще ви помогне да организирате и оптимизирате вашите текстове за по-лесно използване.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.