Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Бъдете една крачка напред със софтуер за запитвания

Осигурете безпроблемно обслужване във всеки канал

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Help desk софтуер за управление на запитвания от LiveAgent

Изморени ли сте от скучен софтуер за запитвания? Ние също. С LiveAgent, имейлите, чатовете, обажданията, споменаванията в социалните медии и другите канали отиват в една универсална входяща кутия и с помощта на усъвършенствани правила за автоматизация и интеграции, кошмарите ви с клиентско обслужване ще проключат само с едно натискате на бутона “Регистрирай се”.

Какво е система за управление на запитвания?

Системата за управление на запитвания е част от по-сложен help desk софтуер. Системата за управление на запитвания събира цялата комуникация с клиенти в един интерфейс. Например, събира комуникацията с клиенти от множество канали като имейл, социални медии, обаждания и форуми и превръща тази комуникация в запитвания.

Всички канали за комуникация на едно място

Help desk системата за управление на запитвания на LiveAgent интегрира множество канали за комуникация и предлага близо 200 функционалности.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent е много повече от ИТ система за запитвания

LiveAgent е ИТ система за запитвания, която комбинира множество канали като имейли, чат, обаждания и социални медии, за да предоставите цялостно обслужване на клиентите си. Но не е само това. LiveAgent предлага клиентски портал възможност за множество бази знания, форуми, обратна връзка и предложения. Открийте какво може да предложи най-съвършената система за управление на запитвания на организацията ви.

Как може онлайн софтуерът за управление на запитвания да помогне на бизнеса ви?

Разгледайте предимствата на ИТ системата за запитвания, които ще ви помогнат да осигурите по-добри решения на клиентите си.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

По-висока производителност на сътрудниците

Интелигентната автоматизация ще направи работния процес по-лесен и бърз за служителите ви. Чрез задаването на правила за автоматизация можете да определите как ще се разпределя работата между сътрудниците и същевременно да подобрите времето за отговор.

Подобрено клиентско изживяване

LiveAgent предоставя отчети за анализ, в които можете бързо да определите производителността на екипа си. Освен това, отчетите показват информация като работно време, сътрудници, отдели, канали и тагове. В резултат на това данните в реално време позволяват на мениджърите да откликнат на проблемите на клиентите бързо и ефективно.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

Клиентско облужване 24/7

Често срещан проблем в много компании е как да предоставят обслужване 24/7 на клиентите си, което да не струва прекалено много. Софтуер с база знания или портал за самообслужване може да позволи на бизнеса ви да предостави обслужване дори извън работно време. Просто създайте ръководства или статии с инструкции за клиентите си, за да получите конкурентно предимство с LiveAgent.

Професионално клиентско обслужване

Вътрешна база знания, която също е част от системата за управление на запитвания, гарантира, че служителите в контактния ви център винаги ще предоставят последователно и професионално обслужване. С възможностите за вътрешно самообслужване можете да осигурите широк набор от информация, например новини, информация за продуктите, актуализации и политики на компанията.

Управлението на знанията може да промени изцяло обслужването ви. Сътрудниците обслужване на клиенти ще правят по-малко грешки и успешно ще удовлетворяват всяко клиентско желание.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Разгледайте основните функционалности на софтуера за управление на запитвания на LiveAgent

Системата за управление на запитвания е само една част от сложно help desk приложение.

Комбинирайте всички канали за комуникация в универсалната входяща кутия, по-умна версия на стандартния имейл. Имейли, чатове, обаждания, постове от социални медии и съобщения от други канали – всички са достъпни на едно място.

Без значение къде започва и свършва комуникацията, цялата ще бъде в едно и също хибридно запитване. Започнете да чатите с клиент в лайв чата, продължете по имейл и приключете запитването чрез телефонен разговор. Всички взаимодействия ще бъдат в едно и също запитване.

Отговаряйте по-бързо на клиентите си като подготвите отговори на често срещани искания и въпроси. Запазете кратък отговор и впечатлете клиентите си с бързи отговори.

Създайте запитвания, които са видими само за колегите ви и ги възложете на конкретен човек. Използвайте ги за напомняния, за създаване на задачи или за да оставяте бележки за колегите си.

Софтуер за управление на запитвания с интуитивен интерфейс

Софтуерът за управление на запитвания на LiveAgent автоматично проследява и трансформира всички проблеми на клиентите в запитвания. Всяка входяща комуникация се превръща в запитвания за удобство и по-лесно управление. Интерфейсът е гъвкав и интуитивен.

База знания като част от запитванията

70% от клиентите предпочитат да потърсят отговора преди да се свържат с екипа за клиентско обслужване. Освен управлението на запитвания, в същия пакет LiveAgent предлага напълно адаптивен клиентски портал с база знания, често задавани въпроси и форум.

CRM система за управление на запитвания

В LiveAgent можете ефективно да организирате и съхранявате всякакви данни и информация за клиента. Можете лесно да проследявате контакти, поръчки и друга необходима информация. В общи линии е база данни с контакти плюс допълнителна информация. Наличието на цялата информация на едно място ще позволи на екипа ви за клиентско обслужване да предостави пет звездно обслужване.

Добрата CRM система подпомага екипите за продажби, маркетинг и клиентско обслужване. Управлението на връзките с клиенти е важна част от всяка система за управление на запитвания. Събирането и съхраняването на информация за клиентите може да повлияе положително върху лоялността и удовлетворението на клиентите и клиенткото изживяване.

Прозрачно и честно ценообразуване

Без договори, без скрити такси – таксуване месец-за-месец. Напълно прозрачно ценообразуване с фактуриране само за реалната употреба всеки месец. Изберете правилния план и започнете да предоставяте най-доброто клиентско обслужване.

Ticket

Ticket

За малък бизнес и предприемачи

$15/мес.
Ticket

Ticket+Chat

За среден бизнес и професионални агенции

$29/мес.

Безпроблемно разпределение на запитванията

Уверете се, че сътрудниците ви клиентско обслужване винаги получават оптимално натоварване. Определете колко запитвания, чатове и телефонни обаждания могат да обработят. Автоматично редувайте дежурствата на телефона, задайте почивки и им позволете да си починат когато имат нужда. Възложете запитвания в който и да е стадий към конкретни сътрудници или цели отдели. Задайте собствени правила и критерии за разпределение на входящите запитвания на база на параметри на запитването, събития или времеви правила.

Seamless ticketing distribution

Над 30 000 бизнеса няма как да грешат

Вижте историите на успеха и отзивите ни и разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да направи бизнес партньорите ви по-доволни.

Защо софтуер за управление на запитвания?

Интелигентната система за запитвания улеснява покриването на всички нужни за клиентско обслужване. Получавате, обработвате и отговаряне на желанията на клиентите лесно, за да подобрите взаимодействията с клиентите си.

007 briefcase

Предимства за бизнеса

Опростете каналите си

Автоматизирайте повтарящите се задачи

Дефинирайте ясни отговорности

Бъдете организирани

051 checked

Положително влияние

Професионален подход

18% по-висок процент конвесии

Подробни отчети

По-ниски разходи

Софтуер за запитвания всичко-в-едно

Email icon

Запитвания по имейл

Интелигентното управление и разпределение на запитванията гарантира, че нито един имейл няма да бъде изгубен или отговорен два пъти.

Customers icon

Съвместна работа

Дайте възможност на сътрудниците ви да си помагат и да отговарят на запитванията по-бързо с инструментите за съвместна работа.

Cart icon

По-високо клиентско удовлетворение

Според проучванията на пазара, доволните клиенти харчат повече. Направете ги щастливи с LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Управление на отговорностите

С LiveAgent можете лесно да управлявате кой е отговорен за запитванията и да създадете организация за ИТ екипа си или екипа за клиентско обслужване. Разпределете запитването към различен отдел или конкретен сътрудник. Винаги ще знаете кой е отговорен за разрешаването на конкретно запитване. Никога повече няма да чувате класическото извиненти “не знаех, че е моя отговорност”.

FAQ

Каква е ползата от система за управление на запитвания?

Системата за управление на запитвания дава възможност на екипите за клиентско обслужване да управляват запитванията от клиенти. Системата създава запитване при всяко взаимодействие с клиент и събира съответната информация, за да ви помогне да го разрешите.

Коя е най-добрата система за управление на запитвания?

Ако търсите най-добрата система за управление на запитвания, имайте предвид оценките от клиенти, функционалността и цената. Най-добрата система трябва да има възможности като комуникация през множество канали, разпределяне на запитванията, автоматизация на работния процес, отчети и анализи, интеграция със социални медии, бази знания и игровизация.

Какви са видовете инструменти за работа със запитвания?

Когато преценявате кой инструмент за управление на запитвания да използвате, проучете цената, функционалността и отзивите от потребители. Някои иннструменти предлагат повече help desk фунцкии от други. Например, LiveAgent е в списъка с 10-те най-добри help desk софтуери, които предлагат виртуална телефонна централа в допълнение към многоканалната комуникация, разпределяне на запитванията, автоматизация на работния процес, отчети и анализи, бази знания и игровизация.

Какво е софтуер за управление на запитвания?

Системата за управление на запитвания е част от help desk софтуер, който позволява на компанията да вижда всички взаимодействия с клиенти на едно място. Следователно, цялата комуникация от множество канали е събрана на едно място, което улеснява комуникацията с посетителите на сайта/клиентите ви.

Как да настроя системата за управление на запитванията в LiveAgent?

В LiveAgent предлагаме безплатна демонстрация и обслужване 24/7 на клиентите си, така че настройката на софтуера е бърза и лесна. Първата стъпка е да създадете профил и да си изберете предпочитания абонамент. След това системата ще ви направлява през процеса на настройка, така че накрая всичко да е готово според предпочитанията ви.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо