FrëschKëscht
  • Сценарии за употреба
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht започва, като училищен проект и в момента е вече действителна компания благодарение успеха, който имахме като мини компания. FrëschKëscht, което означава в превод на български “кутия с пресни продукти”, зарежда Люксембург с изключително местни и сезонни продукти под формата на кутия, чиято форма се променя всяка седмица.

“Няма успех без доброто клиентско обслужване.”

FrëschKëscht започва да използва LiveAgent в края на 2020. Преди това, използвахме обикновена имейл кутия, където ежедневно пристигаха над 100 имейла. Беше много трудно да се работи с входящата поща в екип, тъй като изобщо липсваше, каквато и да е прегледност, имейлите не можеха да бъдат разпределяни и т.н. Искахме да предложим на нашите клиенти по- добро клиентско обслужване, което не можехме да направим с обикновената имейл пощенска кутия. Поради тази причина, избрахме LiveAgent и сме много горди.

Какво се променя след, като започнахте да използвате LiveAgent?

Много неща се промениха, след като започнахме да използваме LiveAgent. Нашата вътрешна организация стана по- добра, като единствено разпределяхме имейлите, добавяхме коментари, касаещи нас самите и ясна прегледност, кой е работил върху имейла до този момент. LiveAgent ни спести много време в обработването на нашите ежедневни имейли. Благодарение на многото характеристики, които LiveAgent предлага, обработваме тикетите два пъти по- бързо и следователно можем по- бързо да отговорим на нашите клиенти. Нашите печалби се удвоиха значително благодарение на нашето подобрено клиентско обслужване, което е възможно благодарение на LiveAgent, наред с другите неща.

Какво мислят нашите служители за LiveAgent?

Това, че имаме хелп деск приложение е страхотно, новаторско и от голяма помощ, но служителите трябва да са в състояние да работят с него и да са доволни. Нашите агенти на FrëschKëscht обичат да работят с LiveAgent. Досега не сме получили нито един отрицателен коментар за софтуера. Това е софтуер, който е лесен за научаване, в сравнение с много други хелп деск софтуери. По наше мнение, това е нещо много важно за агентите, които работят с него, тъй като и те трябва да бъдат удовлетворени. Ежедневно, нашите служители са щастливи, че обработват имейлите с LiveAgent вместо да си имат работа със стандартните, неструктурирани и изискващи време входящо пощи.

Жил ХАЙНЕШ- Co-Founder @FrëschKëscht

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x