LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Вашите клиенти и бизнес заслужават по-добро обслужване. Доставете го с LiveAgent.
Не е нужно да се притеснявате за прехвърлянето на съществуващите ви данни чрез други приложения, тъй като ние предлагаме напълно безплатно автоматично прехвърляне.
Проблеми могат да възникнат по всяко време, оставяйки ви напълно неподготвени. Не ограничавайте възможността да ги разрешите, свържете се с клиентска поддръжка 24/7.
От самото начало LiveAgent е създаден с многоканален подход. Спрете да се фокусирате само върху имейли, а осигурете поддръжка и чрез чат на живо или кол център.
Вашият отдел за поддръжка на клиенти трябва да използва правилния вид комуникационна платформа. Платформа, която е здрава и богата на функции, като същевременно е лесна за използване и навигация. Платформа, която се приспособява към вашия бизнес и не струва хиляди пари. Опознайте LiveAgent и достигнете до клиентите си навсякъде. Без значение дали комуникацията започва по имейл, чат на живо или обаждания, можете да разчитате на LiveAgent.
Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето от популярните хелп деск софтуери.
Позволете ни да се погрижим за превключването от Desk към LiveAgent, за да можете да се съсредоточите върху по-важни неща като управление на вашия отдел за поддръжка. Услугата за прехвърляне е напълно безплатна и автоматизирана – няма да останат непрехвърлени тикети!
Прехвърлянето на данни се изпълнява на заден план, за да можете да продължите да работите в старото си информационно бюро, докато прехвърлянето приключи. Междувременно можем да направим демонстрация на вашите представители за поддръжка и да им представим LiveAgent.
Ако искате да прехвърлите вашия акаунт от Desk.com към LiveAgent, свържете се с нас.
LiveAgent ви предлага точния набор от функции, включително мощен тикетинг софтуер, чат на живо в реално време и вграден софтуер за кол център. Тези три основни части на многоканалното информационно бюро са още по-усъвършенствани с 40+ интеграции и плъгини, 40+ налични езикови превода и десетки доклади и статистики. Ще получите всичко това на средна цена за една вечеря за двама.
Старите софтуерни продукти обикновено имат ограничена техническа и клиентска поддръжка. За съжаление проблемите могат да възникнат по всяко време и просто безпомощени. Услугите също не получават важни актуализации на софтуера, които биха подобрили тяхната функционалност. Възможностите да останете на върха на поддръжката на клиенти са остарели и значително ограничени.
LiveAgent, като стабилен многоканален софтуер, получава нови актуализации на продукта редовно, на всеки 2-3 седмици. Постоянно се внедряват нови функции, подобрявайки както стабилността, така и функционалността. Нашата визия е проста – софтуерът за информационно бюро трябва да бъде първата стъпка към по-добро обслужване на клиентите. Не се ограничавайте, развийте се бързо с нас.
Софтуерът за информационно бюро не трябва да струва цяло състояние. LiveAgent ви предлага справедливи и прозрачни цени. Плащайте само докато ползвате, не ви обвързваме с никакви договори.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитно сте да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни