Лесен за употреба
help desk софтуер за дистанционна работа..

Открийте колко лесна може да бъде съвместната работа от разстояние.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Работата от разстояние със съдействието на софтуер за дистанционно обслужване се превръща в новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от COVID-19 , отдалечената работа беше във възход.

Работодателите стават по-гъвкави и разбират как работещите, квалифицирани служители са ценен актив за тяхната компания, независимо от местоположението, от което работят. Всъщност, според PRNewswire , 83% от предприятията са въвели гъвкава политика за работното място или планират да приемат такава. Защо? Прочетете, за да разберете повече.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Какво е софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът, използван за работа от разстояние, Ви позволява да си сътрудничите с Вашия екип и едновременно с това да обслужвате клиентите си.

Подходящият софтуер трябва да има функционалности, които Ви помагат да комуникирате с колегите и клиентите си чрез множество канали, да автоматизирате работните процеси, да проследявате обема на извършената работа и създава подробни отчети.

Какви са ползите от използване на софтуер за работа от разстояние?

activity - gif

Увеличена ефективност на служителите

Според годишното проучване на FlexJob , 65% от анкетираните са по-продуктивни в хоум офис, отколкото на традиционно работно място поради по-малко разсейвания и прекъсвания.

heart turning black and white - gif

Повече удовлетворение от работата

Според проучване на Amerisleep , 57% от работещите от разстояние са по-доволни от своята работа от средностатичстическия американец.

tune - gif

Намалява нивата на стрес на служителите

Проучването на Amerisleep също показа, че близо 80% от работещите описват типичното си ниво на стрес по време на работната седмица или като „без стрес“ или като „умерено стресирано“.

temperature weather - gif

По-здравословно е

Работещите от разстояние са склонни да взимат по-малко болнични. Според проучването за отдалечена работа на Indeed’s, 50% от служители казват, че с работата от вкъщи намалява са намалили болничните, а 56% – че са намалили отсъствията си като цяло.

Savings illustration

COVID-19 засяга ли Вашия бизнес?

Ако се сблъскате с трудности поради коронавируса, ние сме тук да Ви помогнем. Предлагаме възможности за кредитиране на клиенти, които не могат да си позволят да плащат за месечния си абонамент за LiveAgent. Свържете се с нас в чата или ни изпратете имейл, описващ ситуацията, и ние ще се погрижим.

Ключови функции на софтуерът за дистанционно обслужване

Точният софтуер за дистанционна работа Ви дава възможност да проследявате всичко – от статистиката за използване и ефективността на служителите до оценките на удовлетвореността на клиентите. Създавайте подробни отчети по времена, отдели, служители, етикети или канали. Прочетете повече …

Софтуерът за управление на работата Ви помага да управлявате Вашите задачи, работно натоварване и служители чрез функции за автоматизация, които възлагат отговорности, оптимални натоварвания, разпределят задания, откриват сблъсъци между сътрудници и др. Прочетете повече …

Софтуерът за отдалечена съвместна работа трябва да поддържа както вътрешни, така и външни гласови и видео разговори. Вътрешните разговори Ви позволяват да общувате с колегите си, без да се налага да използвате външни приложения, а останалите повиквания Ви дават възможност да обслужвате клиентите си от уюта на Вашия дом. Прочетете повече …

Софтуерът за дистанционно обслужване трябва да Ви позволява да комуникирате с Вашите клиенти и колеги от едно табло. Използвайте чата, за да обслужвате клиентите си в реално време, а вътрешните чатове, за да общувате с колегите си. Прочетете повече …

Как да използвате LiveAgent за работа от растояние?

LiveAgent е обединено работно място за Всички екипи за дистанционно обслужване на клиенти.

Изпробвайте LiveAgent още днес

Ние помагаме на бизнеса да расте и да се грижи за своите клиенти от 2004. Разполагаме с всичко необходимо, за да отнесем обслужването на клиенти от разстояние на по-високо ниво.

Web icon

Повече от софтуер за работа от разстояние

Това е едно гише за Всички нужди на обслужването на клиенти – тикети, чат, кол център и социални мрежи.

Най-коментиран и класиран на първо място

LiveAgent е най-коментираното и класирано на първо място софтуерно решение за малък и среден бизнес през 2019 г. и 2020 г.

Гъвкав и богат откъм функции

Приложението е оборудвано с над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране, за да съответства на Вашите нужди.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Кой е най-добрият софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

За да изберете най-добрия софтуер за дистанционно обслужване за Вашата компания, разгледайте платформи като Capterra. Сравнете и функциите, цените и възможностите за персонализиране. Изберете трите най-добри и изпробвайте техните пробни версии. Всяка уважаваща себе си компания, предлага такива.

Какво е софтуер за обслужване от разстояние?

Софтуерът за работа от разстояние позволява на Вашите служители да предоставят обслужване на клиентите от почти всяко място само чрез интернет връзка. Това е и централизиран софтуер за обслужване на клиенти, където можете да автоматизирате задачите, да анализирате отчети и ефективно да отговаряте на запитвания от един екран.

Как да се уверим, че служителите си вършат работата от разстояние?

Подходящият софтуер за дистанционно обслужване разполага с приспособления за отчети, които Ви дават възможност да преглеждате и проследявате ежедневно работата на Вашите служители, ако е необходимо.

Related Articles to Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти
Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. LiveAgent е най-преглежданият хелп деск за правителства през 2019.

Хелп деск софтуер за правителства

LiveAgent е най-преглежданият хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към 100-ци правителствени организации и бъдете близо до своите агенти с LiveAgent.

Търсите ли начин да прехвърлите данните си от Lucep към друг софтуер? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете безплатния си пробен период днес.

Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който поддържа 43 езика и функция за адаптиране. Предоставят безплатна версия, както и три платени плана за малки и средни предприятия. LiveAgent е най-високо оценен софтуер за 2019 и 2020 година и е използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество платформи в един интерфейс. Прехвърлете се от CallPage към LiveAgent и започнете да печелите ползи за вашия бизнес.

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

"LiveAgent" предоставя световнокласна поддръжка на клиенти, а сред техните клиенти са "Huawei", "BMW", "Yamaha" и "Oксфордския университет". Техният гъвкав софтуер е подходящ за всички видове компании. Опитайте го тук и прехвърлете данните си от "CallPage".

LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от Intercom, изпълнено изцяло от нашия екип за техническа поддръжка. Прехвърлянето на данните ви от Intercom към LiveAgent е бързо.

Напускате Intercom?

LiveAgent е помощно софтуер за клиентска поддръжка с най-много отзиви и №1 според SMB за 2020 г. Също така поддържа различни езици и предлага различни тарифни планове за малки, средни и големи бизнеси. Опитайте го безплатно и се присъединете към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University, за да предложите обслужване от световна класа на своите клиенти.

Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

Прехвърляте се от Outlook?

Текстът обяснява как имейлът може да бъде превърнат в организирана тикетинг система, която позволява по-добро следене на заявките на клиентите и управление на информационното бюро. Системата включва инструменти като бърз чат на живо за уебсайта, колцентър, информационна база и поддръжка на социални мрежи. Чрез интеграция и различни функции работният процес може да се оптимизира.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо