Партньор
Какво е Process Street?
Process Street е софтуер за работните потоци в бизнеса. Създавайте контролни списъци, проследявайте бизнес активността и увеличавайте работния си процес.
Как да го използвате?
Можете да използвате Process Street интеграция, за да следите актуализациите от таблото за управление на LiveAgent. Ще знаете за нови клиенти, прикачени файлове, контролни списъци, коментари или когато дадена задача бъде обработена. Освен това можете да създавате и актуализирате контролни списъци, да управлявате клиентски контакти или да създавате разговори с тях.
Ползи
- Никога не губете следите на работата си чрез един екран
- Управлявайте лесно задачите си
Frequently asked questions
Какво е Process Street?
Process Street е софтуер за управление на работните процеси. Той свежда до минимум грешките и спестява пари за бизнеса със супер мощни контролни списъци.
Как можете да настроите връзката на Process Street с LiveAgent?
Интеграцията ви позволява да актуализирате контролни списъци и да управлявате клиентски контакти от един интерфейс. Освен това ви предоставя известия, когато придобивате нови клиенти, коментари или контролни списъци. Такива актуализации се показват в таблото за управление на LiveAgent.
Препоръчва се използването на софтуер LiveAgent за подобряване на комуникацията и продажбите в клиентското обслужване чрез чат и хибридни тикет потоци. С помощта на софтуера за проследяване може да се подобри маркетинговите съобщения и задържането на клиентите. Използването на VoIP предоставя отлично клиентско обслужване и поддръжка със ниска цена.
Formidable Forms и RingCentral са някои от инструментите, които могат да подобрят клиентското обслужване на B2B индустрията. Другите стратегии включват социални медии и автоматизирани системи. Трабъл тикетите са заявки за съдействие от клиентите, които се проследяват чрез система за обслужване на клиенти.
Demonstrations, prices, functionalities, integrations, and alternatives for a Service Hub alternative are discussed. Strategies for improving customer service in the B2B industry are presented, including referral marketing and online chat. Creating an organizational structure for call centers improves communication and specialization. Visual tools like organizational diagrams and video conferencing solutions are helpful.
Управление за обслужването на клиенти
Стратегии за подобряване на клиентско обслужване и маркетинг в B2B индустрията с обновяване на системите, инвестиции в софтуер и използване на онлайн чат и социални медии.