Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Olark на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Olark?

Търсите ли софтуер, който има повече функции от live чат? LiveAgent е най-доброто решение за справка за вашия бизнес. Предоставяйте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас.

 

LiveAgent е най-коментираният help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Богат откъм функции

Над 175 + функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.

По-достъпен

Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с другите help desk решения.

Olark срещу LiveAgent на пръв поглед

Кол центърCall Center
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
Функции Liveagent Olark
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Olark не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно.
Olark предлага чат в план за $19 на служител, месечно.
LiveAgent предлага кол център.
Olark не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
Olark не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Olark не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Olark не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Olark не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Olark не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
ж.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Olark не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Olark не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Olark предлага автоматизация и правила в план за $19 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Olark предлага API функции в план за $19 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
Olark не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Olark не предлага видео разговори
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Olark предлага неограничена история в план за $19 на служител, месечно.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Olark предлага неограничен брой уебсайтове в план за $19 на служител, месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Olark не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имайли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Olark не предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Olark не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Olark не предлага неограничено обслужване 24/7..
report on tablet-illustration

Мощна Olark алтернатива

Live чатът е отличен инструмент, що се касае до обслужване на Вашите клиенти. Когато им предоставите много начини да се свържат с Вас , това се отплаща в дългосрочен план.

Включете във Вашето обслужване връзка чрез имейл, live чат , социални мрежи, кол център и база знания, обединени в един страхотен пакет.

Най-бързото live чат приложение

Live чатът е основно приспособление в обслужването на клиенти. Той трябва да е надежден и адаптивен, за да съответства на марката на Вашия бизнес и също така светкавично бърз!

LiveAgent има най-бързото чат приложение на пазара със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди. Забавянето повече няма да е проблем с LiveAgent.

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за Вашата поддръжка

Предоставянето на повече възможности за Вашите клиенти и служители не е необходимо да съсипва бюджета Ви. LiveAgent разполага с три страхотни платени плана, оборудвани само с най-добрите инструменти, функции и интеграции, за да Ви помогнат да улесните работните си процеси.

Вземете всички необходими приспособления на страхотна цена. Вижте нашите ценови планове и научете повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да преминете към LiveAgent?

Не се примирявайте със софтуер, който не върши всичко. Направете промяна към по-добро. Преминете към LiveAgent и вземете достъп до всички приспособления, функции и интеграции за обслужване на Вашите клиенти.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете ни с останалите

p>Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Olark
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

LiveAgent е мощна алтернатива Qonvo. Осигурява отлична тикетинг система и покритие на най-важните комуникационни канали.

Търсите алтернатива на Qonvo?

Софтуерът LiveAgent предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Той осигурява безопасност и съвместимост с кол центрове и напреднали функционалности за обработка на запитвания.

Тъй като банковата индустрия се движи към дигиталния свят, е необходимо да се задоволят нуждите на клиентите. Агентът на "На живо" може да ви помогне.

Помощен софтуер за банковата индустрия

Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.

Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

Търсите алтернатива на Aircall?

Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо