Търсите ли софтуер, който има повече функции от live чат? LiveAgent е най-доброто решение за справка за вашия бизнес. Предоставяйте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас.
LiveAgent е най-коментираният help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Над 175 + функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.
LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.
Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с другите help desk решения.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта. | Olark |
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти. | LiveAgent предлага тикетинг система. | Olark не предлага тикетинг система. |
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт. | LiveAgent предлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно. | Olark предлага чат в план за $19 на служител, месечно. |
LiveAgent предлага кол център. | Olark не предлага кол център. | |
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания. | LiveAgent предлага самообслужване. | Olark не предлага самообслужване. |
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Facebook. | Olark не предлага интеграция с Facebook. |
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Twitter. | Olark не предлага интеграция с Twitter. |
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Instagram. | Olark не предлага интеграция с Instagram. |
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Viber. | Olark не предлага интеграция с Viber. |
Секция с полезна информация
ж. | LiveAgent предлага секция с полезна информация. | Olark не предлага секция с полезна информация. |
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация. | LiveAgent предлага форум. | Olark не предлага форум. |
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи. | LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | Olark предлага автоматизация и правила в план за $19 на служител, месечно. |
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно. | LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | Olark предлага API функции в план за $19 на служител, месечно. |
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор. | LiveAgent предлага IVR. | Olark не предлага IVR. |
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime. | LiveAgent предлага видео разговори. | Olark не предлага видео разговори |
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време. | LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | Olark предлага неограничена история в план за $19 на служител, месечно. |
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | Olark предлага неограничен брой уебсайтове в план за $19 на служител, месечно. |
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си. | LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони. | Olark не предлага неограничен брой чат бутони. |
Неограничен брой запитвания/имайли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания. | LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания. | Olark не предлага неограничен брой имейли/запитвания. |
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време. | LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори. | Olark не предлага неограничен брой записи на разговори. |
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. | LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7. | Olark не предлага неограничено обслужване 24/7.. |
Live чатът е отличен инструмент, що се касае до обслужване на Вашите клиенти. Когато им предоставите много начини да се свържат с Вас , това се отплаща в дългосрочен план.
Включете във Вашето обслужване връзка чрез имейл, live чат , социални мрежи, кол център и база знания, обединени в един страхотен пакет.
Live чатът е основно приспособление в обслужването на клиенти. Той трябва да е надежден и адаптивен, за да съответства на марката на Вашия бизнес и също така светкавично бърз!
LiveAgent има най-бързото чат приложение на пазара със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди. Забавянето повече няма да е проблем с LiveAgent.
Предоставянето на повече възможности за Вашите клиенти и служители не е необходимо да съсипва бюджета Ви. LiveAgent разполага с три страхотни платени плана, оборудвани само с най-добрите инструменти, функции и интеграции, за да Ви помогнат да улесните работните си процеси.
Вземете всички необходими приспособления на страхотна цена. Вижте нашите ценови планове и научете повече.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Не се примирявайте със софтуер, който не върши всичко. Направете промяна към по-добро. Преминете към LiveAgent и вземете достъп до всички приспособления, функции и интеграции за обслужване на Вашите клиенти.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
p>Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
Търсите алтернатива на Aircall?
Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни