Лесен за употреба
help desk софтуер за дистанционна работа..

Открийте колко лесна може да бъде съвместната работа от разстояние.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Работата от разстояние със съдействието на софтуер за дистанционно обслужване се превръща в новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от COVID-19 , отдалечената работа беше във възход.

Работодателите стават по-гъвкави и разбират как работещите, квалифицирани служители са ценен актив за тяхната компания, независимо от местоположението, от което работят. Всъщност, според PRNewswire , 83% от предприятията са въвели гъвкава политика за работното място или планират да приемат такава. Защо? Прочетете, за да разберете повече.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Какво е софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът, използван за работа от разстояние, Ви позволява да си сътрудничите с Вашия екип и едновременно с това да обслужвате клиентите си.

Подходящият софтуер трябва да има функционалности, които Ви помагат да комуникирате с колегите и клиентите си чрез множество канали, да автоматизирате работните процеси, да проследявате обема на извършената работа и създава подробни отчети.

Какви са ползите от използване на софтуер за работа от разстояние?

activity - gif

Увеличена ефективност на служителите

Според годишното проучване на FlexJob , 65% от анкетираните са по-продуктивни в хоум офис, отколкото на традиционно работно място поради по-малко разсейвания и прекъсвания.

heart turning black and white - gif

Повече удовлетворение от работата

Според проучване на Amerisleep , 57% от работещите от разстояние са по-доволни от своята работа от средностатичстическия американец.

tune - gif

Намалява нивата на стрес на служителите

Проучването на Amerisleep също показа, че близо 80% от работещите описват типичното си ниво на стрес по време на работната седмица или като „без стрес“ или като „умерено стресирано“.

temperature weather - gif

По-здравословно е

Работещите от разстояние са склонни да взимат по-малко болнични. Според проучването за отдалечена работа на Indeed’s, 50% от служители казват, че с работата от вкъщи намалява са намалили болничните, а 56% – че са намалили отсъствията си като цяло.

Savings illustration

COVID-19 засяга ли Вашия бизнес?

Ако се сблъскате с трудности поради коронавируса, ние сме тук да Ви помогнем. Предлагаме възможности за кредитиране на клиенти, които не могат да си позволят да плащат за месечния си абонамент за LiveAgent. Свържете се с нас в чата или ни изпратете имейл, описващ ситуацията, и ние ще се погрижим.

Ключови функции на софтуерът за дистанционно обслужване

data analysis - illustration

Точният софтуер за дистанционна работа Ви дава възможност да проследявате всичко – от статистиката за използване и ефективността на служителите до оценките на удовлетвореността на клиентите. Създавайте подробни отчети по времена, отдели, служители, етикети или канали. Прочетете повече …

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Софтуерът за управление на работата Ви помага да управлявате Вашите задачи, работно натоварване и служители чрез функции за автоматизация, които възлагат отговорности, оптимални натоварвания, разпределят задания, откриват сблъсъци между сътрудници и др. Прочетете повече …

voice and video chat - illustration

Софтуерът за отдалечена съвместна работа трябва да поддържа както вътрешни, така и външни гласови и видео разговори. Вътрешните разговори Ви позволяват да общувате с колегите си, без да се налага да използвате външни приложения, а останалите повиквания Ви дават възможност да обслужвате клиентите си от уюта на Вашия дом. Прочетете повече …

Girl walking having written conversation on her phone

Софтуерът за дистанционно обслужване трябва да Ви позволява да комуникирате с Вашите клиенти и колеги от едно табло. Използвайте чата, за да обслужвате клиентите си в реално време, а вътрешните чатове, за да общувате с колегите си. Прочетете повече …

Как да използвате LiveAgent за работа от растояние?

LiveAgent е обединено работно място за Всички екипи за дистанционно обслужване на клиенти.

Изпробвайте LiveAgent още днес

Ние помагаме на бизнеса да расте и да се грижи за своите клиенти от 2004. Разполагаме с всичко необходимо, за да отнесем обслужването на клиенти от разстояние на по-високо ниво.

Web icon

Повече от софтуер за работа от разстояние

Това е едно гише за Всички нужди на обслужването на клиенти – тикети, чат, кол център и социални мрежи.

Най-коментиран и класиран на първо място

LiveAgent е най-коментираното и класирано на първо място софтуерно решение за малък и среден бизнес през 2019 г. и 2020 г.

Гъвкав и богат откъм функции

Приложението е оборудвано с над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране, за да съответства на Вашите нужди.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти
LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

Подобрете клиентското обслужване в B2B индустрията с помощта на реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. LiveAgent е алтернатива за Aircall.

Търсите ли начин да прехвърлите данните си от Lucep към друг софтуер? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете безплатния си пробен период днес.

Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?

Безплатен хелп деск софтуер, предлагащ стратегии за подобряване на клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. LiveAgent е най-преглежданият хелп деск за правителства през 2019.

Хелп деск софтуер за правителства

Различни бизнеси и техните услуги са представени в текста, включително софтуер за проследяване на партньори, електронна търговия, доставчици на уеб хостинг, доставчици на платежни услуги и уеб приложения за взаимодействие с аудиторията по време на презентации. Текстът обръща внимание и на важността на комуникацията с клиентите за удовлетворяване на техните нужди и изграждане на дългосрочни отношения. Различните начини за взаимодействие с клиентите могат да помогнат за установяване на връзка с тях, събиране на обратна връзка и фокусиране върху техните нужди. LiveAgent предлага подробни отчети и функции за обслужване на клиенти.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество платформи в един интерфейс. Прехвърлете се от CallPage към LiveAgent и започнете да печелите ползи за вашия бизнес.

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

Персонализирайте маркетинга и подобрете обслужването на клиентите за по-доволни клиенти и повече продажби. Привлечете повече клиенти с лесно приложим списък със задачи за целева страница и използвайте шаблони за отговор за улеснение на комуникацията.

LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от Intercom, изпълнено изцяло от нашия екип за техническа поддръжка. Прехвърлянето на данните ви от Intercom към LiveAgent е бързо.

Напускате Intercom?

Разглеждат се стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително рефералният маркетинг и онлайн чат. Важна е безопасността и съвместимостта на кол центровете. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

Прехвърляте се от Outlook?

Използването на реферален маркетинг, онлайн чат и софтуерни решения могат да подобрят клиентското обслужване и маркетинга в B2B индустрията. Клиентска сегментация и социалните медии също се препоръчват. Инвестирането в софтуер за телефонни центрове и CRM е важно.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо