LiveAgent предлага над 175 полезни функции, най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, кол център и дори възможности за интеграция на канали за връзка като Instagram и Viber, всичко това в един супер продукт.
Промяната е лесна! Предлагаме ви помощ при преминаването от LiveChat към LiveAgent в прехвърлянето на всички ваши данни към нашата система. Ще направим това безплатно и в рамките на само 5 минути.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Освен многото други функции, LiveAgent поддържа интеграция на кол център. А настройването на нашия виртуален кол център е лесно и бързо!
Над 175 функции, които ще направят работата ви по-лесна и приятна.
LiveAgent се предлага на повече от разумна цена. Изберете един от трите ни тарифни плана или заложете на отделни функции и създайте система за клиентска поддръжка според нуждите си.
LiveAgent осигурява на служителите от отдела за обслужване на клиенти неограничена свобода на действие. Нашата система разполага с множество функции и възможности за интеграция на почти всички канали за връзка – от електронната поща, чата на живо и кол центъра до социалните медии като Facebook, Twitter и Instagram.
И всичко това на повече от достъпна цена. Тарифните ни планове са създадени точно според нуждите ви. А ако желаете нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции на разумна цена.
Чатът на живо е функция, която трябва да реагира бързо и да ви позволява да общувате с клиентите си на мига. Джаджата за чат на живо на LiveAgent наистина е най-бързата на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Сами можете да разгледате тестовите резултати.
LiveAgent ви предлага три тарифни плана, които няма да утежнят бюджета ви. Всички те имат включени много полезни функции, а вие можете да си закупите отделни функции в случай, че искате да добавите още нещичко към плана си.
Разгледайте плановете ни и преценете кой е най-подходящият за вашата компания.
LiveAgent ще ви впечатли с възможностите за интеграция на различни канали за комуникация и акаунти. Надеждната тикет система организира всички съобщения постъпващи по електронна поща, чата на живо и телефона, както и тези в социалните медии като Facebook, Twitter и Instagram. По този начин разполагате с всички канали за връзка, обединени на едно място.
Вижте как се представя нашата система в сравнение с тази на LiveChat според отзивите на клиентите ни в Capterra
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2019 година. Бъдете по-близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с помощта на LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да узнаете къде се намираме в сравнение с други известни доставчици на продукти за чат на живо ? Разгледайте страниците със сравнения, които сме ви подготвили и се запознайте с всичко, което можем да ви предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни