Лесен за употреба
help desk софтуер за дистанционна работа..

Открийте колко лесна може да бъде съвместната работа от разстояние.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Работата от разстояние със съдействието на софтуер за дистанционно обслужване се превръща в новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от COVID-19 , отдалечената работа беше във възход.

Работодателите стават по-гъвкави и разбират как работещите, квалифицирани служители са ценен актив за тяхната компания, независимо от местоположението, от което работят. Всъщност, според PRNewswire , 83% от предприятията са въвели гъвкава политика за работното място или планират да приемат такава. Защо? Прочетете, за да разберете повече.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Какво е софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът, използван за работа от разстояние, Ви позволява да си сътрудничите с Вашия екип и едновременно с това да обслужвате клиентите си.

Подходящият софтуер трябва да има функционалности, които Ви помагат да комуникирате с колегите и клиентите си чрез множество канали, да автоматизирате работните процеси, да проследявате обема на извършената работа и създава подробни отчети.

Какви са ползите от използване на софтуер за работа от разстояние?

activity - gif

Увеличена ефективност на служителите

Според годишното проучване на FlexJob , 65% от анкетираните са по-продуктивни в хоум офис, отколкото на традиционно работно място поради по-малко разсейвания и прекъсвания.

heart turning black and white - gif

Повече удовлетворение от работата

Според проучване на Amerisleep , 57% от работещите от разстояние са по-доволни от своята работа от средностатичстическия американец.

tune - gif

Намалява нивата на стрес на служителите

Проучването на Amerisleep също показа, че близо 80% от работещите описват типичното си ниво на стрес по време на работната седмица или като „без стрес“ или като „умерено стресирано“.

temperature weather - gif

По-здравословно е

Работещите от разстояние са склонни да взимат по-малко болнични. Според проучването за отдалечена работа на Indeed’s, 50% от служители казват, че с работата от вкъщи намалява са намалили болничните, а 56% – че са намалили отсъствията си като цяло.

Savings illustration

COVID-19 засяга ли Вашия бизнес?

Ако се сблъскате с трудности поради коронавируса, ние сме тук да Ви помогнем. Предлагаме възможности за кредитиране на клиенти, които не могат да си позволят да плащат за месечния си абонамент за LiveAgent. Свържете се с нас в чата или ни изпратете имейл, описващ ситуацията, и ние ще се погрижим.

Ключови функции на софтуерът за дистанционно обслужване

data analysis - illustration

Точният софтуер за дистанционна работа Ви дава възможност да проследявате всичко – от статистиката за използване и ефективността на служителите до оценките на удовлетвореността на клиентите. Създавайте подробни отчети по времена, отдели, служители, етикети или канали. Прочетете повече …

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Софтуерът за управление на работата Ви помага да управлявате Вашите задачи, работно натоварване и служители чрез функции за автоматизация, които възлагат отговорности, оптимални натоварвания, разпределят задания, откриват сблъсъци между сътрудници и др. Прочетете повече …

voice and video chat - illustration

Софтуерът за отдалечена съвместна работа трябва да поддържа както вътрешни, така и външни гласови и видео разговори. Вътрешните разговори Ви позволяват да общувате с колегите си, без да се налага да използвате външни приложения, а останалите повиквания Ви дават възможност да обслужвате клиентите си от уюта на Вашия дом. Прочетете повече …

Girl walking having written conversation on her phone

Софтуерът за дистанционно обслужване трябва да Ви позволява да комуникирате с Вашите клиенти и колеги от едно табло. Използвайте чата, за да обслужвате клиентите си в реално време, а вътрешните чатове, за да общувате с колегите си. Прочетете повече …

Как да използвате LiveAgent за работа от растояние?

LiveAgent е обединено работно място за Всички екипи за дистанционно обслужване на клиенти.

Изпробвайте LiveAgent още днес

Ние помагаме на бизнеса да расте и да се грижи за своите клиенти от 2004. Разполагаме с всичко необходимо, за да отнесем обслужването на клиенти от разстояние на по-високо ниво.

Web icon

Повече от софтуер за работа от разстояние

Това е едно гише за Всички нужди на обслужването на клиенти – тикети, чат, кол център и социални мрежи.

Най-коментиран и класиран на първо място

LiveAgent е най-коментираното и класирано на първо място софтуерно решение за малък и среден бизнес през 2019 г. и 2020 г.

Гъвкав и богат откъм функции

Приложението е оборудвано с над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране, за да съответства на Вашите нужди.

Related Articles to Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x