Важни моменти

Нашата история

Важни моменти за LiveAgent

2004 Основателите Андрей Нарсани и Виктор Земан срещат трудности при осируряването на обслужване в реално време на клиентите на Post Affiliate Pro. Това поражда идея и те започват да разработват лайв чат софтуера LiveAgent.

2006 Лайв чат софтуера LiveAgent излиза на пазара.

2009 LiveAgent прекрачва границата от 5000 клиенти на платен план.

2011 LiveAgent е преработен изцяло и разширява функционалността си. Създаден е многоканалния help desk софтуер LiveAgent.

2014 Плановете, хоствани на собствен сървър, се местят на облака.

2017 LiveAgent отваря офиса си в Киев.

2019 LiveAgent отваря офиса си в Ню Йорк.

2020 LiveAgent е признат за най-добрия софтуер за лайв чат, база знания, help desk, управление на запитвания и телефонна централа от G2 и Capterra.

2021 LiveAgent има над 30 000 доволни клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо