Търсите алтернатива на LiveChat?

LiveAgent предлага над 175 полезни функции, най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, кол център и дори възможности за интеграция на канали за връзка като Instagram и Viber, всичко това в един супер продукт.

Промяната е лесна! Предлагаме ви помощ при преминаването от LiveChat към LiveAgent в прехвърлянето на всички ваши данни към нашата система. Ще направим това безплатно и в рамките на само 5 минути.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Поддръжка чрез кол център

Освен многото други функции, LiveAgent поддържа интеграция на кол център. А настройването на нашия виртуален кол център е лесно и бързо!

Пълна функционалност

Над 175 функции, които ще направят работата ви по-лесна и приятна.

Достъпни цени

LiveAgent се предлага на повече от разумна цена. Изберете един от трите ни тарифни плана или заложете на отделни функции и създайте система за клиентска поддръжка според нуждите си.

Book demo with LiveAgent -illustration

Достойна алтернатива на LiveChat

LiveAgent осигурява на служителите от отдела за обслужване на клиенти неограничена свобода на действие. Нашата система разполага с множество функции и възможности за интеграция на почти всички канали за връзка – от електронната поща, чата на живо и кол центъра до социалните медии като Facebook, Twitter и Instagram.

И всичко това на повече от достъпна цена. Тарифните ни планове са създадени точно според нуждите ви. А ако желаете нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции на разумна цена. 

Най-бързата джаджа за чат на живо

Чатът на живо е функция, която трябва да реагира бързо и да ви позволява да общувате с клиентите си на мига. Джаджата за чат на живо на LiveAgent наистина е най-бързата на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Сами можете да разгледате тестовите резултати.

Watch the website loading time
Savings illustration

Достъпни цени и множество функции

LiveAgent ви предлага три тарифни плана, които няма да утежнят бюджета ви. Всички те имат включени много полезни функции, а вие можете да си закупите отделни функции в случай, че искате да добавите още нещичко към плана си.

Разгледайте плановете ни и преценете кой е най-подходящият за вашата компания.

Повече възможности за по-малко пари

LiveAgent ще ви впечатли с възможностите за интеграция на различни канали за комуникация и акаунти. Надеждната тикет система организира всички съобщения постъпващи по електронна поща, чата на живо и телефона, както и тези в социалните медии като Facebook, Twitter и Instagram.  По този начин разполагате с всички канали за връзка, обединени на едно място.

phone puzzle piece-illustration

Сравнение на LiveAgent и LiveChat

Вижте как се представя нашата система в сравнение с тази на LiveChat според отзивите на клиентите ни в Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Разберете защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Готови ли сте за промяна?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2019 година. Бъдете по-близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с помощта на LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сравнете ни с други продукти за чат на живо

Любопитни ли сте да узнаете къде се намираме в сравнение с други известни доставчици на продукти за чат на живо ? Разгледайте страниците със сравнения, които сме ви подготвили и се запознайте с всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на LiveChat
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентско обслужване в социалните медии без стрес

Софтуер за клиентско обслужване в социалните медии може да подобри комуникацията и да разрастне бизнес профилите. LiveAgent предлага платен план с неограничен брой профили във Facebook, Messenger, Instagram и Viber за $49 месечно на потребител. Основните ползи са скорост, ефективност и надеждност.

LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други решения за бюрото за помощ и има повече от 175 функции за помощно бюро и над 40 интеграции. Виж повече.

Търсите алтернатива LiveHelpNow?

LiveAgent предлага качествени услуги, бърза поддръжка и функционалности като контактни форми, чат и интеграция със социални мрежи, което ги прави избрани пред конкуренцията, според клиентите. Освен това, приложението работи добре и на мобилни платформи. Клиентите също допълват, че LiveAgent е най-добрият избор за система за обслужване.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Лайв чат услугите са ефективен начин за подобряване на уеб конверсиите. Те са достъпни и грабващи вниманието на клиентите и могат да изградят взаимоотношения, повишавайки продуктивността и намалявайки цените. Събирането на данни чрез лайв чат може да помогне за вземането на по-информирани решения за продуктите и маркетинговите стратегии. Лайв чат услугите са любими на клиентите и могат да затворят повече запитвания при първи контакт. Средната цена на лайв чат софтуера зависи от множество фактори.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

LiveAgent предлага бизнес решения за стартъпи, корпорации, правителствени организации, образование и НПО. Функционалността на софтуера е приспособена към размера и индустрията на всеки тип и размер на организации. LiveAgent също така предоставя решения за различни индустрии като електронна търговия и услуги, пътуване и настаняване, маркетинг и забавления.

LiveAgent е най-доброто многоканално решение за обслужване на Вашите клиенти. Тикетинг системата на LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас.

Търсите алтернатива на Tawk?

LiveAgent е ценово достъпна и функционално богата система за обслужване на клиенти, която предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Потребителите хвалят стабилната й работа дори на мобилни платформи и високото ниво на автоматизация. LiveAgent е избран пред ZenDesk и други системи, поради високото качество на услугата и поддръжката.

Клиентите, които използват хостинга ви, имат нужда от по-добра помощ? Дайте им го с правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без никакви струни.

Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

Създаване на клиентски портал обвързан с база от знания и ЧЗВ ще намали натоварването на опорите и ще даде възможност на клиентите да търсят отговорите сами. Така вашите агенти могат да се фокусират върху различни аспекти и да предоставят по-лична базирана помощ.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо