Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за управление на клиентския опит

Софтуерът за управление на клиентския опит играе ключова роля в събирането, организирането и проследяването на отзивите на клиентите в съвременния бизнес.

Използването на CX софтуер (софтуер за управление на клиентския опит) може значително да подобри взаимоотношенията с клиентите ви, тъй като ви позволява да им отговаряте бързо и ефективно. Анализирайки информацията, която събирате с помощта на този софтуер, можете да повлияете върху бъдещото развитие на маркетинговите и бизнес стратегиите си.

LiveAgent е пълнофункционален софтуер за управление на клиентския опит, който ви помага да персонализирате взаимоотношенията си с клиентите. Той обединява всички ваши канали за връзка – имейл, чат на живо, телефон и социални медии – в обща поща на компанията и предоставя комплексно решение за екипа ви за обслужване на клиенти.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Какво представлява софтуерът за управление на клиентския опит?

Клиентският опит (наричан CX от англ. Customer eXperience) се определя като общата сума впечатления на клиентите ви при взаимодействието им с вашата компания или бранд. Клиентският опит е изключително важна част от успешния бизнес, тъй като повечето клиенти очакват лично отношение от брандовете, с които си взаимодействат.

Затова бързото и ефективно отговаряне на клиентските запитвания, предложения или оплаквания е толкова важно. За съжаление повечето компании трябва да се справят с управлението на непрекъснато увеличаващия се брой канали за комуникация. Поради тази причина софтуерът за управление на клиентския опит е необходимост за повечето компании. Все още значението му се подценява и компаниите продължават да използват Outlook за управление на общите си пощенски кутии.

Иновативен софтуер за управление на клиентския опит

Софтуерът за управление на клиентския опит като LiveAgent ви дава възможност да обедините всичките си взаимодействия с клиентите в една интегрирана, безупречно работеща система. Той подобрява обслужването на клиентите във всички етапи по пътя на покупката, тъй като позволява директна комуникация между клиентите и служителите ви.

Обикновено CX софтуерът използва система за управление на тикетите, в която се регистрират запитванията на всеки един отделен потребител и след това биват организирани в опашка от тикети, чакащи отговор. Иновативните системи като LiveAgent могат да обединяват много различни канали за комуникация в една тикет система, оптимизирайки всички взаимодействия с клиентите ви.

undraw smiley face lmgm

Кои са основните характеристики на добрия софтуер за управление на клиентския опит?

При избора на софтуер за управление на клиентския опит е важно да имате предвид основните функции, които предлага. Ето какво трябва да очаквате:

Increase icon

Отчети и аналитичност

За да ви помогне добрият софтуер за управление на клиентския опит трябва да ви предоставя инструменти за проследяване на резултатите от работата ви по отговаряне на клиентските запитвания. LiveAgent ви предоставя пълнофункционален набор от аналитични инструменти.

Group 370 icon

Хибриден поток тикети

Надеждните системи за управление на клиентския опит обединяват всички канали за връзка в една обща поща. LiveAgent прави това с помощта на хибриден поток тикети.

Gameboy icon

Функции за геймификация

Софтуерът за управление на клиентския опит не касае единствено клиентите ви. Затова LiveAgent ви предлага функции за геймификация, които можете да използвате, за да оцените и възнаградите заслугите на служителите си

Ползи от фокусирането върху клиентския опит

Има много причини защо е важно да се фокусираме върху клиентския опит, но ето кои са най-важните сред тях:

Money Bag

Увеличаване на рентабилността

Фокусирането върху клиентския опит може да увеличи рентабилността ви с до 32%. Бързото и учтиво обслужване на клиентите често може да има решаващо значение за клиентите решаващи дали да закупят даден продукт от вас или от друго място. 

dollar in zoom

Виждате слабите си страни

Използването на софтуер за управление на клиентския опит може да ви осигури информация, която директно да повлияе на бизнеса ви. Използвайки софтуер като LiveAgent, лесно можете да следите тенденциите във взаимоотношенията си с клиентите и да видите областите, нуждаещи се от подобрение.

Clock icon

Улеснете работата на екипа си

Помислете за упорито работещите ви служители. Обслужването на клиенти може да бъде трудна, сложна работа и всяка една програма, която може да я улесни е изключително ценна за компанията ви.

undraw fast loading 0lbh

Измерване на клиентския опит

Едно от основните предимства на софтуера за управление на клиентския опит е възможността за измерване на това колко качествено общувате с клиентите си. Въпреки че има самостоятелни програмни продукти за измерване на клиентския опит, най-добрият и удачен подход за повечето компании е използването на интегрирана система като LiveAgent.

С помощта на LiveAgent бързо можете да съберете данни за показателите, които ще ви дадат представа за това колко ефективно е обслужването на клиенти, което предлагате. Ето и най-важните сред тях:

Union icon

Рейтинг на препоръките

Най-важният е рейтингът на препоръките. Питайки клиентите си дали биха препоръчали компанията ви на приятел, можете да получите представа за качеството на обслужване, което им предлагате.

Tachometer icon

Индекс на удовлетвореността

По-сложен подход е събирането на информация за удовлетвореността на клиентите (CSAT) чрез автоматизирано проучване, събиращо мнението на клиентите в различни направления.

Clock

Време за решаване и FCR

Уверете се, че следите средното време необходимо за отговаряне на тикетите. Резолюцията за първо повикване (FCR от англ. First Call Resolution) е съставна част от показателя време за решаване на тикетите, но този показател ви показва колко потребители са решили проблема си още при първия контакт с вас.  

Close More

Избор на софтуер за управление на клиентския опит

Има много фактори, които трябва да отчетете при избора на подходящия за вас софтуер за управление на клиентския опит. На пазара се предлага голямо разнообразие от такива програмни продукти и човек лесно може да се затрудни в избора си.

При избора на софтуер за управление на клиентския опит трябва да имате предвид три основни неща:

Какви са вашите изисквания?

Както и при другите ви бизнес решения, трябва да започнете обмисляйки какво точно очаквате от този софтуер. Въпреки че удовлетвореността на клиентите трябва да бъде целта ви, различните програмни продукти ще ви предложат различни начини за нейното постигане.

Ако изискванията ви включват пакет с аналитични инструменти, интегрирана тикет система и вградена CRM система, тогава LiveAgent е правилният избор за вас. Нашият продукт разполага с всички споменати функции.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Направихте ли ваше проучване?

На пазара постоянно се появяват нови продукти за управление на клиентския опит. Затова е важно да инвестирате в софтуер, който отговаря на нуждите на компанията ви – не само на големината, но и на специфичните изисквания на сферата на дейност, в която работите.

Проучването е ключовият момент тук. Разгледайте някои от ръководствата ни с описание на видовете компании и сфери на дейност , за да прецените дали LiveAgent е подходящ за вашия тип компания и сфера на дейност.

Направихте ли сравнителен анализ?

Въз основа на списъка ви с изисквания и проучването ви на пазара на софтуер за управление на клиентския опит, трябва да можете да сравните различните решения съответстващи на нуждите ви. Има много сайтове с потребителски отзиви (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), които ще ви дадат подробна информация сравнявайки различни програмни продукти за управление на клиентския опит. Отделете нужното време и сравнете основните функции на различните програмни продукти.

Правейки това сами ще видите, че функциите, предлагани от отделните програмни продукти, силно се различават.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Нуждаете се от по-добър софтуер за управление на клиентския опит?

Ако търсите най-добрия софтуер за управление на клиентския опит, опитайте LiveAgent.

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с помощта на LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ (често задавани въпроси за софтуера за управление на клиентския опит)

Какво представлява софтуерът за управление на клиентския опит?

Софтуерът за управление на клиентския опит е система, в която се събира цялата комуникация с клиентите. Например общуването във форумите, по имейл, чата на живо и т.н. Освен това тази система разполага с богат набор от функции, автоматизиращи множество задачи в работата на служителите от екипа за поддръжка, без да е необходимо да превключват между отделни платформи.

Защо да инвестирате в софтуер за управление на клиентския опит?

Ползите от използването на софтуера за управление на клиентския опит включват: подобряване на удовлетвореността на клиентите, по-високи продажби, повече лоялни клиенти, по-ефикасна работа на служителите от екипа за обслужване и още!

Как можете да подобрите клиентския опит на потребителите на компанията ви?

Първият ни съвет е да бъдете проактивни. Общувайте, търсете клиентите си и им предлагайте помощ. Дайте възможност за получаване на помощ чрез изпращането на покана в чата. Въведете многоканална поддръжка, за да можете да виждате историята на предходни тикети, информацията на клиента и ефикасно да се справяте с решаването на проблемите им. Последният ни съвет за подобряване на клиентския опит е да спрете да игнорирате клиентите. Може и да ви се струва очевидно, но много компании все още игнорират/пренебрегват запитванията на клиенти, което води до по-висок отлив на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо