Направете обиколка
на LiveAgent

Разгледайте и разберете какво прави LiveAgent правилният хелп деск софтуер за вашия бизнес.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

По-добро клиентско изживяване с LiveAgent

LiveAgent може да ви помогне да изградите по-добри връзки с клиентите и да помогне да екипа ви за клиентско обслужване да осигури цялостно по-добро обслужване във всяко отношение. Подобрете времето за разрешаване на запитвания и водете по-добра комуникация с клиентите си без да източите кредитната си карта.

LiveAgent предлага многоканален набор от инструменти, които ви помагат да осигурите обслужване във всеки популярен канал за клиентско обслужване. Възползвайте се от над 130 функции и над 200 интеграции, които могат да ви помогнат на всяка стъпка. Започнете нашия 14-дневен тестов период и започнете да подобрявате комуникацията си с клиенти още днес!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Всички канали за обслужване под един покрив

LiveAgent може да управлява ефективно цялостната ви комуникация с клиенти.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Разгледайте широкия ни набор от инструменти и функции

Разберете как наборът ни от инструменти може да ви помогне да подобрите комуникацията си

LiveAgent's help desk tour

Хелп деск софтуер

LiveAgent разполага с всичко, от което се нуждае един сървременен хелп деск. Нашият софтуер от най-ново поколение е пълен с ефексивни функции, които ще ви помогнат да разшерите всяко запитване за нула време.

Открийте софтуерът ни за хелп деск

LiveAgent's ticketing system

Упраевление на запитвания

LiveAgent разчита на система за управление на запитвания (тикети) от най-ново поколеие, която може да управлява и организира комуникацията ви с клиенти.

Разгледайте управлението на запитвания

Социални медии

Осигурете удобно обслужване и обработвайте запитвания от Facebook, Twitter, Instagram, Viber и WhatsApp.

Повече за социалните медии

LiveAgent's social media support
LiveAgent's live chat

Лайв чат

Един от най-бързите налични лайв чатове е пълен с функции, които могат да ви помогнат да продавате повече и да отговаряте по-бързо.

Разгледайте лайв чата

База знания

Създайте клиентски портал с база знания, пълна с полезни статии, ръководства, форуми и дори отговори на често задавани въпроси.

Открийте базата знания

LiveAgent's call center tour

Телефонна централа

Телефонната централа на LiveAgent може да се справи с входящи и изходящи обаждания и разполага с функции като IVR и обратно обаждане.

Открийте телефонната централа

Един продукт с много варианти за употреба

Инструментите и функциите на LiveAgent са подходящи за употреба в много видове бизнеси във всяка индустрия.

Бизнес решения

Без значение какъв е бизнесът ви, LiveAgent е правилният избор за всяка област и всяка ниша. Разберете какво може да направи за различните типове бизнеси и как може да подобри отделите ви.

Industry solutions

Отраслови решения

Хелп деск софтуерът на LiveAgent е подходящ за всеки сценарий за употреба във всяка индустрия. Вижте как можете да подобрите присъствието си в различни отрасли и да се превърнете в достоен конкурент на пазара.

Едно комплексно решение
за различни сценарии на употреба

Повишете удовлетвореността, приходите и лоялността още днес.

Научете повече за гъвкавите сценарии за употреба

Над 190 интеграции със CMS и платежни портали с LiveAgent

Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте

Разгледайте всички интеграции

Научете повече с LiveAgent

LiveAgent не е просто софтуер. Ние помагаме на бизнесите да се учат и предламе безплатни ресурси за екипите за клиентско обслужване.

Учете с Акадамията и станете експерт по клиентско обслужване.

Вземете имейл шаблони за всякакви случаи и цели.

Научете повече за LiveAgent и клиентското обслужване чрез уебинари.

Бъдете информирани с последните новини за клиентското обслужване.

Разберете значението зад жаргона в клиентското обслужване.

Открийте всички важни контакти за клиентско обслужване.

Научете нови неща относно проучванията и тенденциите в клиентското обслужване.

Подобрете скоростта си на писане с нашия ефективен тест.

Плъгин за WordPress

Добавете WordPress плъгина на LiveAgent към сайта си

Огранизирайте работния си процес с помощта на контролни списъци.

За нас

Екипът на LiveAgent

Екипът ни е посветен на създаването на достъпен и ефективен хелп деск софтуер за всеки тип бизнес. Вярваме, че отличното клиентско обслужване трябва да е стандартна практика, без значение от размера или нишата на бизнеса. В LiveAgent правим всичко възможно, за да развиваме и да внасяме иновации в нашите решения. Стремим се да помагаме на екипите за клиентско обслужване по целия свят да вършат работата си максимално добре и да правят клиентите си щастливи.

Запознайте се с екипа на LiveAgent

Награди

Нашите успехи

Всички членове на екипа ни се гордеят с това, че правят продукта ни по-добър с всяка изминала година и всички дават най-доброто от себе си, за да успеят. LiveAgent е получавал множество награди от най-популярните сайтове за отзиви за софтуер в множество категории. Превърнахме се в лидери в индустрията и многократни победители в множество категории.

  • Множество награди от популярни сайтове за отзиви
  • Притежател на наградата Софтуер с най-бърза първоначална настройка

Дългосрочни ползи

Защо компниите
се доверяват на LiveAgent

Отдели за клиентско обслужване по целия свят използват LiveAgent. Подобрете хелп деска си с бързо обслужване, безпроблемна комуникация чрез множество канали и други.

Бизнес предимства

  • Подобрено време за отговор
  • Многоканална комуникация
  • Функции за автоматизация и организация
  • По-лесен работен процес с функции и интеграции

Ползи

  • Доволни и по-щастливи клиенти
  • По-добри рейтинги от клиенти
  • Повишена клиентска лоялност
  • По-бърза комуникация и удовлетворение

Над 30 000 бизнеса няма как да грешат

Разгледайте нашите истории на успеха и отзиви и разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да направи бизнес партньорите ви по-доволни.

“Разгледайте нашите истории на успеха и отзиви, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване.”

Вдъхновете се с нашите Истории на успеха

Прозрачни и справедливи цени

Без договори, без скрити такси, единствено месечно таксуване. Напълно прозрачно ценообразуване, с начисляване на такси само за реалната употреба всеки месец. Изберете подходящия за вас план и започнете да предоставяте най-доброто клиентско обслужване.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Тур
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x