Търсите алтернатива на Kustomer?

Търсите алтернатива на платформата за клиентското обслужване на Kustomer? Преминете към LiveAgent и предоставяйте първокласна клиентска услуга от нашата платформа заомниканалa. Добавете човешки допир към Вашето взаимодействие с клиентите и подобрете ангажимента на клиента докато спестявате от някой от нашите достъпни ценови планове

Създайте най- доброто възможно клиентско преживяване с правилните инструменти, които ще са гаранция за Вашия екип клиентско обслужване. Подобрете продуктивността на Вашите агенти с нашата тикетинг система с множество канали.

Продължете да четете за да разберете повече за LiveAgent или опитайте още днес нашия 14-дневен безплатен пробен период

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Набор с инструменти с акцент върху клиентското удовлетворение

Създайте невероятно клиентско преживяване сред любимите канали за клиентска услуга и надхвърлете очакванията на клиентите. LiveAgent има правилните инструменти , които ще помогнат на Вашия екип по клиентското обслужване да предостави най- доброто клиентско преживяване.

Разрешете проблемите в каналите с нашата богата с характеристики платфора за управление на тикети , която обхваща имейли, чат на живо, кол център, база знания, и социални медии Facebook, Twitter, и Instagram. Всяка една от тях е обезпечена с напреднали функции, които да стимулират ефективността на клиента и да Ви помогнат да създадете мощен хелп деск.

Мощният набор от инструменти за клиентско обслужване обхваща всичко

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Мощен портал за клиентско обслужване, направен за Вас

Отделен инструмент като база знания може изцяло да промени клиентското преживяванe. Базата знания за клиентите е страхотна характеристика за продуктивност която позволява на Вашите напреднали клиенти сами да разрешават проблеми с помощта на полезни статии.

Нашият WYSIWYG редактор улеснява създаването на полезни статии, пълни с полезна информация. Можете също така да персонализирате опциите за брандиране и да създадете база данни, която да представя Вашите бизнес цели и идентичност. Базата знания е удобна опция за самообслужванеn и съществена характеристика за всеки един хелп деск.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Персонализиран клиентски портал с опции за персонализиране

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Подобрете Вашето време за отговори с подобрената функционалност

Преживяването от клиентската услуга зависи от безпрепятственото преживяване на агента с Вашия хелп деск софтуер. LiveAgent има всичко от което се нуждаете за по- добър мениджмънт на връзката с клиента. Увеличете Вашето средно време за отговори с най- бързия уиджет за чат на пазара,  свържете Вашите социални канали и дори Viber.

Всичко е обезпечено с важни характеристики, а Вашият работен поток тече гладко. Създайте интелигентни автоматизации които подреждат Вашата комуникация и Ви спасяват от сблъсък между агенти. Проследете клиентската история, добавете тагове, бележки, filters или създайте голям обем от интеграции, които свързват Вашия работен поток в един единствен интерфейс

Модерен софтуер за клиентско обслужване за всички цели

Лесен за ползване софтуер за клиентско обслужване със страхотна грижа за клиента

Искаме да дадем отговори на клиентските запитвания, точно както и Вие. Ето защо нашето консултантско клиентско обслужване е достъпно 24/7 за всеки един, който търси информация

Оставете ни съобщение на email или чат на живо, обадете ни се или разгледайте нашия клиентско портал без значение, дали се нуждаете от помощ или искате да проучите продукт. Можете също да прочетете статии в нашата LiveAgent академия за да получите информация, как работят центровете за контакт, как да се подобри клиентското задоволство при всяко едно обстоятелство.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Даваме всичко от себе си за да изпълним клиентските очаквания

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяватда предоставим невероятно обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови сте да станете доволен клиент?

Елате на обиколка с LiveAgent и започнете днес Вашия безплатен 14- дневен пробен период.Без ангажименти и не се изисква информация на кредитната карта. Ако вече сте се решили за някой от нашите планове, можете да ги разгледате тук.

LiveAgent има достъпни ценови модели за бизнеси с всякакви размери. Така, готови ли сте? Кликнете бутона по- долу и започнете веднага. 

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Kustomer алтернатива
Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

В тази статия са разгледани няколко фактора, които да се има предвид при избора на услуга за търсене на номера. Въвеждат се понятия като лесната за употреба, обхвата на наличната информация, цената, поверителността и сигурността, доброто клиентско обслужване и точността. Важно е да се има представа за тези фактори, за да се избере правилната услуга, която да отговаря на нуждите на потребителя.

LiveAgent е чудесна алтернатива за HubSpot's Service Hub. Открийте нашият многофункционален канал с универсавен капацитет и най-бързият инструмент за чат на пазара.

Търсите Service Hub алтернатива?

LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.

Търсите друго приложение, към което да прехвърлите данните си от Samanage? Погледнете LiveAgent и вижте предимствата. Започенете безплатния си тест период още днес.

Местите се от Samanage към LiveAgent?

LiveAgent е комплексно решение за клиентска поддръжка с полезни инструменти и много функции за интеграция. Той предлага 43 езика и 24/7 поддръжка на клиентите, а преходът от други платформи е лесен. LiveAgent предлага 175+ характеристики и 40+ интеграции, като има три платени плана или безплатна версия. Huawei, BMW и Yamaha вече използват LiveAgent.

Обмисляте HelpOnClick за нуждите си от лайв чат? Разглейдате отзива ни и разберете как се справя по време на общите ни тестове.

Отзив за лайв чат HelpOnClick

HelpOnClick е лесен за навигация, но не е много адаптивен. Цената му е достъпна и предлага възможности за персонализация. Няма преглед на написаното в реално време и прозорците му се чупят. Първата стъпка за работа с HelpOnClick е да създадете профил и да промените визуалните аспекти на бутона за лайв чат. Не всички оператори могат да изпращат прикачени файлове. Има проблеми при започване на разговор, като потребителите виждат "Изчакване за входящ чат".

Nutricia предлага широка гама от модерни продукти за медицинско хранене и хранене в ранна възраст от повече от 100 години. Научете повече.

Nutricia | LiveAgent

Nutricia използва LiveAgent, за да подобри ефективността на своите служители и удовлетворението на клиентите. Въпреки това, това не означава компромис за качеството на тяхната услуга. LiveAgent е лесен за използване и има всеобхватни аналитични възможности.

Търсите алтернатива на Dixa? Научете повече за достъпната мултиканална система за управление на тикети на LiveAgent и функциите на продукта.

Алтернатива на Dixa - LiveAgent

Специален инструмент за клиентска поддръжка е осигурен от LiveAgent за обслужване на клиентите на различни места за връзка. Интеграции с Facebook, Facebook Messenger, Twitter и Instagram се предлагат за увеличаване на удовлетвореността на клиентите чрез социални медии. Управлявайте постове, отговаряйте на коментари и вършете много повече работа от едно място.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо