Работата от разстояние със съдействието на софтуер за дистанционно обслужване се превръща в новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от COVID-19 , отдалечената работа беше във възход.
Работодателите стават по-гъвкави и разбират как работещите, квалифицирани служители са ценен актив за тяхната компания, независимо от местоположението, от което работят. Всъщност, според PRNewswire , 83% от предприятията са въвели гъвкава политика за работното място или планират да приемат такава. Защо? Прочетете, за да разберете повече.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът, използван за работа от разстояние, Ви позволява да си сътрудничите с Вашия екип и едновременно с това да обслужвате клиентите си.
Подходящият софтуер трябва да има функционалности, които Ви помагат да комуникирате с колегите и клиентите си чрез множество канали, да автоматизирате работните процеси, да проследявате обема на извършената работа и създава подробни отчети.
Според годишното проучване на FlexJob , 65% от анкетираните са по-продуктивни в хоум офис, отколкото на традиционно работно място поради по-малко разсейвания и прекъсвания.
Според проучване на Amerisleep , 57% от работещите от разстояние са по-доволни от своята работа от средностатичстическия американец.
Проучването на Amerisleep също показа, че близо 80% от работещите описват типичното си ниво на стрес по време на работната седмица или като „без стрес“ или като „умерено стресирано“.
Работещите от разстояние са склонни да взимат по-малко болнични. Според проучването за отдалечена работа на Indeed’s, 50% от служители казват, че с работата от вкъщи намалява са намалили болничните, а 56% – че са намалили отсъствията си като цяло.
Ако се сблъскате с трудности поради коронавируса, ние сме тук да Ви помогнем. Предлагаме възможности за кредитиране на клиенти, които не могат да си позволят да плащат за месечния си абонамент за LiveAgent. Свържете се с нас в чата или ни изпратете имейл, описващ ситуацията, и ние ще се погрижим.
Точният софтуер за дистанционна работа Ви дава възможност да проследявате всичко – от статистиката за използване и ефективността на служителите до оценките на удовлетвореността на клиентите. Създавайте подробни отчети по времена, отдели, служители, етикети или канали. Прочетете повече …
Софтуерът за управление на работата Ви помага да управлявате Вашите задачи, работно натоварване и служители чрез функции за автоматизация, които възлагат отговорности, оптимални натоварвания, разпределят задания, откриват сблъсъци между сътрудници и др. Прочетете повече …
Софтуерът за отдалечена съвместна работа трябва да поддържа както вътрешни, така и външни гласови и видео разговори. Вътрешните разговори Ви позволяват да общувате с колегите си, без да се налага да използвате външни приложения, а останалите повиквания Ви дават възможност да обслужвате клиентите си от уюта на Вашия дом. Прочетете повече …
Софтуерът за дистанционно обслужване трябва да Ви позволява да комуникирате с Вашите клиенти и колеги от едно табло. Използвайте чата, за да обслужвате клиентите си в реално време, а вътрешните чатове, за да общувате с колегите си. Прочетете повече …
LiveAgent е обединено работно място за Всички екипи за дистанционно обслужване на клиенти.
Ние помагаме на бизнеса да расте и да се грижи за своите клиенти от 2004. Разполагаме с всичко необходимо, за да отнесем обслужването на клиенти от разстояние на по-високо ниво.
Това е едно гише за Всички нужди на обслужването на клиенти – тикети, чат, кол център и социални мрежи.
LiveAgent е най-коментираното и класирано на първо място софтуерно решение за малък и среден бизнес през 2019 г. и 2020 г.
Приложението е оборудвано с над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране, за да съответства на Вашите нужди.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
За да изберете най-добрия софтуер за дистанционно обслужване за Вашата компания, разгледайте платформи като Capterra. Сравнете и функциите, цените и възможностите за персонализиране. Изберете трите най-добри и изпробвайте техните пробни версии. Всяка уважаваща себе си компания, предлага такива.
Софтуерът за работа от разстояние позволява на Вашите служители да предоставят обслужване на клиентите от почти всяко място само чрез интернет връзка. Това е и централизиран софтуер за обслужване на клиенти, където можете да автоматизирате задачите, да анализирате отчети и ефективно да отговаряте на запитвания от един екран.
Подходящият софтуер за дистанционно обслужване разполага с приспособления за отчети, които Ви дават възможност да преглеждате и проследявате ежедневно работата на Вашите служители, ако е необходимо.
Бъдете първите, които получават ексклузивни оферти и последните новини за продуктите и услугите ни директно в имейла си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни