Търсите алтернатива на системата CallHub?

Търсите безупречен кол център на фиксирана цена? LiveAgent ви предлага възможност да настроите виртуалния си кол център и да обслужвате клиентите си лесно и ефективно.

Опитайте LiveAgent безплатно още днес и се запознайте с всички невероятни инструменти и функции, предлагани на една пакетна цена.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Не разчитайте само на телефона.
Осигурете мултиканално обслужване. С LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Достойна алтернатива на системата CallHub

Ако искате да разполагате с повече от телефонни обаждания и търсите нещо допълнително за клиентите си, LiveAgent е правилният избор за вас. Оптимизирайте процеса си на работа, свързвайки всичко, от което се нуждаете – имейл акаунти, най-бързия чат на живо, кол център, поддръжка в социалните медии и база знания.

И всичко това на повече от разумна цена. LiveAgent ви предлага три достъпни тарифни плана, които няма да ви обременят финансово. Ще заплащате фиксирана месечна абонаментна такса и ще можете да отговаряте на неограничен брой клиентски запитвания.

Поддръжка чрез кол център

Осигурете на клиентите си обслужване по телефона. Настройката на нашия кол център е лесна и отнема само няколко минути. Когато приключите ще можете да получавате обаждания и да звъните чрез браузър, телефон или всяко друго оборудване, с което сте свикнали да работите.

Не е необходимо да използвате услугите на трети страни, LiveAgent ще се погрижи за всичко, от което имате нужда.

Voice and video calls supported

4 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Call center - icon

Поддръжка чрез кол център

Освен многото други предлагани функции, LiveAgent се грижи и за интеграцията на кол центъра. Настройването му е бързо и лесно!

Live chat bubbles icon

Най-бързият чат на живо

Нашата джаджа за чат на живо е най-бързата на пазара, съобщенията се появяват на екрана в рамките на 2.5 секунди.

Integrations pricing-icon

Богата функционалност

Над 175 функции, които ще направят работата ви по-лесна и приятна.

Money bag coin dollars

Достъпни цени

Цените на услугите на LiveAgent са повече от достъпни. Изберете един от трите ни тарифни плана или заложете на отделни функции, за да настроите собствената си Help Desk системата с това, което ви е необходимо.

Do more customer support for less money

Получавате всичко на фиксирана цена

Осигурете на служителите си всичко, от което се нуждаят за осигуряването на безупречна клиентска поддръжка на фиксирана цена. След като изберете тарифен план и платите, няма да ви бъдат прилагани допълнителни такси, затова няма причина да се тревожите за бюджета си.

LiveAgent ви предлага три тарифни плана, всеки един с включен пакет функции, подходящи за всяка една компания. Ако имате нужда от нещо допълнително, можете да си купите отделни функции и да ги използвате неограничено, на фиксирана цена.

Готови ли сте за промяна?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер 1 Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с помощта на LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Искате да сравните LiveAgent с друг софтуер за кол центрове?

Любопитни ли сте да узнаете къде се нареждаме в сравнение с други популярни програмни продукти за кол центрове? Разгледайте подготвените от нас страници със сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на системата CallHub
Онлайн обслужването на клиенти е онлайн помощ осигурявана от една компания на нейните клиенти, използващи продуктите или услугите, които предлага. Научете повече по темата и подобрете познанията си.

Онлайн обслужване на клиенти

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Алтернатива на Aircall - LiveAgent.

LiveAgent е номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2019 и 2020 година. Искате ли да се прехвърлите от Bitrix24 към LiveAgent? Ще ви помогнем!

Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?

Пренос на тагове и тикети, лесен пренос на контакти и поддръжка на клиенти 24/7 с LiveAgent. Готови ли сте да се преместите от Bitrix24?

IT бюро по услуги е единична точка за контакт между доставчик на услуга и потребител на услуга. IT бюро услуги управлява инциденти и запитвания.

IT бюро услуги

Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са основни стратегии за подобряване на B2B клиентското обслужване. Живият чат и CRM управлението от LiveAgent подобряват клиентското преживяване.

LiveAgent е Help Desk софтуер № 1 за малкия и средния бизнес за 2019 и 2020 година. Присъедините се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и осигурете на клиентите си първокласно обслужване.

Искате да се прехвърлите от Tawk в LiveAgent?

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрия, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са от съществено значение.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо