Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Създайте телефонна централа за 5 минути.

Насладете се на кристално ясен звук и употреба без допълнителни устройства.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Вашият напълно завършен софтуер за телефонна централа ви очаква

Свържете се с клиентите си без усилия чрез всички канали. LiveAgent, многоканалният софтуер за телефонна централа, базиран на облак, е всичко, от което някога сте имали нужда, за да предоставите надеждно и персонализирано обслужване на клиентите си.

Нашара VoIP (voice over internet protocol, или интернет телефония) система за телефонна централа има допълнителни функции като интерактивна система за гласови отговори, заявки за обратно обаждане, автоматично разпределение на обаждания, умно разпределение на обажданията, трансфери, неограничен запис на разговори и HD видео обаждания — и това е само началото.

Какво е софтуер за телефонна централа?

Софтуерът за телефонна централа дава възможност на бизнеса ви да обработва успешно както входящи, така и изходящи обаждания. Терминът софтуер за телефонна централа често се използва като синоним на софтуер за контактен център.

Основната разлика е, че софтуерът за контактен център позволява на бизнеса да свърже множество канали в един интерфейс. Така клиентите ви могат да се свържат с час чрез телефон, имейл, форум, социални медии, лайв чат и т. н.

Предимствата на използването на софтуер за телефонна централа включват управление на качеството, по-малък процент пропуснати обаждания, подобрена ефективност на сътрудниците, по-добро клиентско изживяване и повишени продажби.

Как можете да извлечете полза от впечатляващия софтуер за телефонна централа на LiveAgent?

Персонализирано клиентско изживяване

Софтуерът за телефонна централа позволява на сътрудниците ви да обработят ефективно всички обаждания. Ключовите функционалности, които създават надминаващо очакванията клиентско изживяване, са автоматичното разпределяне на обаждания, интерактивна система за гласови отговори и вътрешни обаждания.

Всеки бизнес трябва да се стреми да подобри клиентското преживяване, тъй като позитивните преживявания се запомнят и често резултатът им е по-дълга клиентска лоялност и увеличение на продажбите за бизнеси от всякакъв размер.

По-висока продуктивност

Има две основни възможности, които могат да ви помогнат да повлияете върху ефективността на сътрудниците си. Една от тях е интерактивна система за гласови отговори, с другата е разпределяне на обажданията на база умения, което позволява на бизнеса веднага да свърже клиента с правилния сътрудник или отдел.

Подобрено качество на екипите за клиентско обслужване

Една стандартна функционалност, която не се използва достатъчно, но е изключително полезна, е неограничения запис на обаждания. Много бизнеси смятат, че се използва само за предотвратяване на правни действия. Това обаче е и чудесен начин да се посочат областите, в които има нужда от подобрение.

Анализа на обаждания в реално време ви позволява да откриете силните и слабите страни в работата на сътрудниците си, което може да ви помогне да направите план за непрекъснато усъвършенстване. Освен това, може да е чудесен инструмент за обучение на нови сътрудници, тъй като е добър начин да се видят на практика процесите в компанията.

Като цяло, всички тези действия могат драстично да подобрят удовлетворението на клиентите, тъй като ще можете да предоставите по-добро обслужване.

Телефонна централа с неограничена история

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е директно интегриран с всеки канал за комуникация, който използвате, за да се свързвате с потенциалните и настоящите си клиенти.

Софтуер за телефонна централа, базиран на облак

Несравними
цени

Уеб базираната телефонна централа на LiveAgent е изгодно решение за местни и международни входящи и изходящи обаждания. Няма скрити условия или допълнителни такси. Постоянно добавяме нови функционалности и подобряваме софтуера си, така че виртуалната ви телефонна централа винаги ще има на разположение най-новите технологии — безплатно.

Надеждна, професионална телефонна централа

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е надежден и подходящ за бизнеси с всякакви размери, което го прави подходящ както за малки бизнеси, така и за големи корпорации. Предлагаме обслужване 24/7 чрез множество канали за комуникация, 365 дни в годината и на множество езици.

Семпъл, но мощен софтуер за телефонна централа

Настройте виртуалната си телефонна централа и започнете да предоставяте професионално обслужване по телефона в рамките на няколко минути. Изберете VoIP доставчика си от нашите партньори и започнете да отговаряте на обаждания директно през браузъра си.

Започнете да използвате софтуера ни за телефонна централа още днес

Не е нужно телефонната ви централа да е кошмар. С LiveAgent можете да започнете само с няколко клика.

reporting dashboard in liveagent

Пълен преглед на вашето софтуерно решение за контектен център

Уверете се, че телефонната ви централа се използва правилно и че клиентите ви получават възможно най-доброто обслужване, като наблюдавате отчети за обаждания, употреба, заетост и рейтинг на сътрудниците чрез единното табло за отчети във функциите за подробни отчети на LiveAgent.

Използвайте вградената CRM система или интегрирайте вашата

LiveAgent предлага вградена CRM система, но също така се интегрира безпроблемно с други основни CRM системи (системи за управление на отношенията с клиенти). Запазвайте, редактирайте и преглеждайте информацията на клиентите си в реално време, за да осигурите възможно най-доброто клиентско обслужване.

LiveAgent се интегрира с множество софтуерни системи за управление на отношенията с клиенти, включително SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera, и Highrise. Не виждате любимата си CRM система в списъка? Свържете се с нас и ще се радваме да я добавим.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Мощна автоматизация за управление на работния процес

Многоканалният софтуер за телефонна централа на LiveAgent е пълен с мощни функции за автоматизация, които могат да увеличат продуктивността на сътрудниците ви. Автоматизирайте разпределението на задачите (включително на обаждания чрез автоматично разпределяне), еднотипните и повтарящите се задачи и дайте на сътрудниците си гъвкавост, за да се фокусират върху по-важни задачи, които подобряват удовлетвореността на клиентите и лоялността, като същевременно създават повече възможности за продажби.

Управлявайте лесно работещите дистанционно

В днешно време дистанционната работа е новото нормално. Трябва да имате бизнес инструменти, с които да се справяте в тези нови условия. LiveAgent предоставя облачно базирана телефонна централа за максимално оптимизиране на дистанционната работа, за да можете да автоматизирате процесите, да виждате данните и да правите повече за всеки дистанционен сътрудник.

go remote

Сигурност и защита на личните данни от най-високо ниво

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent отговаря на ОРЗД, криптиран е с HTTPS и е успешно преминал проверката за API Google OAuth.

Union icon

Сигурност
на продукта

Облачно базираният ни контактен център работи със сигурна връзка, използваща HTTPS протокол. Цялата комуникация между браузъра ви и облака, на който е базиран контактния център, е криптирана, включително лайв чатовете, обажданията до телефонната централа и имейл комуникацията.

Cloud icon

Сигурност на
центъра за данни

Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, които отговарят на Tier III+ или IV, PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001. Центровете ни за данни са разположени на защитено място в зона за сигурност с много нива, физическа охрана 24/7, видео наблюдение, многофакторна автентикация и други.

Web icon

Сигурност на
мрежата

Мрежата ни е защитена от множество защитни стени, рутери от най-висок клас, защитена комуникация чрез HTTPS и мрежови технология Intrusion Detection/Prevention (IDS/IPS), които наблюдават и/или блокират зловреден трафик и атаки на мрежата.

Функционалности на телефонната централа

Вътрешни обаждания
Телефонната централа на LiveAgent предлага неограничени базплатни обаждания между всички сътрудници в контактния център. Насърчете сътрудниците си да си помагат в разрешаването на проблемите на клиентите в реално време.
Многоканален help desk софтуер
Нашият многоканален софтуер за контактен център събира съобщенията от клиенти от множество канали за комуникация, включително телефонна централа, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, лайв чат, клиентски портал и имейл.
Възможности "кликни, за да се обадиш" и "изпрати имейл"
Уеб базирана ни телефонна централа има възможност да се обади на всеки телефонен номер в мрежата. Просто кликнете върху номера, който искате да наберете, и LiveAgent ще направи останалото. LiveAgent също така може да използва протоколи за изпращане на имейли.
Прехвърляне на разговори
Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent предлага съпроводено прехвърляне на разговори. Съпроводените трансфери подобряват клиентското удовлетворение, тъй като гарантират, че клиентът ще бъде свързан с друг сътрудник, преди обаждането да приключи.
Система с VoIP обаждания
Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е интегриран с над 99% от доставчиците на VoIP услуги. Не виждате предпочитания доставчик на VoIP списъка ни? Свържете се с нас и ще се радваме да го добавим.
Обратно позвъняване
Подобрете удовлетвореността на клиентите си като им дадете възможност да поискат обратно обаждане когато сътрудниците в контактния ви център не могат да вдигнат обаждането.
Софтуер за изходящи обаждания​
Предложете проактивно обслужване на клиентите си като се свържете с тях чрез изходящо обаждане. Подобрете връзките с клиентите, оптимизирайте взаимодействието чрез изходящи обаждания и генерирайте повече продажби.
Пренасочване на обаждането към лично устройство
Сътрудниците имат възможност да пренасочат входящите обаждания към лично устройство, например мобилен телефон. Това им позволява да продължат да обслужват клиенти докато са в движение или през устройство по техен избор.
Поддръжка на множество устройства и телефонни номера
Свържете неограничен брой устройства и телефонни номера към телефонната си централа. LiveAgent е съвместим както с физически, така и с виртуални устройства за обаждания, като софтфони.
Многоканален екран за сътрудниците
Контактният център на LiveAgent предлага многоканален екран с множество функции. Дайте възможност на сътрудниците си да превключват безпроблемно от обажданията към търсене на важна информация за клиента. С LiveAgent е лесно да намерите цялата информация за пътя на клиента от началото до края.
Интеграция с вградена и външни CRM системи
Уверете се, че сътрудниците ви предоставят персонализирано обслужване с цялата налична информация по всяко време като интегрирате любимата си CRM система с нашата уеб базирана телефонна централа. Ако още не сте избрали, можете да използвате нашия вграден инструмент за управление на връзките с клиенти, който е наличен директно в панела с информация за запитваването.
Интеграция на компютърна телефония (CTI)
Интегрирайте компютрите, лаптопите и физическите си телефони със софтуера за телефонна централа на LiveAgent. Вдигайте и правете обаждания лесно докато предоставяте на клиентите си безупречно обслужване.
Push нотификации
Позволете push нотификациите и софтуерът ще ви информира с push нотификация всяки път когато някой звъни, влезе в чата или изпрати запитване.
Дневници на обажданията
Прегледайте дневниците на обажданията си, за да намерите информация за обажданията, които са били направени, получени, вдигнати или изпуснати от сътрудниците в контактния ви център за конкретен период от време. Преглеждането на дневниците може да ви помогне да подобрите качеството на обслужване като ви помогне да откриете проблеми в продуктивността на различни отдели и групи сътрудници.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent поддържа сложни IVR пътеки. Запишете свои съобщения или качете вече записани файлове и ги използвайте в системата за гласови отговори, за да насочите обаждащите се към правилния отдел или сътрудници.
Автоматично разпределяне на обаждания (ACD)
Нашето приложение за телефонна централа автоматично разпределя обажданията според приоритета на сътрудниците или на случаен принцип. Изберете коя настройка е най-добра за вас, както и други настройки като времето между разговорите.
Запис на разговори
Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent може да записва неограничен брой разговори. Всяко обаждане, което е направено, прието или отговорено чрез LiveAgent, се записва и съхранява автоматично. Може да се прослушва по всяко време. Използвайте записите на разговори за контрол на качеството, обучение или за правни цели.
Софтфони
Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е съвместим с всички доставчици на софтфони, включително Bria, ZoiPer, и Linphone. Превърнете всеки компютър, лаптоп, мобилен телефон или таблет в дистанционно устройство за обаждания, за да осигурите клиентско обслужване в движение.
Софтуер за входящи обаждания
Не е нужно да се стресирате и постоянно да наблюдавате множество устройства за входящи обаждания. Нашият софтуер за входящи обаждания е надежден инструмент, който ще ви уведоми когато клиент се опитва да се свърже с час чрез едно от свързаните устройства или телефонни номера.
Вградена база знания
Подобрете клиентското удовлетворение и лоялност като предоставяте обслужване 24/7, дори и когато сътрудниците ви са офлайн. Всеки съвременен бизнес трябва да предлага възможности за самообслужване, като база знания, пълна със статии с инструкции, често задавани въпроси и форум.
Исторически отчети
Използвайте историческите ни отчери, за да подобрите клиентското си обслужване. Създавайте линейни, кръгови и площни диаграми и ги сегментирайте по седмица, месец, година или конкретен времеви диапазон, за да разберете как се представя всеки сътрудник, канал, екип или отдел. Вижте колко обаждания са направени, изпуснати и вдигнати и колко време е отнело всяко едно от тях. LiveAgent предлага неограничени възможности за отчети.
Софтуер за видео обаждания
Уеб базираният ни софтуер за телефонна централа позволява на сътрудниците в контактния ви център да провеждат видео чат с клиентите ви. Предложете по-лично обслужване, за да подобрите отношенията с клиентите си и клиентското изживяване.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме асистирано прехвърляне на данните от най-популярните help desk приложения.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Бъдете организирани с единен екран за сътрудниците.

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е лесен за използване, но достатъчно мощен, за да впечатли професионалистите. Предлагаме интуитивен потребителски интерфейс с единен екран за сътрудниците под формата на централизирана входяща кутия. Всяко взимодействие с клиент е организирано в многоканалната система и може лесно да се намери чрез тагове, специални филтри или лентата за търсене.

Лесна за управление телефонна централа

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е гъвкав, подходящ за компании с различен размер, с възможности за пълна персонализация и лесен за управление. Без значение дали работите в сферата на електронната търговия, здравеопазването, образованието, автомобилната индустрия или разработката на софтуер, технологиите ни от най-ново поколение, като интерактивна система за гласови отговори и автоматично разпределяне на обаждания, могат да подобрят обслужването ви като разпределят обажданията към подходящия отдел или сътрудник.

Real-time-chat

Приложение за телефонна централа "всичко в едно" за малки бизнеси и големи организации

Свържете всичките си профили в социалните медии с нашия контактен център, за да подобрите продуктивността на сътрудниците си и да гарантирате сигурността на данните на клиентите си. Help desk софтуерът на LiveAgent може да бъде интегриран с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Help desk софтуерът на LiveAgent може да се похвали с най-бързият прозорец за лайв чат на пазара. Превърнете посетителите на сайта си в клиенти за секунди. Свържете се проактивно с тях, предложете им персонализирана и компетентна помощ и се насладете на повишената клиентска удовлетвореност докато същевременно генерирате повече продажби.

Обединете всички клиентски запитвания в централизирано многоканално табло със софтуера ни за управление на запитвания. Разпределяйте запитванията към различни ордели и сътрудници и организирайте всяко запитване според тагове, приоритет или дата на получаване. Наблюдавайте пътя за разрешаването на всяко запитване от начало до край, през различни канали и във формат, показващ пълния контекст, с нашия хибриден поток на запитванията.

Създайте и слитизирайте ваша собствена база знания с нашия редактор тип WYSIWYG (What You See Is What You Get – виждате крайния резултат в реално време). Подобрете удовлетворението на клиентите си като им предоставите интрументи за самопомощ като статии с инструкции, често задавани въпроси или форуми.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Безброй опции за персонализация

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent е гъвкав, подходящ както за малки, така и за големи компании и с възможности за екипна работа. Тъй като всеки бизнес (без значение от размера или индустрията му) има различни нужди, контактният ни център може да се персонализира изцяло.

Софтуерът ни може да се пригоди за работа във всякакъв обем и за всякакви цели, без значение дали контактният ви център е специализиран за входящи, изходящи обаждания или и двете. Професионалните ни консултанти могат да ви съдействат да създадете най-ефективното софтуерно решение, което да отговаря на нуждите ви.

Без значение дали работите в сферата на здравеопазването, разработката на софтуер, автомобилната индустрия, дали имате екипи в офиса или дистанционно работещи, LiveAgent може да бъде настроен така, че да отговаря на нуждите ви.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Функционален, достъпен, лесен за употреба многоканален софтуер за телефонна централа

Union icon

Сигурност на най-високо ниво

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent отговаря на ОРЗД, одобрен е от Google OAuth, криптиран с HTTPS и съхранява данните на клиентите си в центрове за данни, отговарящи на стандартите Tier III+ или IV, PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001.

Euro

Достъпен софтуер

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent предлага както безплатни, така и платени планове. Предлагаме безплатен софтуер за телефонна централа, както и платена версия с богата функционалност на достъпна цена.

Cloud icon

Облачно базиран софтуер

LiveAgent е приложение за телефонна централа, базирано на облак. Достъпвайте лесно мощната функционалност на телефонната си централа всеки ден.

Многоканално, персонализирано изживяване

Дайте на клиентите си възможността да се свържат с вас чрез канала, който предпочитат. Без значение дали това е лайв чат, имейл, телефон, видео разговор, социални медии или уеб чат, LiveAgent е готов да предостави безпроблемното многоканално преживяване, което клиентите ви очакват.

Осигурете персонализирано и компетентно обслужване с нашето приложение за контактен център и се насладете на дълготрайни връзки с клиентите си, подобрено клиентско удовлетворение, повишена лоялност и повече възможности за продажби.

Какво мислят клиентите ни?

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Всички канали за комуникация под един покрив

Софтуерът за телефонна централа на LiveAgent интегрира множество канали за комуникация и предлага близо 200 функционалности.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center software FAQ

Какво представлява софтуерът за телефонна централа?

Софтуерът за телефонна централа е приложение, което помага на бизнесите да управляват входящите телефонни обаждания от клиентите си. Може да има множество функционалности, като централизирани обаждания от телефони или сайтове, интелигентно разпределяне, автоматично набиране и дори запис на обажданията. Софтуерът за телефонна централа също така трябва да помага на сътрудниците да достъпват важна информация за клиентите си, като история на поръчките, контакти и предишни запитвания.

Как функционира софтуерът за телефонна централа?

Софтуерът за телефонна централа работи като събира на едно място и разпределя обаждания от телефони или сайтове в рамките на софтура ви. Ако се обади клиент, софтуерът проверява базата си данни, за да види дали има предишна информация за обаждащия се. Тази информация може да бъде видяна от сътрудника преди да вдигне обаждането. През това време обаждането чака в опашка. След като бъдат вдигнати, обажданията се записват с цел обучени и подобряване на качеството.

Какво е интерактивна система за гласови отговори в телефонната централа?

Интерактивната система за гласови отговори е технология за автоматичен отговор. Тя позволява на компютри да взаимодействат с хора чрез използването на гласови команди или тоновете от клавиатурата. В рамките на телефонната централа, интерактивната система за гласови отговори се използва, за да насочи обажданията към подходящите сътрудници или отдели. Може да се използва също така за да се събере информация за профила на клиента или да се вземе обратна връзка. Затова е чудесен инструмент за бизнеса.

Каква е функцията на телефонната централа?

Основната функция на телефонната централа е да позволи на клиентите да се свързват с бизнеса и да задават въпросите си относно продукти, политики, връщане, функционалност, търсене на проблеми или обратна бръзка.

Колко струва софтуерът за телефонна централа?

Цената зависи от качеството на софтуера, който ще изберете. LiveAgent е help desk приложение с всички функции, което предлага и телефонна централа. Цената е различна в зависимост от това от колко потребители има нужда компанията ви всеки месец. Нашият абонамент Всичко в едно съдържа завършена телефонна цетрала и струва $39 на месец за потребител.

Какви са предимствата на софтуера за телефонна централа?

Предимствата на софтуера за телефонна централа включват подобрена ефективност на сътрудниците, ангажираност на клиентите и клиентско изживяване, както и повишени продажби.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо